Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Potkávání potkanů

Výběr: Print
24. 10. 2004
13
0
8248

věnováno pozorovateli na jehož popud toto vzniklo..jen mám strach že jsem ten úžasný nápad nevystihla dostatečně

Až potkám potkana

Potkám sebe sama

Lozím denně kanály

A hledám

Toužím se potkat

Chvíli se tiše dívat

Co pak?

Co s potkanem   se mnou

Asi se otěhotním

A porodím zase sebe

A protože moc piju a kouřím

Budu divná

Mám si vybrat ?

 


kujiiiii

Diana
11. 01. 2005
Dát tip
To je kouzelná hříčka se slovy! Ohromně pobavilo :-)))) T

ze me?:*))))))abych tak rekla ze me leze veciiii:*))))))ale jinac dekuji ze libi...:*))))))))

tuleň
12. 12. 2004
Dát tip
zase nějaká dekadence, teda Hrochu, z tebe lezou jen samý ujetosti... ale tahle je fakt dobrá, t*

Bacil: joooo:*)))))))taky mala vzpominka na meho uteceneho potkana to je... janek: vitej smisku:*))))))))

Bacil
30. 11. 2004
Dát tip
No jo, to je mi líto, že je utečený. Snad svého utečeného potkana ještě někdy potkáš...

chtelo by to potkat nake zviratko...a nemusi to byt jen potkan...a dyz nepotkam tak si ho porodim:*)))))))

Bacil
30. 11. 2004
Dát tip
Ve čtvrtek určitě potkáš opici, akorát že se pak vcukuletu změní v pošťáka ;-))

a mozna si i nakou opici odnesu jako bonus:*))))ja se maaaaaaaam

Bacil
23. 11. 2004
Dát tip
Jé!

arthamir
08. 11. 2004
Dát tip
ale no tak! když se schoulí do klubíčka, tak i hroch je menší a menší až se úplně ztratí... (nebo skoro ztratí :-)) )

TAM
08. 11. 2004
Dát tip
hroch...Děsná? To jako ty básničky? To se pak lehko přehlédnou něčí poznámky. Zná spoustu "dokonalých", ale v celku jsou to suchaři. Každej má něco. Nemohu vznášet kritiky, ale to co tu plodíš se mi prostě líbí a fandím Ti.

artik: nikam se ztracet nehodlam...budu tady dycky sem vecna :*))))))) Tam: stejne desna...uplne nejvic:*))))))))...och to zni kouzelne az se skoro cervenam pod svymi fialovymi okytkovanymi saty:*)))))

arthamir
07. 11. 2004
Dát tip
pořád kouříš a pořád piješ? no tak už si konečně vyber... vyber si život :-)

Tam: sama sebe:*))))))))))...joo tak toho znam...desna zenska vazne:*)))))) Jirec: prosim...Lozme v rytme:*))) art: hele dneska ses nakej velkej mravokarce:*)))))))

arthamir
07. 11. 2004
Dát tip
jenom dneska? to já pořád, he he... :-)

dneska se mi toho dostalo prilis najednou...:*)))))))))ono se to hezky kritizuje hrocha..neni tezky se strefit dyz je tak velikej:*))))))))))

Jirec
05. 11. 2004
Dát tip
... no ... toho potkana. PS: Díky za "lozitt", to trefné a krásné, leč pozapomenuté slůvko!

Jirec
04. 11. 2004
Dát tip
když já tam nešel ...

Tam: a ted ktery bude prvorozeny...vi to nekdo?:*)))))) Jirec: kampak???

TAM
04. 11. 2004
Dát tip
Prvorozený, těhotný myšlenkou a hledající sám(a) sebe.

TAM
03. 11. 2004
Dát tip
Rád bych potkal těhotného hrocha - prvorozeného. Tak si vyber Já mám vybráno T

Paclík
31. 10. 2004
Dát tip
je to super sice trochu divný ale super...t

Sluníííícko: sem ani nevedela jak je moje potkana slavna... Eilil: no ešče aby:*))))))))))))))) papi: jen mi pej do ouska...:*)))))) pozorovatel: Print je vyberar...to vi kazdy...ale jinak samozrejme je to tim ze sem okouzlujici a nadana a taaaaaaak Paclik: dik... treba je to podobny jako ja:*))))))

pozorovatel
31. 10. 2004
Dát tip
Mně výběr nikdy nedal! Sakra! Asi jsem zvolil špatné virtuální pohlaví... :))))

zkus to jinak me uz dal dva asi:*))))))))))uz s tebou mluvil Petr Pan?

pozorovatel
31. 10. 2004
Dát tip
Nemluvil. Tak já to teda zkusim jinak. Printe, dej mi výběr. Prosím pěkně.

tak az budes mluvit sdeli ti tajemstvi:*))))))))...a zabira to???

pozorovatel
31. 10. 2004
Dát tip
Tak to já mu pošlu avi.... Nevim, ještě se neozval a žádný výběr nepřibyl. Hele a mluví ten Print vůbec? Zatim mi spíš přijde, že používá znakovou řeč... *! :-) !!!!

tak musis byt trpelivy a nebo zvolit jenou metodu:*))))))...nedelej si srandu z lidi ktery nemluvi...tss:*))))treba ma spis problemy se psanim a zvlada jen malo...a nebo proste jen miluje * a !

pozorovatel
31. 10. 2004
Dát tip
když jí miluješ, není co řešit "treba ma spis problemy se psanim a zvlada jen malo" - :)))) ten ti výběr už nedá:))) hele napsal jsem taky něco na potkany... pošlu ti to zprávou, ať chceš nebo ne!!!!

ja to myslela tak ze jako treba se mu spatne tuka do klavesniceee:*))))))))..hele ja sem po desny opici me nikdo nesmi b¨rat dneska moc vazne... tak ja se budu tesit na potkani zpravu

pozorovatel
31. 10. 2004
Dát tip
za opici se neschováš ...tak špatně ťuká do klávesnice...hmmm, co ty z něj hned neuděláš za krypla....(nebo za kripla?)

ta moje je taaaaaak velika ze se tam vejde hromada hroch i tehotnejch:*)))))) a i dyby byl tak co??...

pozorovatel
31. 10. 2004
Dát tip
Tak co? Tak hroch:)))) Ty máš doma snad zoo

mam...a Zoo = tajemstvi:*)))))..v postely mam jen dva hrochy ale jednomu se do zad vejde este treba dalsi malinkej:*)

pozorovatel
30. 10. 2004
Dát tip
Jak to děláš, že za takovou blbost dostáváš tipy a ještě navíc výběr?:)) Printe, do tebe jsem se asi zamiloval.

papouch
29. 10. 2004
Dát tip
potkal potkan potkanááá pod kamenem, pod kamenééém... :-)

diky drazi moji vsem :*)))))) ondrech: synu budu na tebe hodna prece nebudu vrazdit vlastni deti:*))))) Seregil: dekujii:*))))))) Waawe: :*))))neplacme...budeme radsi zit barvy:*))))))) aramis: presne tak...budme vecni:*))) Print: och:*))))) Eilil: samozrejme ze zname...nejsme az tak nevzdelana madam:*))))))))) Slunicko: zelena zelena...todle bylo za stavu normalna:*))))))tudiz zadna zelena:*))))

ondrech
28. 10. 2004
Dát tip
cha!!! sem ani nevedel, kdy sem tu byl naposledy a najednou avizo...


Eilil
28. 10. 2004
Dát tip
:o) to bych si ani nemyslela.. :o)))

aramis
25. 10. 2004
Dát tip
tyjo to vyzera na nekonecny kruh... :)

Print
25. 10. 2004
Dát tip
*!

Eilil
25. 10. 2004
Dát tip
jejdááá :o))) hihihi.. tip to mi připomíná.. rob or ros.. :o))) to je z červenýho trpaslíka. :o) znáš?? :o))) zkomolenima uroboros :o)

Chybí mi tam jenom zelený se.

Garth
24. 10. 2004
Dát tip
Kromě pití a kouření nevím jak by se s tím porvaly tvé alely. :) tip, líbí se mi

aspon by genetika jednou dostala trosku zabrat:*)))))))))))

ondrech
24. 10. 2004
Dát tip
ty budeš rodit potkana? Tak to seš teda kenc, protože nevím, jakto může fungovat, když hroch rodí potkana... no nechme toho... nebuďme detailisti.:-D

jo a vlastne rodim i pozorovatele a on me...a vlastne i tebe:*))))))krasne ne?:*)))))))

pozorovatel
24. 10. 2004
Dát tip
au, to bolí!!! nekousej!!! fňuk, tak si ho teda nech, stejně už neni moderní....hihi já vim, já vim, už jdu spát

zmiz maly deti uz davno spinkaj:*))))))))touzim po tom byt nemoderni tim padem ho potrebuju...:*)))))))))

ondrech
24. 10. 2004
Dát tip
jo tak to jo. jsi naše velká máma. A az me budes prenáset tak jen jako kocka - zubama za krkem.:)

hrosi maj dobry zuby...vsak ja te unesu:*)))))))

ondrech
24. 10. 2004
Dát tip
o zuby se nebojim, jen si nejsem jistej s tim, jestli by me zrovna hroch unesl... nevim, jestli nezavazi cenich. a navic - oni tech zubu moc nemaj, co?

hrosi sou silny :*)))))a unesou hafo...a ty zuby...je jich malo ale sou veliky...takze se jim hned tak neco nestane...hrosi sou uzasne vytvoreny zvirata sou vlastne dokonali:*)))))))))))

ondrech
24. 10. 2004
Dát tip
abys me nespolkla. toho se bojim...

vynasnazim se:*))))))

ondrech
24. 10. 2004
Dát tip
se snaz, skoda ondrecha....:-))))))

Seregil
24. 10. 2004
Dát tip
Nádherná hrošíku...

Waawe
24. 10. 2004
Dát tip
hrošík experimentátor topinky v popelníku a svoboda podzimních stromů a on plakal uprostřed mého jména - - - - - - - - - - - - - m a r e k - - - - - - - - - - - - - - - tip* m.

(G)eorge
24. 10. 2004
Dát tip
uááá! :) (G)**

Barny
24. 10. 2004
Dát tip
jeheeeeeeeee:-))braškovy líbí moc******

blazen porodil blazna takze ja sem blazen potkan je blazen hroch je blazen...pozorovatel je blazen...neporodila sem te?:*)

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
jsi nám všem matkou, hrochu:))) a my ti potkany génius se pozná tak, že se chová jako blázen:)) Einstein (fuj, ten má blbý jméno) byl blázen největší:)))

takze sem dalsi velky genius...ja se mam:*)))))))...synu dcero potkane hroch...vaz si se sve matky hrosice dcery potkany...:*))))))je genialni totiz..ale pssst

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
důležité, velmi důležité je, abychom svá génia tajili a snažili se ho ničím nerozvíjet, čili ubíjet... :)))) jak jinak si užívat než bezmyšlenkovitě.... jsem génius v užívání:)))) nezapomeň matko, že já syn jsem tvým otcem, tedy duchovním otcem:)))) ne-li dědem sakra, sakra, to jsou peripetie jako v nějaký telenovele, které jsem v životě nesledoval!

budme tedy dekadentni:*)))))...a v cem budu genius ja?... naopak je to dokonale jednoduche...clovek si nemusi uz pamatovat zadne dulezite rodinne vztahy...ale proste rika kazdymu tak jak ho napadne...jednou otce jednou synu jednou bratre a taaaaak:*)))))prakticky ne?

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
dekadentnost!!!!!!:))))) deka dentálnosti!!!!!!:)))) Jmenuji tě géniem těhotnosti a potkanosti, ale nechci vidět, že se tím budeš zabývat hlouběji!!! Žádný takový! Hezky hloupě, hezky hloupě...

budu se tim zabyvat svym obvyklym zpusobem...jeeee:*)))))))ja se rada divim a jéjám:*)))))) se mam sem genius a stojim frontu na božství..tedka tam za me spi Petr Pan az pujdu spat ja tak ho vystridam...

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
znáš Petra Pana?:)) já taky, ztrávili jsme spolu noc.....ale ne noc jako noc, ale noc jako noc na literární sešlosti:))) na co ty hned nemyslíš!!! čeká ale frontu zbytečně, já už to božství mám a jestli chceš, prozradim, jak ho mít taky:))))

jak? jaaaaaak???...:*))))))my spolu tez ztravili noc asi podobnym zpusobem jako vy:*)))))

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
a co za to?:)))) jo, jo, s Petrem Panem každý tráví noci

ti koupim lizatko:*))))) s Petrem Panem by chtel noc travit kazdy:*)))))))

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
obchod uzavřen no, tak jsi teda bůh - hotovo. Jak se cítíš?

blbe:*((...to je vsecko???...za to si nezaslouzis nif...a uz vubec ne lizatko...takovou mňaminku

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
tssss, a co bych chtěla? hnutí země? hromy blesky vlnobytí? vy ženský neumíte ctít transcedentno nás mužů...

my mame svoje a lepsi a hezci vis:*)))))))))))..co bych chtela?? barvy radsi hafo barev naky to mensi vlnobyti narazejici do oken studovny...sileny jek vsech kolem sedicich a hodne svetla...jo:*)))))

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
Ne! nezasloužíš si božství.... že ti ho vezmu?:))))))!!!!!!! vy ženský...

nevezmes nenecham si:*)))))porvu seeee kousnu tee:*))))))

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
Blázne:)))) Rád bych upozornil, že tu potkan není potkanem - tou zvěří, ale naprosto úžasným metaforickým symbolem těhotného hrocha:))))) ...potkan je základem potkávání sebe sama a protože nelze se potkat, protože rozdvojenými osobnostmi nejsme, vkládáme do potkana své já a jen čekáme a doufáme, že svého potkana potkáme. Je to jasný jako facka. Ostatně: Proč se potkat, když se mohu porodit, že?

je jednodussi se porodit nez potkat:*)))))))))blazen? malinkato:*)))))))

ondrech
23. 10. 2004
Dát tip
to je pěkný. ale nechci vidět ten proces, jak hroch rodí sám sebe hrocha...***TIP

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
Já mám blázny rád. Málokdo je dnes tak normální, přirození jako oni. :))))) jsem taky blázen, jéje:

ondrech: ale ja budu rodit potkana to pujde lip ne?...kazdopadne sebe:*)))))))) pozor: :*))))ty byt taky blazen??? takze sem te nakazila nebo to samo?:*))))

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
Teď mě napadlo, že jsme vymysleli něco jako Uroborose:))) Neustále se rodím bez porodní báby:))

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
já se bláznem už porodil

vidis jak sme genialni...to ale asi nejsme blazni ne?:*)))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru