Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tajemství podzimu

19. 10. 2004
8
0
4523
Autor
Candy

 Hraju si s listy ve větru

poslepu, pohluchu

potichu cítím je po tepu

snad každé žilky z žebroví.

Ptám se jich

na tajný recept

podzimního zbarvení


Hanca
12. 11. 2004
Dát tip
Candy: obrázek je moc krásný, ale určitě by časem omrzel jako všechno, všechno chce občas změnu, víš?

sidonia
11. 11. 2004
Dát tip
:)

Milly
10. 11. 2004
Dát tip
Vidíš, teď se mi, Candy, najednou líbí... :o) Mám podzimtaky moc ráda. Sid., to je nádhernej obrázek.. Ti, Candy, skoro tiše závidím.... :-) listy jsou nádherný..... -t-

sidonia
10. 11. 2004
Dát tip
nezáviď.. taky ti nějakej šoupnu:)) (a když, tak nahlas, ať to všichni věděj:)))

Milly
10. 11. 2004
Dát tip
Vždyť jsem taky nahlas....... :-))) Když se Ti bude chtít.............., tak Ti pak poděkuju! :o)

sidonia
10. 11. 2004
Dát tip
když já nevim co bys chtěla...mám se mrknout a dát ti něcok dílkům? nebo jako jen tak nějaký na stránku?

Milly
10. 11. 2004
Dát tip
Ty seš ale nedočkavá- ani odepsat jsem Ti nestačila- a už mám slona, v porcelánu.... Co se Ti bude chtít, sid....

Candy
10. 11. 2004
Dát tip
No já jsem z toho obrázku taky nadšená - takový bych si mohla prohlížet pořád dokola a nikdy neomrzí, zvednou náladu... Milly:...záleží na momentální náladě, jsem ráda, že jsi obětovala kousek času čtením o mým podzimu...

vesuvanka
09. 11. 2004
Dát tip
Moc krásná, zaujala mě

komedie
07. 11. 2004
Dát tip
tak ta neoslovila...promiň :(

Candy
05. 11. 2004
Dát tip
Krásný, děkuju vám všem za milý kritiky. sidonia: tobě patří speciální poděkování - tem obrázek je vážně krásnej - podzim je krásnej...

sidonia
04. 11. 2004
Dát tip
krásný to máš *t (omlouvám se, že je ten obrázek tak velkej, ale mi se hodně moc líbí... ty barvy, víš?)

Hanca
01. 11. 2004
Dát tip
Jo holka to se ptám taky, jak se ty listy tak krásně vůbec mohou barvit, přiroda je holt mocná čarodějka a ty jsi hezky čarovala se slovy a za to tip

synáček
24. 10. 2004
Dát tip
Tajemství podzimu bych chtěl taky znát... je milá... T*

Milly
22. 10. 2004
Dát tip
taktak, někdy lepší.............. když to jde.......... promiň mi tu, už sem zas lezou mý vzpomínky........ :-) K dílu - mně zcela neoslovilo, nebo co říct..... radši už nic.............. tady, ale já se vrátím......

Candy
20. 10. 2004
Dát tip
Díky, někdy by to bylo opravdu na místě, aby i moje okolí poznalo, jak se cítím,já taky nechci pořád někomu něco říkat, vysvětlovat, ale zase když ten člověk není schopný si všimnout sám, tak proč bych mu měla něco říkat já...I když máš pravdu - někdy je lepší, aby ostatní nevěděli všechno...

Lancelott
19. 10. 2004
Dát tip
Taky bych se občas chtěl umět vybarvit...aby všichni poznali jak se cítím, aniž bych jim to musel říct...i když...někdy raději ne:o( Líbí se mi tvoje dílko...líbí:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru