Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V ČEM JSOU ŽENY JINÉ

16. 10. 2000
5
1
5437
Autor
pampelin

Jak nemáš rámec je to na trámec

Ta otázka se životem mým červeně vine Kde je rozdíl, k čertu, kde? V čem jsou ženy jiné? Názorů jsem vyslech tolik že mi hlava přetéká Kde je tedy zakopán nejlepší přítel člověka? Stejně rukou,nohou,očí tak uplácal nás Bůh. Pindík ?-Jasně,ale co nám chybí je rámec,cyklus,kruh Chaos,zmatek,anarchie s tím nejsou žádné žerty dívky znají protijed hned zkraje od puberty Mají v sobě zvláštní rytmus celým tělem zní... Pravidelné frázování: Dvacet osm dní My sprintujem za kariérou ve válkách lámem kosti... Chybí nám ta připomínka vlastní smrtelnosti Nám mužům zkrátka chybí řád a tak kalíme vodu. Modleme se společně za mužskou periodu :-))

1 názor

Katerina
25. 11. 2003
Dát tip
takových buněk je :-)))) (zase reaguju pozdě, tentokrát je to rok a devět měsíců... jsem lepší a lepší)

Čolito
16. 04. 2002
Dát tip
tak tohle je vážně dobrý....:-)))))) i já se zasmála abys věděl!!!:-)) Můj názor je ten, že báseň se povedla a co se týká žen? Je to na tisíce stran.....možná by ses v nich ztratil stejně tak....jako se ztrácíš občas v ženách:-))

Ramona
12. 02. 2001
Dát tip
pampeline, ani na chvilku jsem nepodcenila tu buňku ! ~ ~ ~

pampelin
06. 02. 2001
Dát tip
Milé dámy,ve vaší vznešené diskusi o ženách jako dárkyních života jste opoměli jednu maličkost,tedy spíše jednu velmi důležitou buňku(má bičík a je hravá),která ,narozdíl od vašich řekněme rozvážných vajíček,sama AKTIVNĚ bojuje doslova o život. A ještě jedna krátká poznámka o příčině a následku: Života vznik předchází vnik :-)

Falka
06. 02. 2001
Dát tip
Ramonko :o) Nojo, to je snad základní charakterová vlastnost Písmáčků, rozhozený rytmus... aspoň vždycky, když jsem s nimi, tak se v noci zásadně nespí, snídaně se podává v časných odpoledních hodinách, kolem páté večerní se ještě někteří jedinci trousí ze spacáků a mumlají cosi o lokální půlnoci a pak do rána hrají na kytary, bubínky, nervy sousedů a zahradní konve... Ale když o tom tak přemýšlím, někdy vůbec není špatné mít rozhozený rytmus :o))

Katerina
31. 01. 2001
Dát tip
Ramono, zadny... ale co kdyby nahodou, clovek nikdy nevi, ze jo... a vubec, staci vedet, ze mam tu moznost ;-))

Ramona
29. 01. 2001
Dát tip
Nevím kolik životů jsi Kateřino darovala Ty, já ještě žádný, a proto se neusmívám shovívavě. Usmívám se, protože se chci poděkovat Pampelimu, že tak parádně uvedl skvělou veršovanou diskusi. Co se týče toho rytmu, má ho tolik Písmáků rozhozenej. Nekritizuji básně, myslím cyklus spánek-bdění :o) ~ ~ ~

Katerina
15. 01. 2001
Dát tip
skvela uvaha! my, zeny, darkyne zivota, tak blizko zivota i smrti se nad vasim pachtenim jen shovivave usmivame (viz Mona Lisa) a vime sve!! mas tip *

clovrdik
06. 12. 2000
Dát tip
Fernet Stock ...... i muži mají své dny :-)

christi
25. 10. 2000
Dát tip
Jo tak to bych vam chlapum opravdu uprimne prala,ale basnicka je jinak super.

28 dní? A pravidleně? Beuhehé... copak jsi, pampelínku, nezažil týden či dva mimo rytmus, he?

pampelin
18. 10. 2000
Dát tip
Tuc 28 dní tuc 28 dní tuc 9 měsíců tuc...... Ten rytmus je předem daný na tom se nic nezmění Ženské jsou víc do techna Chlapi jsou víc jazzmeni :-))

Falka
18. 10. 2000
Dát tip
:o))))))) Zarýmuj mi do bluesu (čti jak píšeš) jinak to tu neunesu (rým viz výše)

pampelin
18. 10. 2000
Dát tip
Když složím ti blues budu mít plues? :-))

Bambulka
18. 10. 2000
Dát tip
a co třeba country? né, já bych radši mantry :-)))

pampelin
18. 10. 2000
Dát tip
do hlasové schránky nazpívám funky pak vlezu do jazzu :-))

Falka
18. 10. 2000
Dát tip
Pampelíne nebuď líné (hanácký interdialekt) slož tu prostě muziku na co tolik cavyků we swingu i folku můžeš najít holku :o))

Víla
17. 10. 2000
Dát tip
budte radi, ze jste jaci jste ;)

Mámalibor
17. 10. 2000
Dát tip
teď se nedoplatím - už nečtu Bleska-

Vio
17. 10. 2000
Dát tip
I muži mají své dny... FERNET STOCK ;-)))

Bambulka
17. 10. 2000
Dát tip
Vio: jedna z reklam, který opravdu nemusím:-(

Bambulka
16. 10. 2000
Dát tip
jo, asi by vám to občas prospělo!:o)

Sadaf
16. 10. 2000
Dát tip
Těchto věcí si rád přidávám!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru