Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Reinkarnace

22. 10. 2004
7
0
3563
Autor
JARUB

Co se honí hlavou hospodyňkám ...

Zírám do světla žárovky - tupě.

Na rukou zaschlou krev,

vypadám jako porodník,

co kdysi oddělil mě tupým nožem od matky.

 

Teď zírá na mě osud z oprátky

a já jsem neskutečně krutá.

Tupým nožem stahuji kůži z masa

a jestli znovu narodím se, pak proboha,

ne jako krůta!


mezisvětec
05. 03. 2005
Dát tip
krůta na dvorku u vegetariánů, se nemá až tak špatně... de vo to, umět se narodit...

:o) krůta? :o) no fakt že krůta t.

Milly
27. 10. 2004
Dát tip
To jo..... a co chudáci zvířata ve velkochovech? Ty jsou na tom podle mě daleko hůř než rostlina na záhoně..

JARUB
27. 10. 2004
Dát tip
Tak to asi vážně neposoudím. Ačkoliv z mého pohledu je to totéž. Když se kouknu na širé lány obilí, kde jedna rostlina utiskuje druhou a propletenými kořenovými systémy si navzájem ukrádají cenné živiny....... Husté lesy vypěstované za účelem těžby dřeva......

Milly
27. 10. 2004
Dát tip
Snad taky pro takový myšlenky nejím maso...

JARUB
27. 10. 2004
Dát tip
Milly: To chápu. Bohužel jíst kytky je stejně kruté a nejíst nic je sebevražda... :o)

JARUB
27. 10. 2004
Dát tip
Milly: dodatek - já jsem děsný kytkomil, a tak dobrovolně nejím produkty z rostlin... jen to, co vydají dobrovolně bez toho, aby zahynuly, takže ovoce jo....:o))

Milly
27. 10. 2004
Dát tip
Maso a ovoce? Zajímavé..

JARUB
27. 10. 2004
Dát tip
Milly: Těžko ti doporučím, abys to zkusila... :o)) jo a taky zelenina...

Milly
27. 10. 2004
Dát tip
Je otázka, co dávaj rostliny..dobrovolně.... všechno přece produkujou za účelem přežití a rozmnožení..

JARUB
27. 10. 2004
Dát tip
Jistě, ale samy nezahynou a nakonec ta semínka (pecky, jadérka atd.) můžu přeci vzít a zasadit, a tím je rozmnožit... :o))

synáček
22. 10. 2004
Dát tip
Mám radost, že máš dobrou náladu...povedla se… T*

JARUB
22. 10. 2004
Dát tip
Díky moc! Já to chtěla dát jako úlet, ale ono, když se nad tím lidi zamyslí, tak to má i vážnější podtext. I když je to hlavně psané jako vtipné zhodnocení jednoho mého večera.... :o)))

vesuvanka
22. 10. 2004
Dát tip
Je pěkná, zní vtipně, zvláště ta "krůta", ale v básni je skrytá myšlenka.... TIP

Rumco
22. 10. 2004
Dát tip
jo T...ale jeste by melao byt pokracovani ...hmmm ten slavnostni obed ...zeli, knedliky ....no delaj se mi sliny...

elfka_Sea
22. 10. 2004
Dát tip
je krásná a moc vtipná díky *t

Zoee
22. 10. 2004
Dát tip
tip od hospodyňky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru