Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nářez

17. 11. 2004
3
0
6498

Podrbala jsem se v chlupech pod kalhotkama. Moje nervová zakončení skonstatovala cizí cosi na kůži. Nehtem jsem to seškrábla a vyndala ven. Pomalu to lezlo po prstu.
"Páni, já mám filcky?"
"Máš filcky?" chcechtá se Hanka v křesle o půl metru dál. Ani jsem nevěděla, že je tady. Já se tý krávy nikdy nezbavim.
"Tak to je máš ode mě!" asi je to děsná prdel, protože Hanka řve smíchy a klepe popel na zem.
"No, kdybych s tebou něco měla, tak to bych o tom určitě věděla!" ušklíbla jsem se.
"Proč se mnou? Spalas s Filipem? Vidíš. A já před tebou." a furt se chechtá, jako smyslů zbavená.
Jo, Filip, vypadal na inteligenta, ale už se ničemu nedivim, když ji přeříz i Michal a za toho bych původně dala ruku do ohně. To byla tenkrát kolektivní akce, když ji kluci přitáhli. Vystřídali se všichni a pak se smáli, jakej to byl punk, jak je příšerná. No jo, je příšerná, ale na krku zustala viset mně. A teď chodim po policajtech a vysvětluju, že nejsem kuplířka, protože ta píča tam vykládá, že si ke mně vodí chlapy a platí mi za to. I policajti z ní maj prdel. Jo, dvakrát si ke mně chlapa přivedla. Prvně to byl takovej sympaťák a bylo mi ho líto, páč byl zmaštěnej a nejspíš vůbec nevěděl, do čeho se to namočil. Tak jsem se ho ujala, zvracející Hanku jsem odlifrovala domu a nechala jsem si ho na pár dní. Podruhý to ale nevyšlo, byl to kretén, Hanku odlifroval sám a zustat chtěl nejspíš nafurt. Musela jsem na něj povolat bodyguardy, protože ho neodradilo ani to, když jsem v posteli vedle něj provozovala orální sex s Milanem. Myslím, že by ho odradilo, kdyby věděl, co jsem Milanovi provedla několik dní nato. V zápalu erotickýho souboje jsem mu utrhla uzdičku. Myslim, že ho to hodně bolelo, stál ve sprchovým koutě, sprchu puštěnou na péro, šňůry na prádlo za ušima, cigáro v puse a řval. Pak řikal, že to nevadí, ale já mu to nějak nevěřila. S časovým odstupem musim říct, že to byl dobrej punk.
"Co tu děláš, vole?" zeptal se muj bodyguard Petr.
"Ležim, vole." odpověděl ten blbec, co ani nevim, jak se jmenoval. Vzhledem k Petrově tělesný konstituci byl poměrně drzej.
"A jak to?"
"Protože tady teď bydlim."
"Tak to hned vypadneš, protože tady bydlim já!" Chlapec se podíval tázavě na mě a já jen pokrčila rameny, vždycky jsem byla zbabělá. A tak se uraženě zved a sbalil si věci, včetně kilovky cukru, kterou ráno koupil. Petr byl kámoš, s kámošema nespim a vim, proč to dělám. Nechci o ně přijít. A taky nechci bejt jejich téma k rozhovorům u lahve. U lahví. A taky jsem se ho bála. Už jak jsem k němu přišla, bylo dost zajímavý. Vletly jsme s kamarádkou do výčepu a někdo tam zařval: "Co piješ?" a nic...a znova "Co piješ?" no já jsem nereagovala, na takový povykování nereaguju. Přišel ke mně teda a já se vyděsila. Fakt vyděsila. Protože něco takovýho jsem nikdy neviděla. Obrovskej chlap potetovanej od hlavy až k patě. na krku měl vytetovaný dravce. Koupil mi panáka a od tý doby jsem ho měla furt za zádama. Nebylo to vůbec špatný, protože mě doopravdy chránil. I úplně nevinná a dobromyslná poznámka na muj účet, jako třeba "Hele, přišel sex" ho vyprovokovala k odvetě a překvapený autor výroku letěl vzduchem. Fakt se mi to líbilo. Navíc si ke mně nikdy nic nedovolil a dovolil mi jiný. Ideální stav věci. Prostě bodyguard.
Vyhodila jsem Hanku, vysprchovala jsem se, oholila, poděkovala Bohu za filcky, protože kapela by byla horší a šla jsem spát.

Zdálo se mi, že jsem přebrala chlapa Martině pacákový, která se mnou chodila do šestý třídy a od tý doby jsem ji neviděla. Pacákový chlap mě píchal a brečel u toho, že je starej a proč bych ho asi tak já měla chtít. Najednou vedle postele stála Pacáková a brečela taky. To mě rozzuřilo, schodila jsem Pacákový chlapa ze sebe a zařvala jsem na ně, aby si šli řvát někam spolu. pak jsem přišla na to, že mám ve všech postelích v domě obráceně matrace a tak jsem obracela ty matrace...

a vzbudil mě telefon. Přišla SMS: "Posilam ti pusinky a preju sladky spinky spinky." Přečetla jsem ji a hned zase usnula...

a ukradla jsem Pacákový dvě tabulky plněný čokolády, mňam, sežrala jsem ji tajně a pak jsem dělala jakoby nic. A najednou jsem seděla na vysokánský barový židli u vysokánskýho paneláku, židle stála venku na trávě a já se křečovitě držela parapetu někde v desátým patře. Sebemenší pohyb mohl vyvolat obrovslej výkyv tý židle a já mohla sletět. A tak jsem nohama objímala tu židlí nohu a prsty jsem měla zaťatý do toho plechu a ani jsem nekřičela o pomoc, protože kdybych se nadechla, mohla bych spadnout. A pak se otevřelo to okno a já letěla dolu obrovským obloukem. Zapíchla jsem to do špiček, jako mistryně světa ve skoku přes koně a slyšela jsem potlesk.

Potlesk mě vzbudil. Zapla jsem televizi a zrovna do děsně dojemný scény. Nějaká žena tam oplakávala otce. Brečela jsem a řikala jsem si, jaký to asi je, oplakávat někoho, koho miluješ, svou krev. Někoho, koho miluješ tak, že bys chtěla umřít s nim. Až umře moje matka, nejspíš se mi uleví. A až umře muj otec, tak se to možná dozvim od nějakýho právníka. Budu mít děti, abych mohla někoho milovat? Těžko, k tomu neposbírám odvahu. Vypla jsem tu debilní televizi, fakt se mi nechtělo se zabejvat takovejma myšlenkama a nalila jsem si skleničku vína. Sedla jsem k telefonu a zavolala kámoše. Ta půl hodinky jsem byla už vykoupaná, namalovaná a bez filcek připravená k dalším dobrodružstvím. Pochopíte, že mě tenhle život fakt baví?
je to celý nepoetický :-)))

Kryton
10. 01. 2005
Dát tip
jsi zvlastni

ano :-¨)))))

tuleň
07. 01. 2005
Dát tip
uff, nářez, čtivé to bylo, jen místy na mě moc nechutné, zvláště když jsem si představil ... no nic... trochu mi to připomnělo Topola... avi

KayTee
18. 11. 2004
Dát tip
líbí, i když to bylo trochu drsný :-)*

Delahaye
18. 11. 2004
Dát tip
...a to navíc vůbec netušíš, jak strašně bolí utržená uzdička ... :-))

B3
17. 11. 2004
Dát tip
ha cekanka ukecaná :) Je to dobrý, ale takový nedůvěryhodný..

Andulka
17. 11. 2004
Dát tip
Pro me bylo velmi bolestive cist tohle.......chapu, ze jsou mezi nami lidi, kteri se nemaji radi, kteri nemaji radi svuj zivot.....ale tak nejak to je jejich vec, lito mi jich rozhodne neni.....ale taky me moc nezajimaji..... Jako autorka ses toho zhostila skvele a presvedcive....ty i kdyz budes psat o 5letym diteti, tak dokazes na tu chvili myslet jako 5lety dite....a to je dar.*

Walker
17. 11. 2004
Dát tip
Vše do čeho je člověk schopen se takhle ponořit, vcítit se... zanechává stopy, nebo z nějakých zanechaných stop vychází.. pokud nejde o vcítění se z důvodu, že ten do koho se vciťuji je mi odporný a já jen jeho odpornost chci vylíčit v nejlepším světle.... nevím jak se to má s pozadím tohodle... ale už jen pro ten extrém to člověk musí dočíst až do konce, i když by normálně asi raději ukončil životy všech aktérů

Zly
17. 11. 2004
Dát tip
postava dobrá, z řetězu utržená ženokunda, co si svět vsaje skrze svůj podbřišek, po svým.. jenže a co? odkud jde a kam? o čem, vlastně, byla řeč? že některé svrbí víc než jíné? kde je ten nový, nečekaný příběh..? ale líbí, za nasazení*

to neni vůbec o svrbění

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru