Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hříšnice

Výběr: Matyjustin
01. 12. 2004
8
2
3073
Autor
ponetka

....nezavírejte oči ještě dřív, než se vám zavřou sami....

Chci jít do kostela.

Vyndám ze síťovky otlučený prosby,

položím je na oltář a nechám vysvětit.

 

Hříchy si odnesu s sebou,

patří totiž ke mně,

jako plíseň k hermelínu.

 

A možná si budu pobrukovat,

něco od Nohavici...

Otče náš, ty vůbec nezníš...ani na nebesích

natož v kostele.

 

Je tady zima.

Příště si oblíknu teplý ponožky.

 

 

 

 

                                                                          maminko, mami

                                                                              nebuď na mě jak na cizího

                                                                                        vždyť jsme se znali

                                                                                  ještě před pár minutami


2 názory

ponetka
12. 11. 2008
Dát tip
já myslím, že hříchy k člověku patří...a nejde se jich zbavit jenom tak,že si příjdeš do kostela, třeba já v boha nevěřím, takže asi do smrti zůstanu hříšnicí..ale do kostela zajdu ráda, aby bylo jasno, jen věřím v jiný pojem, než je bůh...

Řízek
05. 11. 2008
Dát tip
ta první sloka je fakt dobrá,... i nadále je to "umělecký" ale zkus dát na oltář i ty hříchy a odejít bez nich,...

clovrdik
06. 01. 2006
Dát tip
to s tou plísní a hermelínem se mi líbí moc :-)

ponetka
06. 12. 2004
Dát tip
:o)

makros
05. 12. 2004
Dát tip
ano*

ponetka
03. 12. 2004
Dát tip
díííky :o)

No prdelko...vysvětit prosby?Ale jinak pěkný....hlavně ten hermelín...příště tam dej gervais :-)

ponetka
02. 12. 2004
Dát tip
Augistin_Šípek: určitě by se něco našlo, jeho tvorba je nevysychající...třeba v Roku ďábla, tam zaznělo tolik krásných melidií, s Čechomoráčkama :o) Všem vám moc děkuju, a jinak...nechodím sice moc do kostela, ale když úž tam zajdu...je mi po těle jinak a o duši ani nemluvím.. a vezíre...gervais opravdu nee :o)

Markel
02. 12. 2004
Dát tip
Dobrýýý - T

Noe1
02. 12. 2004
Dát tip
*t

znám to, o čem píšeš, vždycky je znám ještě moment předtím, než se pohádáme, jen si myslím, že -Otčenáš zní-, ano věřím tomu. Jen mi prosím řekni, kterou by sis od Nohavici pobrukovala? t.

Fouckault
01. 12. 2004
Dát tip
třebas .. na schodech kostela poskakuje míč :)) je celkem fajn..

Matyjustin
01. 12. 2004
Dát tip
Supr! říká to momenty jasně svym způsobem

Buržo!!! *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru