Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Petrovo vyznani

01. 12. 2004
1
0
8083
Autor
klipeto

Uz je to dlouho, co chci ti rict,
ze bych chtel s tebou cas travit vic.
Bojim se ale, ze vsechno je marne.
Uz ticho nebudu - mam te rad - Karle
ondrech
15. 01. 2005
Dát tip
prapodivné...:-)

71_Art_72
06. 01. 2005
Dát tip
pěkný i když ty rýmy nejsou tak dobrý jako u ela a inky tip

Pánové, se omlouvám, ale vzhledem k tomu, že se Zbora nevyjádřil, tak jsem toto dílko z X-ka musela vyřadit.... takže volám Zboru.... jak se vyjádříš?

Zbora asi bude napomenut za neaktivitu, zdá se mi....

Ale.... Máš písmenka úplně jako altík... Tady mi něco nehraje...

Zbora
11. 12. 2004
Dát tip
Jé já už tady byl? To jsem musel zase vypadat, že si to nepamatuju. Měl bych se nad sebou asi zamyslet. A když jsem jednou řekl X, tak si za tím stojím.

A řekl Bůh: Budiž X!

šašci.... :-)))

nee altííí... šášá.... :-))

klipeto
11. 12. 2004
Dát tip
běžte si povídat někam jinam, jó? zvedáte mi statistiky a furt sem kvůli Vám lezu :)

klipeto
11. 12. 2004
Dát tip
ad vady řeči... doporučuji % od absurd :)

alte..... mluv za sebe, nemůžu za Tvou vadu řeči..... hambáři.... :-)) šášá... :-)) klipeeee...... fakt ceš, bysme šli někam jinam? Neříkej, že Ti to vadíí..... Tě vyzdvihujeme... :-))

klipeto
11. 12. 2004
Dát tip
kytí, je mi celkem jedno, jestli tu bude 100 a nebo jedna kritika. nečtu lidi podle statistik a sám nechci být podle nich čten. ;-) a4: nj, jsem nějaký ospalý, tak nevidím ;)

klipe, kdybys nepsal X-ka, nic by se ti nestalo... :))

klipeto
11. 12. 2004
Dát tip
PH: nj, už mlčím... je to vydřený X-ko a dokonce jsem myslel, že jste mi ho sebrali :)

Jen piš takhle dál, a dostaneš Zlatou plaketu klubu :)

Já Ti ho sebrala.... :-)) Byl porušen kodex, ale už je to v pořádku, takže řádně to bylo zařazeno.... :-)) Ale no tak, si myslím, že se nemusíš bát...... a zase je tu nějaký posun, ne? :-))) Mám taky spoustu nevyžádaných avíz..... a docela se bavím... :-))

klipeto
11. 12. 2004
Dát tip
PH: bojim se, že jsem trošku vyrostl... tohle jsou dílka, které jsem napsal před rokem a psal jsem je do mobilu, takže musela být krátká, bez diakritiky a měla pobavit. Teď píšu trošku jinak a Vám se to do X asi už nehodí. ;) Ale možná ještě vyhrabu něco starého ;)

Klipe, já do tebe vkládám naděje, ty foléééé! :))

klipeto
11. 12. 2004
Dát tip
ok, mate ji mit... poslu avizo!

fajn... :)

to jsou ručitě rádi... :-))

klipeto
04. 12. 2004
Dát tip
diky... je to pocta ;)

tak co? znovu zařazení? :-)

takže je ten fiat lux :-)) bo něco s tím vysáváním, že? :-)

Nahlíženo stupiditou faktu, že se autor pravděpodobně snaží těžit z domělého dramatického momentu, kdy "do poslední chvíle nemá být zřejmé, že nejde o ženu", pročež autorovi jaksi uniklo, že 1) jsme v 21. století, a za 2) že překvapivá dějová pointa u čtyřverší, na jehož konci svítí Karel, se jaksi nedostaví.... Ano, kategorie X.

češtinu bych přehlídla, autor očividně nemá českou klávesnici. Nicméně nesouhlasím, připadne mi to stupidní, nicméně zase ne tak, aby si to vysloužilo X. Vzhledem k porovnání ostatních děl... Zbora vás určitě nezklame, a bude za...

však stačí 3 ze čtyř.... takže když nesouhlasím já, ještě může souhlasit Zbora....

že já nemlčela.... hele ale v jednom díle Zbora nesouhlasil a já jo a přišla sem po něm a stejně je v X-ku.... toš jak je to? Mám nějaká privilegia vo kterých nevím?

jo, fakt se to stalo, najdu a pošlu avi...

Helejte, v kodexu je přeci jasně ALESPOŇ TŘI ZE ČTYŘ. Tím je řečeno vše. Alte, už máš tu udílecí řeč?

altíku, přesně... :-)) tři je čtyři mínus jeden bo jedna... :-))

altík prohlédl!!!!

sk8ergirl
02. 12. 2004
Dát tip
Pobavilo mě tak maximálně upřesnění kategorie - ovšem ne tak, že by se mi to líbilo...jinak je to těžce stupidní...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru