Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Se svým strádáním se svěř Sally

Výběr: Elyn
23. 10. 2000
78
0
14555
Autor
Yfča

Seznamte se se senzačním sdělením slovenského sexuologa, sira Stana Slnka:
“Sexuální styky stupňují sebevědomí sportovců!”
(Sympatický Stano Slnko sepsal spoustu spisů: Smějeme se sebeukájení, Sám sobě sexuálním společníkem, Soulož snožmo, Souborné shrnutí skupinového sexu, Svízelný sex sedmdesátníků, Stařecká sexualita, Strašák sedmnáctého století - syfilis, Strašák současných silnic - syfilis, Snižování sexappealu strašným strojením, Sexuální soužití se surovou semetrikou, Stručný slovník sprostých slov spojených se sexem, Sexuální samorost Sade, Stresové sexuální situace, Symptomy sexuální sklerózy, Sexuální soužití slabozrakých, Sexuální slídilství.)

Sally: Souhlasíte se slovy: Síla sportovce stoupá solidním sexuálním soužitím?

Slnko: Samozřejmě. Sféra sexuálního soužití sportovce silně stimuluje. Sblížení schlíplého slávistického skokana se svůdnou, sympatickou, seriózní sexy sousedkou se stává spolehlivým symptomem systematického stoupání sportovcova stavu.Sexuálními styky sílí sportovcovy svaly, sílí srdce, silně se stupňuje sportovcovo sebevědomí, sportovec se stává skutečně schopným. Se splněním svých sportovních snů se soustavně srovnává. Správným sexuálním soužitím se stal slavným sympatický, statný svalovec Silvestr Stallone, současný sexuální symbol spousty sličných slečen. Stejným stylem stupňoval sílu svých stehenních svalů skvělý superman Sandokan. Sovětské sexbomby se snaží sexem snižovat sádelnatost svých skeletů.

Sally: Starý socialistický společenský systém soustavně stlačoval sexualitu sportovců svislým směrem, snižoval smysl sexu. Sexuální starostlivost státu stále stagnovala.

Slnko: Se souborem stanovisek silně souhlasím. Slavné sametové sesazení suverénních starých senilních, sklerotických, stranických státníků (sexuálních samouků), spojené se skonem socialismu se současně stalo startem stále sílícího sexuálního skotačení. Senilní straničtí starci strašně soptili. Scestná, striktní stranická stanoviska stále snižovala součet sexuálních styků, sexuální soužití sabotovala, sportovci samozřejmě sexuálně strádali. Sex se stal strašákem. Současný specifický stav sexuality se skoro stabilizoval. Sexuální svoboda strhla slečnám sporé svršky, shromažďujeme sexyčasopisy, sledujeme striptýz, svižně střídáme své souložníky, silné sousedky systematicky svádějí své stydlivé subtilní sousedy, společně se snaží smilnit. Samozřejmě skrytě.

Sally: Skýtá sex stresové situace?

Slnko: Správným sexuálním soužitím sílíme. Scházíme stydlivostí, stejným soužením se stala svévolná snaha sexuálně se strhnout. Sex se stává strůjcem stresu. Stovky solidních světových satelitních stanic spoustou svých senzačních sexyprogramů soustavně snižují soustředění sportovců (skupinový sex straší sportovce svými skutky, sadismus svou surovostí). Smýšlení se systematicky sytí sexem. Sportovec se stává sklíčeným, svádí souboj sám se sebou, schází soustředění, sportovec současně silně slábne, sžírá se, stagnuje, sténá, selhává. Strašná sudba se stává skutkem: sportovce sužuje strašný stres. Situace se stává svízelnou. Sportovec sklesle sedí, slzí, strachuje se. Stresové stavy se snižují solidním systémem společného stravování se správným složením stravy (smažený sýr, strouhaný sýr, sunar, svíčková, suché salámy, skopové, studená sekaná, slezina, sovětský sekt spolu se sladkým sirupem), sluncem, stranickými sjezdy, sokolskými slety, skripty sociologie, směšnými songy, svižnými spirituály, smyčcovými serenádami, smradlavým sokolovským smogem. Sovětští sexuologové se snaží svým soustavným studiem stresových situací stanovit správný součet sexuálních styků sportovce. Se Sověty samozřejmě spolupracujeme, sovětské studie srovnáváme se svými studiemi, se spoustou stanovisek sovětských sexuologů souhlasíme.

Sally: Stanovil slavný sedmnáctý sjezd slovenských sexuologů směrnice sexuálního soužití sportovců?

Slnko: Sedmého srpna sedmdesátsedm skončil sedmnáctý sjezd sexuologů Slovenska. Souhlasil se schválením směrnice spravující sféru sexuálního soužití starců. Sportovce sjezd strčil sobecky stranou, sex sportovců svědomitě studoval sedmý sjezd.

Sally: Sdělíte sportovcům stručně slogan sedmého sjezdu?

Slnko: Sloganem sjezdu se stalo sousloví: Snažte se směřovat smilné smýšlení svých svěřenců správným směrem. Střídmé sexuální soužití se schopným, stabilním společníkem snižuje stoupající stonavost sportovců.

Sally: Souhlasím! Správné stanovisko!

Se sympatickým slovenským sexuologem, středoškolákem Stanem Slnkem, spoluzakladatelem Syndikátu sexuologů samostatného Slovenska, střídala slova Sally Selcmanová. Snažte se spravovat své skutky slovy sexuologa! Střezte se spalujících sexuálních styků! Svěřte se se svými sexuálními stavy sexuologovi!



8oD

Elyn
28. 07. 2004
Dát tip
DOKONALÝ, já čekala ubrečený nějaký věci a vono tohle... :)Ženská, ty máš v hlavě slovník? :) Povedlo se ti to tak skvěle seskládat, že člověk málem nepostřehne, že je to ze samých slov na S... Klobouk dolů :)

Marthin
28. 07. 2004
Dát tip
:-)) Je to svist..:-)

navážeč
28. 07. 2004
Dát tip
myslím, že yfča tě dostane i jinde... ech všude... ech, kam chce :))) a ještě u ní poznáš pod dílkama skoro celej tehdejší písmák

Elyn
28. 07. 2004
Dát tip
já už něco četla od ní dřív, takže se nedivím..:) :)

mník
27. 07. 2004
Dát tip
Super sonda :o)*

studanka
16. 06. 2004
Dát tip
:-))

Seregil
15. 06. 2004
Dát tip
parádní.... tip a avi....

VildaV
27. 01. 2004
Dát tip
Síla! Super! tip

Krel
16. 08. 2003
Dát tip
Tak toto je dosti dobré:-))

no to je nářez:o))) | tip a klub:o)

Yfča
14. 08. 2003
Dát tip
Díky, M.P. :o))

no co, nezapomeň na tu protézu:)) já tík:o)

Yfča
14. 08. 2003
Dát tip
Znamenám si... (Ke stáru si již musím psát...) :o)

Astra
29. 07. 2003
Dát tip
Tleskám!

Yfča
29. 07. 2003
Dát tip
Děkuji... :o)))

Elyanne
13. 06. 2003
Dát tip
Checht. Četla jsem již dříve, ale netipovala, tudíž se vracím...

j_i_r_i_k
28. 05. 2003
Dát tip
Jedno neoriginální zato upřímné :)))))...

Quarryman
16. 04. 2003
Dát tip
Super... Nečekal bych, že to půjde tak dlouho a bude pořád dávat smysl... Gratuluji...

El_Fossil
17. 03. 2003
Dát tip
:o)))

Jouda
24. 02. 2003
Dát tip
:-)) Obdivuju tvoji slovni zasobu, i kdyz si myslim, ze asi od S je nejvic slov v cestine. Pobavil jsem se! .-))

Yfča
24. 02. 2003
Dát tip
Dík. :o)

hurvinek
27. 01. 2003
Dát tip
SUPER!

Vilda2
27. 01. 2003
Dát tip
:-)))

Humble
20. 01. 2003
Dát tip
No comment, TIP.

Dan
13. 01. 2003
Dát tip
:-)))))))) tip

Dan
13. 01. 2003
Dát tip
z tvejch slovních hříček nejlepší

Douda
13. 01. 2003
Dát tip
Mas slusnou slovni zasobu. tip

Bloncka
05. 01. 2003
Dát tip
nářez, fakt klaním se Sslovní záSobě

JosefTupý
16. 12. 2002
Dát tip
nemá chybu

Armand
16. 12. 2002
Dát tip
perfektní! :)) *****

Pavson
15. 12. 2002
Dát tip
Zdá se mi, že se tam příliš často vyskytují slova,začínající na s *

Zilla
09. 12. 2002
Dát tip
Tak tohle si zaslouží velkej TIP!!!* Kdysi sem se o něco podobnýho pokoušela z V, ale tvých kvalit to zdaleka nedosahuje...:o)))

t

JASAN
02. 12. 2002
Dát tip
Hergot, to je dobrý.

pamadeus
01. 12. 2002
Dát tip
Kdo umí , ten umí, ale to bych se opakoval....*

Jeanne
19. 11. 2002
Dát tip
dobrý *

Sama
14. 11. 2002
Dát tip
Prímový - ty tedy ovládáš svou mateřštinu, můj obdiv a tip!

gd
26. 06. 2002
Dát tip
Super.

Bloudil
13. 04. 2002
Dát tip
To bych teda nedal dohromady. Smekám.......

Dabi
08. 03. 2002
Dát tip
S tipem :o))

Čmelák
08. 03. 2002
Dát tip
Velmi zdařilé - TIP!

anonym1
06. 03. 2002
Dát tip
Tak tohle je teda vykon! Kupodivu to ma i smysl a je to dost ftipny.

Kastel
01. 03. 2002
Dát tip
Bomba ! :o) T

Nový1
24. 01. 2002
Dát tip
Skutecne skvely. Si stravila spoustu sekund!

Davidek
29. 12. 2001
Dát tip
TIP! To je supeeer.

Bobísek
05. 12. 2001
Dát tip
Yfčo, podívej se na mistra - sonáta S. Doporučuji.

Anonym59
23. 06. 2001
Dát tip
Se samými S si sepsala sqělou slátaninu. S-Lenka

Kašika
06. 05. 2001
Dát tip
A tohle je další, co se mi líbí :-)))

Depka
04. 04. 2001
Dát tip
seriózní slátanina :)

Bondys
02. 04. 2001
Dát tip
suprový

blázen
28. 02. 2001
Dát tip
Obvykle nepíšu svá slova uznání tam, kde už jich je příliš mnoho, ale tohle je fakt super. Jenom si mysím, že sedmý sjezd měl být před sedmnáctým (ale to je detail). Prosím, nemaž svoje blbůstky ani nic jiného ... (stejně si budu chodit Tvoje věci číst na tu druhou adresu)

blázen
28. 02. 2001
Dát tip
Jo a zapomněl jsem na tip. Když už jsem napsal kritiku, tak už si ho pro sebe nenechám

Sadaf
05. 12. 2000
Dát tip
Yfčo, tohle je TIP jak Brno...co mě dostalo, je soulož snožmo...sem si myslel, že všechno znám a všechno vím, ale takhle jsem to tedy fakt ještě nezkoušel:-)))))

Gardio
30. 11. 2000
Dát tip
Skutečně skvělá sranda!

Gardio
30. 11. 2000
Dát tip
Jo a tip

Miroslawek
30. 10. 2000
Dát tip
skvěle sportovní sexy sranda, sic smysl a sdělení schází

JiKo
30. 10. 2000
Dát tip
Míra no ono je to v blbůstkách tak zavři okno, teda oko :-)

Yfča
30. 10. 2000
Dát tip
Miroslawku, už jsi někdy v nějakém rozhovoru našel nějaké sdělení? Já tedy ne... :o)

Saxanka
29. 10. 2000
Dát tip
:-))))))

Yeziiinka
29. 10. 2000
Dát tip
Super!!! Senzační sdělení se skvostnou slohovou strukturou sytou spoustou skvělých slůvek se stále stejným ssssssssssssss!!!!! :))))))))

Olšanský
28. 10. 2000
Dát tip
Senzační sexuální servis! Super Sally!

sem se spotil ! Super *

JiKo
23. 10. 2000
Dát tip
SYfča:-)

bobotic
23. 10. 2000
Dát tip
ÁÁÁ dostal s mě.-)

Helen
23. 10. 2000
Dát tip
Slušně slátané...

Stínovlas
23. 10. 2000
Dát tip
No Blbůstka to opravdu je, ale chtělo to "trochu" přemýšlení. Za to máš moje uznání. :o)

Merle
23. 10. 2000
Dát tip
zase dokonalý... jenom pár formulací znělo násilněji... prostě krása

Falka
23. 10. 2000
Dát tip
Nemám sílu dočíst, tlačí čas, ale co jsem stihla, je skvělé :o)))))))))))))))))

Kangi
23. 10. 2000
Dát tip
škoda, že jsi nepřišel o trochu dříve, třebas bych pak nemusel s tím sportem přestat

Koom
23. 10. 2000
Dát tip
To je uzasny:-))))) ziram a obdivuju:-)))

kalinka
23. 10. 2000
Dát tip
Jejda, ten měl ale výdrž!:o) Závěry Sedmého Sjezdu v hlavě ještě při interview o Sedmnáctém...Nebyl tak už tak trošku Senior?!:o) A resume?!:o): Sympatický Stano Slnko sa servilno spovedal slečne Sally shledavajúc strášlivé svrbenie strán svojho svedomia. Sekundárny symptom Stankovo spotvoreneho sdelenia? - Skončily sa subotné sebeukájajucie sedánky Sdruženia Sportovcov!/SS/ SS - striezlivo shledalo Stanka sexualno-sadistickým sebevrahom služiaciho symbolum socialistickému systému sabotujícimu svobodné sexuálné silno specifické stváranie saturovaných Slovákov.:o))) Jen blbnu, Slovensky neumim!:o) Trošku těžší, když to má bejt v řeči, kterou z nedostatku televizního masírování ze dřívějška, docela úspěšně zabudám!:O)) Píp za zasssssssssssyčení si!:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru