Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zhoubnost negativního uvažování

Výběr: Lyryk
20. 10. 2004
3
0
3624
Autor
Eilil

rozhodně si s tím prosím nikdo nelamte hlavu.. je to zkušenot jako každá jiná.. :o) a když se na své pocity koukám z hora, bavim se stejně dobře jako u dobré komedie... tudíš výsledek je veskrze pozitivní :o)

Jsou chvíle

kdy ke mě svět

proniká míň

než obvykle.

 

A tomu co pronikne

nedávám zdaleka

příznivá jména.

 

***

 

Za bublinou

záporných pocitů

a formulací

cirkulují přední

světla Superba

a stále se

nemohou rovnat

předním světům

cizího Pasatu.

 

A tramvaji taky

běžně nevymlouvám

její chrastění.

 

***

 

Červánky se orosí,

padnou na asfalt

..rozplizlé

v růžovou břečku.

 

V údolí vodopádů

mi vyroste další

betonová sopka.

Úplně nečinná.

A pošedlí jednorožci

schlíple spásaj

zbytky trav.


Nádherně napsané pocity... *

stewewonder
19. 05. 2005
Dát tip
cervanek :o) hezke tip Dlouho mi trvalo najit cervanek deziluze ... :o) a nasel sem Dilko je moc krasny presne zobrazuje pocit jako kdyz se vechno ser...

Razielgo
17. 04. 2005
Dát tip
Tak tyhle pocity o světě mám pořád, jenom je neumím formulovat takhle úžasně jako ty.

dadik
20. 10. 2004
Dát tip
jsou tam asi zásadní cizí slova - co znamenají??

Eilil
20. 10. 2004
Dát tip
jesli máš na mysli Superba a Pasata.. :o) tak to jsou auta.. Škoda Superb.. W Pasat.. (nevim jak se píše "folcvágen") no a jde o dost podobné vozy.. (no Škoda a W.. je už taky vlastně tatáž fyrma.. myslim) zadky mají skoro stejné.. i tvarově jsou si dost podobní (ačkoli je Pasat o něco menší - tím se vždycky chlácholim, když na mě přijde záchvat vlastenectví) .. až na Ty přední světla.. juj.. jsem se rozpovídala.. :o) a ani nevím, jestli jsi zrovna potřebovala tohle vědět..

Alimra
20. 10. 2004
Dát tip
mě se to líbí*

Eilil
20. 10. 2004
Dát tip
:o) děkuji Alimro..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru