Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Usedání

05. 12. 2004
2
0
3230
Autor
MAJKL65

             Usedáš v horečce svítání plamene na židli bez nohou v pravé poledne noci a krev, bujná kdysi jako hříbata vzpurně pohazující hlavou je zrosolovatělá jako staré víno v láhvi, kterou vykopal jsi v zahradě staré fary pod kořeny věčných dubů a z vína zůstala jen ta poslední kapka kterou pojíš a poznáš jak chutná všechno co bylo a zase přijde, ucítíš se ve všech dotycích, kterými se hladíš osamocen jako poslední strom, uvidíš se v tom rudém odlesku náhlého vědění věků nasadivších si kápi kata, toho směšného klauna z cirkusu mrtvých herců, pozřeš vůni tlejícího listí na hladině tmavých jezírek svých očí když podíváš se do tváře podzimu, vejdeš dveřmi do krajiny bezčasu abys poznal, že jsi sám svým prostorem, už nikdy se nenecháš spoutat nářky zbloudilých andělů do každodenní modlitby strachu, vyjdeš čistý z chrámu svého těla abys podaroval žebráky s tučnými konty posledním kouskem svého šatu ze světla všepronikajícího vidu a slechu.Jen usedni na trojnožku třetího oka a uvidíš světy jak rodí se a umírají v tvých horečkách poté co jsi prozřel mlhu zdání daného a jasného.Všechno je jinak až usedneš.


Čumák
16. 03. 2006
Dát tip
to je nádhera. smekám a klaním se až na zem. *

absurd
05. 12. 2004
Dát tip
vejdeš dveřmi do krajiny bezčasu abys poznal že jsi sám svým prostorem...geniální*** hodně bizarní vize t.+k.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru