Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láskaná

30. 11. 2004
2
0
7489
Autor
Lomarinka

Hladím tě miláčku,

hladím tě po břiše.

Pospolu sténáme

tiše a netiše.

 

Jazykem hledám si

cestičky pro prsty.

Šeptáš mi do ouška

brzdi a nebrzdi.

 

Trápím tě napnutím,

tváříš se zdrceně,

odpadnem únavou,

šťastně a zpoceně.


Elwisek
11. 03. 2005
Dát tip
to bylo moc pěkný .)

Lomarinka
02. 12. 2004
Dát tip
jojo vážím a co živa budu, nepřestanu;)))je super že takové místo existuje;) Květinko-copak provedeš;)? na co se můžeme těšit?

Kytí: Na kolenou tě prosím, alta vynech....! Svou vinu ponesu sám! :)

Pišto: Safra..... si normálně ne to... nekolegiální? :-))) Lomarinka: to ještě vymyslím... :-))

Další takovej... Pištooo....vám slibuju a Tobě speciálně, že provedu něco, na co do smrti nezapomenš-te!!!! :-))

sk8ergirl
30. 11. 2004
Dát tip
Promiň, ale je to říkankovitá hloupost...

papouch
30. 11. 2004
Dát tip
sk8tka to řekla. Promiň, ale na tohle hlubší kritiku? :-(

djPes
30. 11. 2004
Dát tip
Trápím tě napnutím, tváříš se zdrceně, odpadnem únavou, šťastně a nešťastně

Evička
30. 11. 2004
Dát tip
zpoceně :-) snad se nakonec povedlo, když šťastně! :-) fajn* (bez hlubší kritiky)

no, klub....co na to taky jiného říct?? :-))

Ale tak jim to přejme.... :)) Klubík je jasnej... :)

děkujiii.... vaše blahorodosti.... :-)) Já jim to přeju, ale cu takyyy.... já to fakt řekla? :-)) myslela jsem asi.... jídlo?? :-))

Co bys? Spotit? Dostaneš lux, a proženu tě po bytě tak, že se mi spotíš až... na patách... :)

noooo..... když tomu tak říkáš.... :-)) světlo? hmmm co s ním budu dělat? Já bych rači něco jiného... :-))

fiat?? neci, slabé.... tedy jestli to má ještě nějaký mi skrytý význam?? teď si dám asi Deli..... páč z vás nejsu modrá.... :-))

Kytí: Máš mu vyluxovat auto, to ti netrklo? A vám ostatním - vážně vám na slově SPOTIT nepřijde nic divného? Použil jsem ho v předchozí reakci dvakrát, a nikdo nic. Že je to i v textu, o tom už ani nemluvě...

Pišto: to víš že jo, eště to tak.... a co bych eště měla dělat?? :-)) no třeba se spotí jako spolu ne? směrem dovnitř.... :-)) ale kdybych se měla zpotit u luxování auta.... bych se mohla nachladit, že? :-))

Nu, pokud by "spocení" bylo sloveso... dalo by se spotit.

no, vidíš, třeba je to sloveso.... autorka to tak vidí....děláš, jak kdybys nikdy nedělal chyby.... :-))

Dělám chyby, ale abych spotil, zrovna když mám š...t, to ne. Takhle bych se nesplet... :))

vono při tom by to bylo jedno, ne? si myslím, že zpotit by ses dokázal ne slovně... .-))

Se Z, to by byla jiná.... Tedy s tebou, se Z jako s písmenkem, enem...:)

enem?? :-))

Nepodezírej!

:-)) odezírám....

ech...:(


pomíjivá
30. 11. 2004
Dát tip
ten klub je taký... ehm... monotematický.... tak nějak mi připadá, že jistý druh fyzické aktivity nesvěTší poezii... mno... teda jako myslím (snažím se), no i když zrovna teď... eh... šak oni si to ogaři přeberú

pom: Proto tam máme tebe, abys to provětrala... :))

pomíjivá
30. 11. 2004
Dát tip
a to mám jako napsat něco ...interesantního... třeba o průvanu, jo? nebo jak si to větrání představuješ v praxi?

Nee, ale nažeň nám nové, hnusné autory...

pomíjivá
30. 11. 2004
Dát tip
já nevím... nepučils bys mi za tím účelem plácačku a manuál? Já s tím naháněním zas tolik zkušeností nemám...

pomíjivá
30. 11. 2004
Dát tip
avi (hlava děravá)

Manuál přeci visí.

avi (díra hlavatá)

Dero
30. 11. 2004
Dát tip
Blázni, cvoci .. ! Dobře jsem se pobavilo u kritik. :o))) A závěrem, když už jsem ten Bůh... Fiat lux! Safra, pardon, ještě jednou: FIAT LUX! No, to je trochu lepší ... raději se už nebudu ztrapňovat ...

Já to schválně prubnu česky... Budiž svěěěětlooo!!!!

A helemese! :)

Dero
30. 11. 2004
Dát tip
Prachsprostý plagiátore!

Dero: Je sychravo. Jsem blátosprostý. Když už. altánku,altánku, tys to píchnul!!! Dyk by na to přišla sama :((((

No ale nějaký prostor ještě měla...

taky pravda.

hezká svítička... :-)) co to jeeee??? hele, proč se dycky bavíte vo něčem beze mě? :-)) Ale stejně vás asik mám ráda..... tedy bych na to ne-přišla, ať vám udělám radost..... sakra, jak ste to mysleli s tím prostorem?

nechechtej se... na kobereček a mluuuuv obludko....

Lomarinka
30. 11. 2004
Dát tip
...to se stane,ne;))? kdybych věděla co se tady stane, nedala bych to sem;) nicméně já vím že je to hloupůstka, proto je v kategorii ve které je. ale i tak díky za takový zájem;)

Kytí: Hehehe...! :)) Lomarinka: Zájmu našeho klubu by sis měla skutečně vážit... :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru