Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kam dotančím když zpátky

24. 10. 2004
29
0
12307
Autor
Craerassy

Odpověď pro Zboru.

 

 

 

 

Perfektně nacvičený veletoč

bezduší

vítězí na body

trikoty těsně obepnuté

na těle nevarhaní

a jenom ventilátor

protáčí prachem nudu

porota ano   nediskutuje

 

A víš ty co ?

 

V šatnách se tančí

na špičkách

a body ventilují

hvězdám prach

ve zlaté do všech veleočí

šaty v ramíncích

dotýkají se

těm co jsou

nazí pohybem

 

a já u toho jsem   !

 

 

 

 

 


Dr_Mephisto
07. 11. 2004
Dát tip
To mam o toho jak žeru malý děti... Nesnaž se lichotit... překročil jsem zlomový bod - teď už to lepší nebe....... je rozhodnuto! :)

Craerassy
07. 11. 2004
Dát tip
jéé..dostal jsi občanku?????:-)))

Dr_Mephisto
07. 11. 2004
Dát tip
Hmmm... už asi třetí :o)

Craerassy
07. 11. 2004
Dát tip
tak to jsi šikulka...u prvního předávání jsi dvakrát propadl?:-)))

Dr_Mephisto
07. 11. 2004
Dát tip
Neuměl jsem se podepsat :)

Craerassy
07. 11. 2004
Dát tip
nic si z toho nedělej, příště si to nechej udělat razítko se svými třemi křížky:-)))

Dr_Mephisto
07. 11. 2004
Dát tip
Já měl vždycky raději kolečka - hlavně při piškvorkách. Každej chtěl křížky, tak jsem se naučil hrát s kolečky a už to jelo....

Craerassy
06. 11. 2004
Dát tip
Mephe...nehraj si na staříka, kluku...ještě voníš krémem Batole:-)))

Dr_Mephisto
05. 11. 2004
Dát tip
A jsou ženy a stařenky, a tady (jak říkáš) patříš k těm prvním... Mimochodem, já už se taky moc nemůžu počítat mezi mládež :o) .... Kdo to řek????!!!!

arthamir
05. 11. 2004
Dát tip
tak to se počítej mezi ty šťastné :-) krásná básnička, protančila se mi kolem a ještě se maličko chvěje vzduch za víčky po poslední půlpiruetě :-)

TAM
03. 11. 2004
Dát tip
Chtěl bych být u toho..

Dr_Mephisto
03. 11. 2004
Dát tip
Craerassy Stařenku.... ? Na stařenku máš odvážné psaní :o) Navíc věk většinou tají mladice.... (ač to někdy vypadá paradoxně)

Craerassy
03. 11. 2004
Dát tip
Mephe, věř mi, že nejsem mladice...máš dívky a ženy...já patřím k těm druhým...opravdu..:-)

Dr_Mephisto
02. 11. 2004
Dát tip
Někdy se mi zdá, jako by sis za tím co napíšeš nestála... nebo jinak, jako by jsi tu diskusi sledovala formou třetí osoby a ne jako autor....

Craerassy
02. 11. 2004
Dát tip
Mephe...už jsem ti řekla, že jsi chytrej kluk....?:-)

Dr_Mephisto
02. 11. 2004
Dát tip
Pokud vim tak ne, ale určitě se to hezky poslouchá... :o) A už jsem ti dnes řekl, že ti to obzvlášť sluší?

Craerassy
02. 11. 2004
Dát tip
Mephe..ty lichotníku..copak budeš chtít dnes?.-)))

Dr_Mephisto
02. 11. 2004
Dát tip
Chtít je silné slovo... snad přát si? :o)))

Craerassy
02. 11. 2004
Dát tip
Mephe...tak přát si?:-)))

Dr_Mephisto
02. 11. 2004
Dát tip
Jsou věci, které se nahlas neříkají (některé se smí jen vycítit). V podstatě něco podobného jsi sama říkala při jedné naší debatě. :)))

Craerassy
02. 11. 2004
Dát tip
Mephe...vycítit...no teda...a já, že říkala..omluv stařenku, paměť selhává....:-))))

Andulka
01. 11. 2004
Dát tip
dotýkají se těm co jsou nazí pohybem a o tom to je...o tom dotykani.... Me se to libi jak obsahem, tak i formou jako si to zpracovala....

Craerassy
01. 11. 2004
Dát tip
Andulko, hrozně ráda Tě zase vidím:-)

Craerassy
31. 10. 2004
Dát tip
Mephe...čímpak jsem jiná tady a v diskuzích?

Dr_Mephisto
30. 10. 2004
Dát tip
No, takže asi jo... Někdy mě děsí tvůj smysl pro detail, vlastně si tě takhle neumim představit jako osobu. To musí být pro druhé někdy strašný... ačkoli - ono někdy lidé jako "ty" mají ten smysl pro detail jen ve svém paralelním světě a realite jde jaksi mimo ně. Ale tady u tebe je to zas sporný, protože jsem toho četl víc a navíc (to je samé víc a žádné míň :o)) co jsem to.... jo a navíc když si člověk přečte i tvé příspěvky v diskusi, tak neví zda jsi to ty, ten autor. Ale prostě za ty detaily (např: "trikoty těsně obepnuté na těle nevarhaní") musím dát Tip!

Marthin
29. 10. 2004
Dát tip
:-)

Nevděčná
29. 10. 2004
Dát tip
já jsem ráda, že u toho taky jsem..... :o) kuk... +

mirek
29. 10. 2004
Dát tip
ťuknu si o zem špičkou boty když ruce pod trikoty trhají látku a trochu zmaten v závětří šaten točím se na podpatku *

Craerassy
27. 10. 2004
Dát tip
a2a2a...řeknu jen jedinou větu...jsem ráda, že mě čteš...:-)

pozorovatel
27. 10. 2004
Dát tip
* a :)))) - je hravá

guy
26. 10. 2004
Dát tip
blahoslavení nazí pohybem, neboť jejich jest království ... :-)*

Lyryk
26. 10. 2004
Dát tip
nazí pohybem

Zbora
25. 10. 2004
Dát tip
Sem Tě nechtěl rozzuřit. Nevim proč, ale kdyby se mě někdo zeptal, do jakého předmětu bych personifikoval tuto báseň, jednoznačně bych odvětil: "sekáček na maso" samozdřejmě tnoucí v přesných intervalech :o)))) No...konec naznačuje, že si z toho zas takovou hlavu neděláš. Proč taky. Jen jsem tak nějak cítil sílu návratů... Jinak...věcička to je precizní a rozhodně si zaslouží tip.t. A mojí opověď na tuto vyčiňující báseň i na tvou kritiku u mého Uklizeno v tvářích nalezneš během chvilky v avi. Měj se fajn a nezlob...se.

JiKo
25. 10. 2004
Dát tip
já když si oblíknu trikot tak mi trochu varhaní teda :)

Pokusák
25. 10. 2004
Dát tip
!! *T

Print
25. 10. 2004
Dát tip
*!!!

a2a2a
25. 10. 2004
Dát tip
Půjdu se svou kůži na trh. Četl jsem to několikrát. Osobně nejsem příznice pomocných grafických triků-kurziv, apod. Ale neodsuzuji to a zde je z toho znát poctivá snaha báseň ještě více rozvrstevnit, ukázat její protipóly. Rozhodně není chudá na nápadité obrazy, nellíbí se mi slova bezduší a nevarhaní, obah je sice zřejmý, ale je vždy lepší, když se věci vajadřují přirozeně. Silnou stránkou básně je obsah a ten patrně diktoval i tato dvě slova, která se mi nelíbí. Báseň vnímám jako báseň o přetvářce, o diktátu norem a poctivému přiznání, že autorka je toho součástí. Pokud ji vůbec čtu správně, což nevím, pak zde nenacházím východisko. Ale kdyby bylo tak snadno dostupné, nebylo by nejspíše třeba této básně. Cray je královnou půvabného rýmu, kam utíká, protože citlivě vnímá, jak právě v této básni předvedla. Můj tip znamená respekt.

dismorphia
24. 10. 2004
Dát tip
strejďane, ty špeku! éé, špehu! :))))))))))

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
potřebovala jsem se z některých věcí vypsat, dis...cítila jsem, že ztrácím to pevný a ventilovala jsem to v mělkým...tak nějak..:-) faaakt??? teeedaaa..mám tady zrovínka Orion mléčnou a představ si +25% zdarma!!!! jsou tvoje!:-)))

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
avi ode mě?? to ne, já tě mám v ignorovaných:-))))

dismorphia
24. 10. 2004
Dát tip
crae, jo, vždyť jo, já ti nic nevyčítám, jen - jak já tě mám nejraději, no a těch pětadvacet navíc se hodí, to jó, žroutů přibývá :) chroustě, ano, slavná chroustkramlóza :) to jste se ale ještě kočkovali mnohem víc, bůůůůůůů :)

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
dis..no momeeent..tvoje jsou jen ta procenta!! zbytek je moje!!:-))) no chroust, co je zamilovanej, není s ním žádná legranda:-)

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
chrouste...ty lichotníku jeden....poprosím dis, ať se s tebou rozdělí o svých 25 %:-)))

dismorphia
24. 10. 2004
Dát tip
jen percenta? hej, crae!, já živím díťátko!, to z pětadvaceti percent navíc nezvládnu :)) legranda totiž roste ze smůtku

dismorphia
24. 10. 2004
Dát tip
ále čepliňáku :) jsme ohromní :)

dismorphia
24. 10. 2004
Dát tip
no, hledala jsem jak divá, ale ne - tohle je absolutně největší a absolutně nejlepší čeplin :) (a co tvoje připojení?) :))))

dismorphia
24. 10. 2004
Dát tip
no já vím, jak na tebe :))))

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
dis...ty živíš chrousta? nebo jiný díťátko? já přidám procenta jedině v případě, že by šlo o vlastní funglátko, jinak nee!:-)) teeedaaa...konečně veselej chlap...dis, ten se poved!:-)))

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
chrouste, tebe už nekoupou ošetřovatelé postřikem???

dismorphia
24. 10. 2004
Dát tip
moje vlastní havraní majinký! :) kdo se povedl? moje fungl nový funglátko? :))

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
ty budeš mít funglátko?? faaakt??? to je nádherná zprávička...jej..konečně něco krásnýho dneska:-))) povedlo se funglátko i ten krásnej obrázek...a co je havraní?

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
chroust...my jsme vtipné stále, to jen ty málo piješ:-))

dismorphia
24. 10. 2004
Dát tip
havraní je všechno :)

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
láska...:-)

dismorphia
24. 10. 2004
Dát tip
ta je krkavčí :) anebo ne?

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
ale kruci..já myslela to tvoji havraní všechno...:-) já nevím...s láskou se moc nekamarádím, má zákeřný praktiky, tak se ji snažím ošidit, kde to jen jde:-)

dismorphia
24. 10. 2004
Dát tip
ahá! havraní všechno, havraní cokoliv :)** ošidit lásku, to je skvělý! jsi tedy taky zákeřná, jinak to nejde

zuzuzu
24. 10. 2004
Dát tip
ale já rozumím, psát o tomhle tady je NUTNÝ, ale sledovat tyhle díla taky svým způsobem nudný, jsou však i takový, který fakt můžu... druhykolouvozu měl jednu podobnou...

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
proto jsem se ptala...znám to havraní jako nepolapitelný, volný a nádherný zvukem přilétajících křídel...posmutnělý zvukem těch miizejících....tak proto...:-)

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
zuzuzu...chtěla jsem jen ukázat na rozdíl mezi uznávanou, šroubovanou dokonalostí a volností...nic víc..:-)

dismorphia
24. 10. 2004
Dát tip
já to znám jen posmůtnělý, ale nádherný to je, to jako jo!

Think
24. 10. 2004
Dát tip
pěkná.... *

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
záleží na tom, kdo dává poznat ty věci havraní...:-)

dismorphia
24. 10. 2004
Dát tip
na tom nesejde, myslim no

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
no joo... ale my tu stejně nejspíš každá máme na mysli jiné ty věci havraní...:-))

dismorphia
24. 10. 2004
Dát tip
no šak! havraní je všechno :)) crae, já tu nechci umřít, smrdělo by to tu, fakt děsně, já jdu jo? :))

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
jo, zmiz:-)))

kassiope
24. 10. 2004
Dát tip
Poslední věta žije :o) t*

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
ano, hvězdičko, žije...jsem ráda, že to cítíš..:-)

Elyn
24. 10. 2004
Dát tip
:)))))) pardon, ale to je tak skvěle dupací, že nemůžu jinak...

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
El..taky, že jo...já jsem ti byla tak rozčilená:-)))

synáček
24. 10. 2004
Dát tip
a jenom ventilátor protáčí prachem nudu T**

dadik
24. 10. 2004
Dát tip
pěkný...t

vesuvanka
24. 10. 2004
Dát tip
A body ventilují hvězdám prach ve zlaté do všech veleočí Je moc krásná... TIP

Vaud
24. 10. 2004
Dát tip
:-)) Tip

Fouckault
24. 10. 2004
Dát tip
bledá závist.. ten ventilátor ale je!***

Cavalera
24. 10. 2004
Dát tip
-*

Take_Five
24. 10. 2004
Dát tip
skvělej název..a tak *

Sorry, ale odradil mě veletoč. Už jsem to někde viděl a možná ne jen jednou. A zrovna tohle slovo by se nemělo opakovat.

kawa
24. 10. 2004
Dát tip
:-) *

(G)eorge
24. 10. 2004
Dát tip
takovej:)) ale rytmickej až dost (G)*

zuzuzu
24. 10. 2004
Dát tip
ale já si myslím, že popezie by neměla být tak absolutizovaná

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
zuzáku...jak to myslíš? tohle vidíš tady? a navzdory našim hádkám, čekala bych, že právě ty budeš rozumět...

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
ne...Wu...copak jsem se stala opravdu tak nesrozumitelnou? poslední dobou mám pocit, že bych to psaní měla nejspíš zabalit:-((

Stevenson
24. 10. 2004
Dát tip
zabal a posli..-)) jen tak muzes prorazit.. nehen tady.. A tohle se ti opravdu povedlo.. a mne zavinaji 'nerymy" hnedle chutnat..-*T

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
Steve, já děsně nerada balím..balíky:-)))

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
Wu... někdy mi schází slova a jindy přebývají uprostřed míst kde unavení letem havrani ke mně usedají......

dismorphia
24. 10. 2004
Dát tip
dupavý ženský mám ráda vzpomněla jsem si na dobu, kdy jsem tě začínala číst - příjemná obměna

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
děkuju, dis..byly chvíle, kdy jsem jen podupkávala..snad jsou už pryč a já si můžu zase dupnout jako kdysi:-)

dismorphia
24. 10. 2004
Dát tip
no právě! byly chvíle, kdys nedupala vůbec, jenom prstem seš šťourala v..... písku (teda Crae, na co myslíš?!) a já zase hrozně ráda vidím Lolinu chroustkramlózu nebo jak :) (a abys věděla - tamtu lolinu já mám na koleji pověšenou nad postelí!! - ehm, dostanu čokoládu?:) )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru