Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

***

09. 11. 2004
0
0
3330
Autor
Sally

***

 

Ne. Nejsem.

Nejsem zlá.

Nejsem nemocná.

Jenom mi chybíš.
Láska s obětím.

Ne. Nechci.

Nechci lítost.

Pocity lítosti?

Plakat můžu vždycky,

ale život je

jenom jeden.

Vlastně mi

nic není.

Jenom mi chybí láska.

Lidé hledají.

Hledám to.

To, co chybí.

Láska?
Neexistuje, když

ti vzali srdce.

A je to kruté.

Ne. Nejsem.


Nečech
05. 05. 2006
Dát tip
Jestliže to není ani trochu autobiografická báseň, tak je výborná. V opačném případě...

Flammea
09. 12. 2004
Dát tip
Takový plácání se ve vlastní sebelítosti...Ne, že já bych se v ní neplácala, to zas jooo a dost často:))) Ale tohle plácání mě neoslovilo...

papouch
26. 11. 2004
Dát tip
bude líp .)

Florencie
24. 11. 2004
Dát tip
Já nevím, co máte... Mně se to vcelku líbí.

Vevet
23. 11. 2004
Dát tip
..je to...zvláštní..asi je toho tam vážně moc ;o)

djPes
23. 11. 2004
Dát tip
je to kruté...

Jirec
19. 11. 2004
Dát tip
Jsem na rozpacích ...

Besuhoff
10. 11. 2004
Dát tip
Nejsem. Ne nejsem. Ne nejsem.... Nejsi. Ne nejsi. ne nejsi.... To je Johanka z Arku

LaLoba
09. 11. 2004
Dát tip
jsi... jinak bys nevěděla, že ti chybí láska.. ...ona přijde, třeba jen potřebuje čas..

Besuhoff
09. 11. 2004
Dát tip
Já Ti nevím. Podle mě je to přeplácané. Vyškrtal bych od "Pocity litosti?" až po "jenom jeden" včetně. "Jenom mi chybí láska" je moc úderné na poezii. - škrt "Lidé hledají" .. proč oni? Mluv o sobě - škrt "Láska" hmn, nech čtenáře ať taky něco udělá. - škrt "Neexistuje" ošlivé slovo - škrt "když" na začátek nového verš. Tak tohle si myslí a udělal by Besuhoff, Ty ale neměň nic. Jen se zamysli nad "hlubší kritikou". :o)

Barunkaq
09. 11. 2004
Dát tip
Ne. Nejsem. Nejsem zlá. ...ale prostě se mi to nelíbí...je to...něco co člověk jen tak vyplivne pod dojmem z nějaké té telenovely...láska, lítost, plakat,srdce,...Ne.Nejsem...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru