Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje smutky

16. 10. 2000
7
0
5079
Autor
alina

Jako hadi se tu plazí

myšlenky - mí sebevrazi

Bolavá a v sebeklamu t

ebe klamu kosti lámu

Na vše strany svět se tříští

z každé rány něha prýští

Do hlubiny z výše pády

sama sobě k světu zády


tanganika
13. 03. 2002
Dát tip
krasne!!!!!!!!!!!! t*

Sarken
31. 10. 2000
Dát tip
al: to jsem ráda, doufám, že už se dlouuuuuuuuuuho kutálet nebudou:-)))

Sarken
24. 10. 2000
Dát tip
už nepláčeš?

alina
24. 10. 2000
Dát tip
Sarkenko: slzičky už se rozkutálely a je mi líp. Dík. :O))

J
21. 10. 2000
Dát tip
Tip.

JiKo
20. 10. 2000
Dát tip
Sadaf: no jenže můžeš být odvážný jak chceš, ale střez se dne, kdy tě lidé zklamou :-)) Konec skepse!!HOWG

JiKo
19. 10. 2000
Dát tip
Sadaf: Anebo je to třeba o tom, že lidi se před druhými bojí naživo otevřít a tak hrají před světem komedii jak jsou veselí a hraví, ale tady v básních schováni za svá písmenka leze nitro na povrch. avi-Sadaf

Sadaf
19. 10. 2000
Dát tip
Ano, JiKo, je to zajímavé, můžu Ti ale říci, že třeba jen tak ve dvou je to tak trochu jinak... Proč??? Tak to nevím... A nemusí to být vždy on a ona, cestou ze setkání 5.10. jsem společně s Jimíkem prošel noční Karlův most a Hradčana a tak nějak jsme se dokázali otevřít jeden druhému. Nebo je to snad o odvaze??? O odvaze otevřít se ve větší společnosti??? A nestálo by za to , to vyzkoušet??? Kdo najde první odvahu??? 34čačača:-)))))

Carodej
17. 10. 2000
Dát tip
Asi dokážeme ten smutek vetknout do básní a zavřít za sebou dveře. Ta básnička je naprosto úžasná. Před každým veršem jsem byl ostražitě připravený na příchozí klišé, a ono nedorazilo. Což mne dorazilo. Tip.

Miroslawek
17. 10. 2000
Dát tip
Nemůžu říct, že by se mi to nelíbilo, ale nějak se Ti nepodařilo ten smutek mi předat, nevím, zda je to dobře či nikoliv ;o)))

Adelan
16. 10. 2000
Dát tip
Znám, znám...pěkný

JiKo
16. 10. 2000
Dát tip
Alíku a proč???? krs zprávy třeba

Sadaf
16. 10. 2000
Dát tip
Když tu tak čtu věci různých autorů, ve většině z nich je cítit smutek...a pak se s těmi autory potkám a je veselo a sranda a blbosti a je to tak dobře, že ten smutek je jenom v básních a že jsme se ještě nezapomněli smát ale také je důležité o svém smutku mluvit, protože si uvolníme duše a vůbec se mi to ali líbilo a dám TIP a nebuď smutná, je nás sice pár a máme Tě rádi a ty to snad víš....

alina
16. 10. 2000
Dát tip
To jsem se zas po dlouhé době malinko potřebovala vyplakat. Jinak je to celkem v pohodě. No comment!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru