Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Balanc na hraně

21. 11. 2004
20
0
9192
Autor
Craerassy

Ješitnost je výsadou žen, které nedomýšlejí její důsledky. Budiž mi kritik milosrdný a neobviň mě z šíření pornografie.:-) Věnováno sadistovi, který má skvělou paměť a nezapomněl, že jsem slíbila položit hlavu pod ostří gilotiny Vašich kritik...že jo, Mimi...:-)

 

 

 

Nikdy nejsou stejné

do rámu občas

stojíš bokem

       pohledy z oken

bosí se přeci nepřezují

a oblečení se nemilují

líná jsem o čemkoli lhát

osahám všechno

s čím se setkám

na neznámé se    zeptám

a pak tě    lásko

nechám

 

teď balancuji na rozhraní

nechat se strhat kritikami

 

a přiznávám

 

říkaly jsme si tuhle

s holkama

je příjemné tě cítit

mezi nohama

 

 

 

 

 


Kryton
09. 01. 2005
Dát tip
myslis ty vubec nekdy na neco jinyho? :o)))

Dr_Mephisto
22. 11. 2004
Dát tip
Ehm.... SUPER holka, dnes samá perlička. Jo je to skvělý, mě se to líbí a hlavně mě pobavil ten závěr. Promiň nechtěl jsem se u toho smát, ale nakonec jsem to neustál. Ale myslim to v kladném slova smyslu. Obrovskej TIP!!!

Craerassy
22. 11. 2004
Dát tip
Mephe....vždyť od toho to tu je...aby to pobavilo a jsem ráda, že to splnilo účel:-)))

Dr_Mephisto
22. 11. 2004
Dát tip
Vždyť já vim, jen jsem chtěl říct, že se člověk musí zasmát i kdyby nechtěl.... :o))))

Craerassy
22. 11. 2004
Dát tip
a vo tom to je:-))))

guy
22. 11. 2004
Dát tip
jsem zvědavej, na kterou stranu tý hrany přepadneš ... :-)*

Marthin
22. 11. 2004
Dát tip
:-)

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
PS: za tohle umřeš krutou smrtí! a pro kritiky...já jsem slušná holka, jen jsem se nechala strhnout jedním nemravou, který tvrdil, že se péčko nedám...a taky jsem nedala, že joo....

"a pak tě nechám".... Krutě příznačné, příznačně kruté.

Elyn
21. 11. 2004
Dát tip
ne, jezdit na koni není péčko... a nechat ho občas proběhnout, to taky neškodí... Pišto, nemrač se, tvoje báseň se nalezla, tak ...;)

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
Pištidlo...je to jen blbůstka..kruci..že já to nedala do blbůstek...no jo..nedala....:-(((

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
El...kruci, tak já tam mám i koně...já si snad dám v psaní pauzu:-)))

Elyn
21. 11. 2004
Dát tip
jistě, kůň s vůní neznáma... jinak by to bylo péčko... :)

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
já se nechala vyprovokovat..ale na druhou stranu...není to tedy na hraně, takže můžu zajít dál, že joo:-)))

Nehodnotím. Konstatuji. :)

Elyn
21. 11. 2004
Dát tip
Konstatuješ v Konstantinopoli nebo jenom v poli?

Konstantně v konstituční monarchii, jak jinak.

dismorphia
21. 11. 2004
Dát tip
nó, já tedy nevím, co to mělo vyvolat, ale já jsem se docela smála ehm, víš, jako, mně to přijde docela oplzlý, no, ale ne to, o čem to je, ale způsob, jakým je to napsáno ................................ a dál už radši né :) ech, velmi se sorry :)

Elyn
21. 11. 2004
Dát tip
a jaké jsi konstituce?

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
dis...kruci...no...mazat nebudu, šla jsem s kůží na trh, tak si to vypiju...

Kontinuálně kolosoidní, Elyn.

dismorphia
21. 11. 2004
Dát tip
jo, já si to taky vypiju celou flašku sama, no fák!

Elyn
21. 11. 2004
Dát tip
patrně budu koloidním roztokem...netokám.. a vyhýbám se potokám... Pišto... Ahoj, dis. no... já si tam dosadila koně.. a.. hm?:)

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
dis...jo...jenže tobě nebývá blbě...:-((

dismorphia
21. 11. 2004
Dát tip
no kurňa, vy mě donutíte to říct, doprčic práce ne, nedonutíte :) zamkla jsem a zahodila klíč, ještě si z té školky něco pamatuju

dismorphia
21. 11. 2004
Dát tip
jo? a kde jsi sebrala tu jistotu? šla bych si taky nabrat, jestli nějaká zbyla

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
dis....no já jen, že ty hned celou flašku...mně stačí náprsteček a telefonuju na ministerstvo zdravotnictví:-((

Elyn
21. 11. 2004
Dát tip
dis, nezbyla... jistota je věc nejistá...(už tu nebudu plkat.. pardon)

El: Toky ti nejdou, přes ty roky.... Netrapme zde Crae báseň našimi plky, ju?

synáček
21. 11. 2004
Dát tip
T*

dismorphia
21. 11. 2004
Dát tip
no jo, pak se nediv, že je ti blbě! :))

Crae: ještě chybí šanson a šedesátý léta.... :-)) jo, hezky naznačující....:-))

JiKo
21. 11. 2004
Dát tip
Nejhorší co se ti může při jízdě na koni stát, že spadneš z postele na zem či noční stolek :) Ale báseň má k pornu eště pár kroků...nicméně líbí se mi (možná snad přitvrdit jazyk v úvodní pasáži když to končí drsně hovorově mezi nohama čili v p...vTip

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
JiKo..no moment...tady nejde o sex...jen o ležení...faaakt:-)))

JiKo
21. 11. 2004
Dát tip
já mluvil s tím koněm k včElýn. Básničku jako takovou sem vyjímečně pochopil ... peting :))) v 18ti se mi taky líbil ;-)

vesuvanka
21. 11. 2004
Dát tip
TIP

Fouckault
21. 11. 2004
Dát tip
pro tebe je to blbůstka? :)) ***

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
chrouste...no tohle není sprostý...je to o kontaktu...dvoutaktu..alternátor...kumulátor...a taaak...:-)))

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
Fouckalt...no..pro mě ano...je to jen troška oleje do ohně...:-)

JazROY37
21. 11. 2004
Dát tip
Teda, Crae... taková sprosťačina! To jsem si o Tobě nemyslel. A až si to přečte moje maminka, asi mi zakáže s Tebou kamarádit... :-( Budu muset vymýšlet nějaké pádné argumenty, abych ji přesvědčil, že nejsi úplně zkažená... (to bude nadlidský úkol!)... TIP :-)))))))))))))))))))))))

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
Jaz...sklapni, jooo??? až si to přečte MOJE maminka, budu sirotek:-((((

JazROY37
21. 11. 2004
Dát tip
Neboj se, nebudeš. Tvoje maminka už iluze dávno ztratila... :-)))) Ta moje Tě ale obdivovala a dovolila mi s Tebou mluvit...teď, neím, nevím... měl jsem Tě rád... :-)))))))))

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
Jaz....já tebe ne...jsi sprosťák, protivnej, kradeš želvám krunýřky a neumíš jezdit vlakem:-3333

JazROY37
21. 11. 2004
Dát tip
hej, hej, hej! Želvy do toho netahej! (Alina by mohla vyprávět o Tvém vztahu k želvám :-) Na Tebe jsem vždycky milej, kytičky Ti nosím, prah před Tvými kroky zametám, někdy i hřbetovinu ohýbám...jen si toho nevšímáš a přehlížíš... Já neumím jezdit vlakem a Ty neumíš řídit, jsme si kvit... :-)))))))))

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
Jaz...alinčiny želvičky jsou u mě jako v bavlnce...kdyby nelezly, kam nemají, přežily by všechny!!! a řídit já umím! jen zatáčky dělají blbě...měly by být rovný!

JazROY37
21. 11. 2004
Dát tip
Jo a nikdo jiný by na silnici krom Tebe by být neměl... a všechno by mělo být na rovince, abys nemusela používat brzdy,co?:-))))) Neříkej, že Ti lezou... :-))))))) Ty jo, já myslel, že už to nemůže být horší, ale může... :-)))))))))))))

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
takovému odvážnému monologu se občas říká sebevražda, maličkej:-)

JazROY37
21. 11. 2004
Dát tip
uctivá poklona, ruku líbám! Mohu Vám podat Vaši hulčičku? Babičko, pojďte si sednout, já Vám místo v tramvaji vždy rád přenechám (starým lidem pomáhej...) :-) Neboj, já Ti tu ruční brzdu budu hlídat... :-))))))))

Delahaye
21. 11. 2004
Dát tip
no já se těšil na porno, když to mělo takovej nadějnej prolog a vona je to nic neříkající říkanka :-)) Tví kritici Tě rozmazlují a tím ničí, tetičko ... :-)

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
De...máš pravdu...rozmazlují...proto tu mám Tebe...:-)

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
Jaz..ano, podej mi hůlčičku a předkloň se...:-))

JazROY37
21. 11. 2004
Dát tip
Já ale nejsem na sm... :-) To si zkus převychovat toho sadistu, kterému jsi to psala... :-) nebo, že bys ten sadista byla Ty sama? .-))))))))

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
Jaz...jojojo...mám k sobě velmi vřelý vztah...:-))))

Vizionář
21. 11. 2004
Dát tip
Erotika a poezie-kombinace bijící do očí.

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
Vizionář...někdo musí jít bokem..jinak by tu bylo smutno..:-)

kawa
21. 11. 2004
Dát tip
ješitnost je výsadou žen? :-))))))

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
kawa...nenene...je tam... ješitnost je výsadou žen, které...což nevylučuje, že ješitnost je výsadou mužů, kteří....:-)

kawa
21. 11. 2004
Dát tip
a tó jo:-)

Empty
21. 11. 2004
Dát tip
Vau:-)))) Takhle tě teda neznám:-)))) Chichi, já tě nestrhám, jsem podobné prase:-))))*t

Print
21. 11. 2004
Dát tip
:-))*

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
Empty....já a prase?? no ty si koleduješ teda....nebude ti nic platné, že mám pro tebe slabost!:-))))

Zbora
21. 11. 2004
Dát tip
Vida, i pornografie může být oduševnělá :o) t.

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
Wu...no přeci od nás ze sídliště:-))))

Markel
21. 11. 2004
Dát tip
To je život, ne porno, proč tolik povyku? Je málo příjemných věcí na světě, jsem s vámi, holky, zajedno Moc pěkný - TIP

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
Markel...díky za podporu:-))

Aerotik
21. 11. 2004
Dát tip
Porno? Kdepak! Erotika ano - a tak šupajdá do Klubu. Ale nejdřív tipa.

arthamir
21. 11. 2004
Dát tip
no pěkné, jen co je pravda.nechápu, proč tolik povyku mezi všemi, vždyť jsi sakra ženská ne? nebo že bys měla takovou radost z toho, že už konečně víš (ohmatala sis) jaký je rozdíl mezi chlapečkem a holčičkou? :-)) mě tedy docela pobavila :-) -tip

Flammea
21. 11. 2004
Dát tip
Wow!Crae, ty válíš;)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru