Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stopem na Trutnov - Liberec

30. 11. 2004
1
0
5256
Autor
klipeto

Kocicka chlupata
byvala vcelku.
Ta ulice bez auta
neni tu chvilku.
Hlava je placata,
vnitrnosti venku.
ondrech
19. 03. 2005
Dát tip
Jednou broučka chytla sračka, posral se jak dobrman teď si hovno v gatích mačká a neví s ním kudy kam. Třeba, že?

gabio
09. 12. 2004
Dát tip
fuj

klipeto
09. 12. 2004
Dát tip
Ano, fuj!!! diky

snoopy
03. 12. 2004
Dát tip
no já to myslel spíš tak, že se dá formě hodně odpustit, pokud to má nějaký účel, ale ten by měl být buď zřejmý z obsahu nebo jinak "ozřejměný".. v opačném případě o tom těžko můžeš říct, že jsi to ty, protože takhle může psát kdokoliv.. je to jako bys mezi malbami vystavoval fotografii.. pokud si to nezdůvodníš jako umělecký záměr s "metavýznamem", tak je to prostě hloupé..

klipeto
03. 12. 2004
Dát tip
:-) nevim jestli ty texty vubec stojej za takovy slozity uvahy

:o) to je hustý, skvělá pointa, -vnitřnosti venku- no toto :o) t.

klipeto
02. 12. 2004
Dát tip
inspirovano skutecnou udalosti ;)

sk8ergirl
02. 12. 2004
Dát tip
Udivuje mě, že se dospělej člověk může bavit takovejma kravinama...

klipeto
02. 12. 2004
Dát tip
sk8ergirl: pojd, chyt mne za ruku a jestli neni pozde, muzeme se spolu postavit předčasné dospelosti

klipeto
02. 12. 2004
Dát tip
//hmm, jeste avizo - na todle si budu dlouho zvykat

sk8ergirl
02. 12. 2004
Dát tip
Ne, myslím, že se nechci nikam stavit s někým, kdo neumí ani pořádně česky...

klipeto
02. 12. 2004
Dát tip
dite v cloveku zabite nechape vino rozlite

sk8ergirl
02. 12. 2004
Dát tip
Bla bla bla....nezmůžeš se na pořádnou větu, která má hlavu i patu, popř. i nějakou pořádnou myšlenku či argument?

klipeto
02. 12. 2004
Dát tip
Myslenky se mi ted toci kolem cockove polevky, kterou prave ted jdu varit. argumenty na co? Mas pocit, ze jsem sem prisel s ambicema ziskat titul Pismak roku?

snoopy
02. 12. 2004
Dát tip
hmm.. kdysi kdesi kdosi razil deathdaismus.. mělo to snad i svůj manifest.. a ve srovnání s nebohou čičinou, kterou bych se nepomstil ani zlobivému dítěti, byla některá deathdaistická dílka i pro malé děti zdrojem veselí (vyzkoušeno ;o), např.: JEŽEČEK šel ježeček přes cestičku přejelo ho autíčko ježeček je na placičku vylezlo z něj střevíčko nebo: VČELIČKA letěla včelička vypíchla si očíčka spadla do rybníčka sežrala ji rybička ..zkus do toho dát víc radosti nebo naturalismu nebo existencialismu nebo lehkosti.. zkrátka ať tvé řádky nechřestí jak kosti v plechovce..

snoopy
02. 12. 2004
Dát tip
písmák roku.. být zrovna nemusíš, ale nějaký důvod tady být a něco psát nejspíš máš.. jen to není ani trochu poznat.. i čočková polívka může být poetická.. tragická.. mystická.. naturalistická.. ;oE ..a když z ní žádnej takovej pocit nemáš, tak není o čem psát.. stejné je to s přejetou kočkou.. pokud to v tobě něco vyprovokuje natolik, že sem o tom píšeš, tak ať je to z těch písmenek taky cítit, ať z toho taky něco máme.. jinak tu nemusíme být ani my, ani ty..

klipeto
02. 12. 2004
Dát tip
pokud najdu byt jen jedineho cloveka, kteremu se to libi, tak to ma nejaky smysl :) mam i veci, ktere by nepobral uz nikdo. v podstate s vama vsema souhlasim, ale je mi to tak nejak jedno, protoze to jak pisu, to jsem ja a kdyz se vam to nelibi, tak mne nemusite cist ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru