Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Letí to

15. 11. 2004
18
1
5125
Autor
Zbora

To to letí. Už zase je zima. Ani jsem v tom spěchu nezaregistroval podzim. Ochladilo se, to je fakt, ale barvu změnil jenom jeden barák ve vedlejší ulici, a teď koukám, i semafor na křižovatce dole pod oknem. To léto bylo letos taky nějak krátký. Co jsem vlastně dělal v létě? Vzpomínám si, že bylo jaro. To poznám. Sousedka vždycky na jaře vyndavá na balkón truhlíky s muškátama. Kvetly už? To jsem blázen, přísahal bych že ještě ne. Že by to nestihly? Já jsem toho taky moc nestihnul. Ještě jsem se třeba letos nekoupal v řece. No co, stejně je špinavá. Přece nejsem prase, abych do toho lez, a vůbec, už je na to zima. Pojedu radši na hory. I když loni, než jsem si stihnul koupit lyže, všechen sníh roztál. Na co vlastně lyže. Zima je strašně krátká a bůhví jestli vůbec nějaká bude. A co pak s nima? Půjdu si raději zabruslit na stoku za továrnu. No jo, ale posledně, než jsem se rozhoupal, už v ní kuňkaly žáby. Ani je nebudu uklízet, nebo to zase nestihnu. To je kolotoč. Nedávno jsem se zasek u zrcadla. Koukám a řikám si: "Sakra, kdy jsem tak zestárnul? Musim si ještě užít poslední zbytky mládí". V televizi hlásili, že přichází babí léto a příroda se připravuje k zimnímu spánku. "Udělám si čas a pojedu na venkov, alespoň na jeden den". Vyjedu z města a koukám, příroda už má půlnoc. Zase mě předběhla. Nechápu, jak může vydržet to tempo.
Tuhle jsem mluvil s nějakym vesničanem, co pase ovce v Beskydech. Byl nějak pomalej a na všechno řikal: "Éj všeho do času". Když to řekl posedmý, vzal jsem si prášek proti depresi, a když začal povídat, že je život krásnej, přidal jsem dva na uklidnění. Byl divnej. Ani neměl mobila. Zval mě, ať přijedu za ním na salaš, ale co já, copak mám tolik času? A těch peněz za cestu. To si radši koupim nový DVDčko. Kámoši se minule tomu mýmu, dva roky starýmu, strašně smáli. Jo, letí to.

1 názor

Tohle je naprosto úžasný! To je jak ten fekt, kdy osoba jde zpomaleně a všechno kolem šíleně letí. Moc dobrý. *

Sali
25. 08. 2005
Dát tip
Dost zajimavy a pravdivy taky, mam obcas pocit, ze nic jsem nestihl a vechno okolo je nejaky zrychleny, kazdopadne se mi to libilo

John_Ceder
01. 12. 2004
Dát tip
ano, to byla odveta za Westbama..

John_Ceder
22. 11. 2004
Dát tip
celkem to ujde, ale zdá se mi, že moc lezeš čtenářům pod nos..(já nevím, jak bych to přesně vyjádřil a tohle zní celkem dobře) jakože je jasný co bude dál a někdy je to úplně zbztečný atd..

Zbora
22. 11. 2004
Dát tip
Docela chápu, co chceš říct, a máš pravdu. U této, jako i u jiných povídek, nemám snahu o nějaký hluboký umělecký zážitek, ale prostě o přístupnost a lehké počtení, které by mělo přirozeně plynout (nevracet se v textu). A ta odveta je za co? Za Westbama? To byla sranda...

Zbora
21. 11. 2004
Dát tip
Díky.

Delahaye
20. 11. 2004
Dát tip
Je to téměř dokonalý....jen bych (z okna) vyhodil mobil a DVD - polopatismů tu netřeba, jsme tu samý yntelygentní lydé ... :-)) fakt , moc fajn počin (kdysi mi jednou ségra vyprávěla : Tak jsem si sundávala kalhoty a než jsem si ti je stihla celý sundat, tak to mrcha slunce za oknem stihlo zapadnout .... :-) ) a tak to je a bude ... T.

ponetka
20. 11. 2004
Dát tip
trefná věc, měli bysme umět občas zasavit, nebo aspoň zpomalit *

Atrament
19. 11. 2004
Dát tip
Vynikající, ale snad to s náma nebude tak strašný, když si najdem čas aspoň na to psaní:) T*

Zbora
19. 11. 2004
Dát tip
To jó. Ale když chci psát, většinou v důsledku toho vypouštim něco jinýho. (třeba spánek, nebo jídlo) :o)

Taky si připadám, dva kroky pozadu... jo letí to.... dnes zase pátek a to ještě včera bylo pondělí.... t

Eilil
19. 11. 2004
Dát tip
no jo.. a člověk toho nestihne tolik.. :o) tipek

Zbora
19. 11. 2004
Dát tip
Díky holky. Že by nás byla většina? :o))

chicoria
17. 11. 2004
Dát tip
hahá, to je dokonalý, tip:-)*

Craerassy
17. 11. 2004
Dát tip
tak tohle je prímovní kolotoč:-)))) tip

Zbora
17. 11. 2004
Dát tip
Crae: Abych Tě neobtěžoval čtyřnásobným děkováním, poděkuji za vše jen zde. Děkuji. Polo-my jsou experimentem, kam až se dá zajít ve strohosti. Proto jsem velmi rád, že Tě oslovila. Později jsem u jednoho dílka zašel ještě dál, ale už to bylo přehnané. U "Beze-dný" mě těší, že jsi nenapsala nic o klišé. U "Dušičky" cítím, že mi nepřísluší, abych cokoli řešil. A kolotoč se točí rychleji a rychleji... Ještě jednou dík, a hezký večer přeju.

Craerassy
17. 11. 2004
Dát tip
není zač děkovat....ráda jsem se zastavila a zase zastavím...:-)

Lotoska
16. 11. 2004
Dát tip
oj, jak pravdivé .... semi to oprvadu fajntě líbilo , už protože se sama občas snažím v tom zrychlení, zpomalit :-) *

Alimra
16. 11. 2004
Dát tip
jo jo...*

StvN
15. 11. 2004
Dát tip
Někdy mám podobnej pocit, ale zase když si představim, že je mi pouhých dvacet dva a už jsem toho tolik zažil, říkám si, jak já tady vydržim dalších dvacet let.

fungus2
15. 11. 2004
Dát tip
A léta běží o)))**

dadik
15. 11. 2004
Dát tip
a co má říkat já..teprve???:)))))))))))))))))))..tipek pěkný

dadik
15. 11. 2004
Dát tip
ať nežeru...:))

Zbora
15. 11. 2004
Dát tip
Jéé, díky. :o)

ondrech
15. 11. 2004
Dát tip
heeeeej zbori, to je skvělé....:-) to je logické. taková samomluva...:-)***TIP

Zbora
15. 11. 2004
Dát tip
Dream: .) dík. Ondrech: doufal jsem, že se stavíš. Myslel jsem, že zrovna Tobě by se to mohlo líbit.

aRmida
15. 11. 2004
Dát tip
dost dobré. ještě pár takových let a člověk potká sám sebe ve vlastním hrobě:-)

ondrech
15. 11. 2004
Dát tip
jo, asi mas pravdu... docela me to potesilo.:*)))))

vesuvanka
15. 11. 2004
Dát tip
Letí to, letí.... líbí se mi.... TIP

Perlino
15. 11. 2004
Dát tip
tak to je opravdu dobré, proč mi to připomíná spousu lidí:((( Určitě tip

wazzup
15. 11. 2004
Dát tip
je to pravda... to to letí...

Zbora
15. 11. 2004
Dát tip
Jsem rád, že to neletí jenom mně. Díky za podporu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru