Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osude

28. 11. 2004
6
1
4639
Autor
Beezer

Vlastně je to o něčem, co z díla možná tak úplně nevyplývá...

Za život si nechtěl nic.

Jen,

jednu pouhou splátku.

Teď trochu lásky,

rudou líc.

Hledám pod víky popelnic,

když…

myslím na oprátku


1 názor

kéž nalezl by se smysl života tak snadno, jak ctou se tve basne..

Diana
13. 10. 2006
Dát tip
Tedy musím uznat, že zvracíš docela delikátně a esteticky :-) (Kéž by tak tady zvracel každý)

leenai
19. 08. 2005
Dát tip
taky krásná t na rýmy od tebe už jsem si asi zvykla :)

Dido
13. 04. 2005
Dát tip
Oh, jak Ti rozumim, ale v popelnici se dá najít určitě spousta zajímavějších záležitostí, než láska, občas i třeba docela slušný boty, půlka salátu, vajgly a jogurty prošlý třeba jenom týden:o)

Pisces
28. 02. 2005
Dát tip
no, tak to je celkem pohodový ale jo, why not? t*

Beezer
05. 01. 2005
Dát tip
Není zač. To je přesně ono. :-)

darksky
05. 01. 2005
Dát tip
tahle na me ted uz pokazde u popelnice :-) T

Beezer
04. 01. 2005
Dát tip
Ona se ani nesnaží dojmout jako spíš že se díky ní můžu pořádně vybrečet. Nechci nikoho dojímat. Chcu beztrestně a otevřeně brečet a vztekat se. A dělám to takhle. Píšu pro svou duši. Pro svoje srdce. Když někoho zaujmu tak mě to velice těší a je to i takový impuls. Ale hlavní důvod je vyzvracení myšlenek na papír. Vyjádření citů a filozofie. To je moje priorita psaní.

nezasmálka
04. 01. 2005
Dát tip
vyzvracení - to je přesné, děkuji za nápovědu

vesuvanka
02. 01. 2005
Dát tip
Zaujala mě.... TIP

nezasmálka
02. 01. 2005
Dát tip
se u takových závažných rýmovánek musím vždycky děsně smát tím, jak se snaží dojmout nebo co :) a ono ne a ne

Petr_Pan
02. 12. 2004
Dát tip
Ty rýmy moc nic pro mě - ale - čte se hodně dobře .. :-)

Beezer
01. 12. 2004
Dát tip
Ett. - He! No jistě! O čem by to taky bylo že? :-) Smekám že jsi tak složitou hádanku odhalila :-) To dílko je pro mě samotnýho složitější než si o něm na první pohled myslím. Asi díky tomu emocionálnímu zkreslení trpí ta technická stránka ale o tu ani nejde. Nebudu říkat o čem to konkrétně je. Každý ať si vezme to, co mu říká. To je ostatně princip ne?

Lotoska
29. 11. 2004
Dát tip
ona je taková jednoduchá a výstižná, líbí se mi :-) *

Ettelea
28. 11. 2004
Dát tip
Nic mi neříkej, já na tu skrytou pointu přijdu...hledám pod víky popelnic...to bude o recyklaci a znečištění přírody..teda já jsem hlavička :-))

chikvadrat
28. 11. 2004
Dát tip
mě s toho vyplívá akorát to , že hodně osudů je podobnějších než se zdá...

Take_Five
28. 11. 2004
Dát tip
odsud de..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru