Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fekál Legenda - Pan Vysránek na cestách II.

09. 11. 2004
8
0
7033

Vzhledem k četným kritikám a reakcím na první díl rozhodl jsem se v této bestsellerové legendě pokračovat. Usaďte se tedy a poslyšte příběh fekální...

Jak jsme si minule řekli, Pan Vysránek se vydal se špuntem do Prdoru. Doprovázel ho věrný přítel Pomvěd Hanzelka a ještě dva další čičmundové. Kundalf se mezitím vydal za kouzelníkem Serunatomanem, mocným pánem zácp a průjmů. Když přišel, řekl mu o problému, který sužuje zemi a může vyústit v celosvětové zakálení. Ale Serunatoman mu řekl: "Na to ti seru. Podívej, mám tu kouli a v ní se zrcadlí vševědoucí vševidoucí dokonalá Ohnivá Píča - jak jsem ji uviděl, nemohl jsem jí odolat. Ani ty neodoláš, Kundalfe"! Jenže zapomněl, že Kundalf je homosexuál a ženy mu nic neříkají. Ve snaze zachránit situaci se Kundalf obnažil a přivinul se k mocnému mágovi s úmyslem ho ukojit a poté ke spolupráci přesvědčit. Pán zácp se mu ovšem vytrhl a zavyl: "Já bych do tebe nacpal zkažený zelí, zkyslý mlíko a pukavce, abys věděl, na co máš prdel, buzerante". Poté odešel na záchod, vysral se na to a pak nakopl Kundalfovi tu jeho teploušskou zadnici tak, že ten odlétl až na vrcholek Serunatomanovy věže. Následně Serunatoman Kundalfa proklel věčným průjmem a neudržením stolice. Pokračování příště, pokud bude zájem...
Eidam
26. 10. 2005
Dát tip
to je náser *

Cinky a co sliby o homosexuáléch,co??!! ale ta fráze se zkyslim zelim fakt dobrá..

Dolente
22. 11. 2004
Dát tip
Serunatoman - tak to mě totálně dostalo :o)))) Jinak opět => Cinkyho klub sprostých slov...

Warthog
22. 11. 2004
Dát tip
super..takhle psat bych chtel taky umet *

Co se týče pokračování, tak já bych zájem měl...

Miky_Mauz
18. 11. 2004
Dát tip
ty ses ale pekny kreten!

Miky_Mauz
10. 11. 2004
Dát tip
kratke a navic ne moc vtipne

Miky_Mauz: Strč si hlavu do píči ondrech: Míň trapný než tvoje držka ostatní: Děkuji za zájem, pokračování bude

ondrech
10. 11. 2004
Dát tip
tak to potom jo.

jasně že bude!!! Parodií na lotra je sice tisíce a dokonce jsou všechny úplně stejné, ale trocha smíchu bez přemýšlení je potřeba... *

Movsar
09. 11. 2004
Dát tip
:)) dobrý. t

Škromach
09. 11. 2004
Dát tip
Ale jo kurva cim dal tim lip. Uprimne ale Demonicu doprdele kundafac Pan Prsteni to porad neni u toho sem se malem zechcal smichy. Ale ja vim casem casem dlouho stu nebyl...:-))) presto T. Jinak pocitas s tou pastickou zitra jo?

Škromach
09. 11. 2004
Dát tip
Mimochodem nechal jsem te prave ted odhalit svou identitu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Morasten
09. 11. 2004
Dát tip
tak to je drsný:-DDDDDDDDDDDDDDDD

ondrech
09. 11. 2004
Dát tip
achjo, to je trapný.

Trancy
09. 11. 2004
Dát tip
Rozesmalo me to, ale tolik sprostych slov by tam byt nemuselo:+)

JazROY37
09. 11. 2004
Dát tip
lepší než jednička, ale...

Alojs
09. 11. 2004
Dát tip
lepší, ale pořád slabší. jsem zvědav na pokračování. Jestli ti vydrží nápady :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru