Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Unor, kolem 7. - 14.

24. 10. 2004
1
0
4021
Autor
Elyanne

Zdravim.

 

Dnes jsem se dozvedela, kdy se dostanu do CR, bohuzel to bude az v unoru, ale na druhou stranu mi termin poskytuje dostatek casu k naplanovani neceho ke spachani. Pokud by mel nekdo chut se pridat, budu moc rada.

 

Pravdepodobne se objevim 7. 2. a zdrzim se asi tyden. Chtela bych usporadat obrovsky sraz, protoze Vas mam vsechny hrozne rada (no, asi ne vsechny, ale ti, ktere nemam rada, me nemaji radi rovnez, takze ani nepachnou do me blizkosti, natoz aby se mnou neco pachali...) a chci Vas videt a slyset a tak. Beru v uvahu i moznost dvou srazu pro Prahu a okoli a Brno a okoli, ale pokud by Brnu a okoli prilis nevadilo prijet k nam, bylo by to pro me pochopitelne jednodussi. No, a pro ty z Brna a okoli, kteri by se nedostali k nam, se objevim v Brne asi koncem tydne, takze bychom se mohli potkat take, v mensim. Samozrejme se nebranim moznosti, ze by Praha a okoli prijela i na druhy sraz, abych si vsech vic uzila... :o))

 

Naopak se samozrejme branim tomu, ze by se slo domu o pulnoci.

 

 

Kdokoli by mel zajem se potkat, at je tak laskav a napise mi sem nejvhodnejsi datum a lokaci, at to muzu nejak to, tamto.

 

Dik.


arthamir
05. 11. 2004
Dát tip
co Hradec? hi hi...

Noe1
29. 10. 2004
Dát tip
Já se strašně rád družím ... já tě chci taky poznat ... Praha bude fajn místo pro to uskutečnit :-)))))))

Morasten
27. 10. 2004
Dát tip
ahojky,pokud to škola a hudebka umožní,tak jedu:-)

Prokletí
26. 10. 2004
Dát tip
Já jsu z KFC .... a kývám ;o) m.

Pokusák
25. 10. 2004
Dát tip
O.K. vypadá to na Prahu, nejlépe mezi 7. - 14. 2. ;-)))

Já přijdu - když to půjde...

Aerotik
25. 10. 2004
Dát tip
Je to ve zkouškovém období, ale snad mi to vyjde. (Případně i přijet do Prahy, ale v Brnisku Tě uvítáme taky rádi. Začátkem února bude na Leitnerce Šuplík, ale zatím nevím, jestli 1. nebo 8.)

Madlen
25. 10. 2004
Dát tip
Já mám taky zkouškový ... do prdele ... :o) Nejsi náhodou z KTF ??? Čistě náhodou ??? Díky Madlen

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
já jsem tu první? asi jo, že jo...Elyan, tebe moc ráda uvidím, takže se budu snažit přizpůsobit se termínu...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru