Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Parody of Krytyk

25. 06. 1999
1
0
4487
Autor
Merle

Včera v noci se to stalo, přilítla moje stará známá a dost ošklivě mě kousla. Tohle je výsledek:
Básník staršina na procházce

Copák, kampááák? Tak jak? Atak a tak? Jen tak?!? No tak! Jo tááák... ;-) Tak ňák. Tak, tak...
Yeziiinka
20. 10. 2000
Dát tip
Je to velmice obsahově rozsáhlé, ale téma, problém je věčný! :)))))))))

Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*Parody of Krytyk: jak již bylo řečeno v Machovi a Šebestové: huí ťak, ťak...buďme dětmi...ANO m.

Merle
19. 04. 2000
Dát tip
uch, tohle rozluštit, bylo dost drsný... měl jsi tam dost chyb, kromě toho já mám klávesnici qwerty a rozložení z kameníka, což tomu taky mnoho nenapomohlo, ale nakonec se mi to jakž takž podařilo... :-))))

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Mp zsl zrfs kp. zp kp- Nídrň úpbrfůp. úpbofůo útpbrfůp. nsnořla idémí. ýr nx dmsf krfomá : Ímpt néůá. dztsms čéůé. Kr zp dútíbmý + kí b§nrv Ltxzxls mrumím. ,xdůé,. ýr ,o smo moc mrultozoupbsů (igg. zp kdr, lůolsž. vp :). Npjiýrl. zsfx mr,§ýi ,pv důpiýot. Nídmořls dr ,o ůéné. Návod : Každé z těchto písmem nahraď písmenem, které je od danného znaku na klávesnici vlevo. Příjemnou zábavu; život je krutý.

Print
30. 06. 1999
Dát tip
Myslím si, že Krytyk tuhle skvělou parodii přežije. Ač s ním nesouhlasím a moc se s ním hádám (a někdy nechutně) jsem si jist, že je to bezvadnej chlap. Jo, a mám ho rád!:-)

Merle
29. 06. 1999
Dát tip
Štěpán: Klidně. Škoda, že to opravdu byla Parody of, a ne moje "skutečný" dílo.

Merle
28. 06. 1999
Dát tip
Štěpán: trefa do černýho (Tak kampááák Kuzmo Kuzmiči.... :-))) )
Snoopy: to těžko
Všem: Díky
Jinak: Asi to nebyl vhodnej čas, když se tak koukám na dílko nad tím... :-((

Štěpán
28. 06. 1999
Dát tip
Merlíku,tu tvoji věc si stahuju na svoje stránky, jo? Myslím, že pobaví i další lidi. Směju se i po třech dnech... jseš dobrej!!!

B.Ezejmenij
26. 06. 1999
Dát tip
Ano ano... Všechna čest a ještě navíc..
Jsi Génius. Moje povha by měla a chtěla psát takovýhle básnicky.
Poslednií dobou to ale nejde.
Piš, piš, piš, piš, piš,piš tohle je potřeba.
Díky za smích - pravděpodobně jsi mi prodloužil život, ale jdu pracovat, tak si ho zase zkrátim.

slavek
25. 06. 1999
Dát tip
tak tak.. :-)

Štěpán
25. 06. 1999
Dát tip
Merlíku, Merlíku, to se dělá, utahovat si ze starých pánů? Směju se sám sobě...!!! Připomělo mi to Svěráka a Smoljaka (třeba Švestku)... Budu mít pěknej den...

novacek
25. 06. 1999
Dát tip
Krytyku, Krytyku
už to máš na triku
nemáš si s námi zahrávat
I když mě napadlo
zda tvoje divadlo
říká jen že máš nás rád.

novacek
25. 06. 1999
Dát tip
Merle, to nemá chybu - seš jednička :o)))))

MM
25. 06. 1999
Dát tip
no tak, co to a nebo ze by, ne to snad...
ale asi ano.
tak nejak.
maniak
drzim palce :-)

snoopy
25. 06. 1999
Dát tip
no ne, říkám to nerad :), ale moc rád, tentokrát jsi trumfnul ty našeho milého b.ezejmenného! a dokonce navíc i kritika (nějak nám totiž vyměk')

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru