Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cobykdyby

Výběr: vesuvanka
04. 12. 2004
13
5
9215
Autor
Markel

....také nedokážu být spokojená s tím,co bylo, nechat to být

Cobykdyby

Alespoň večer
slušelo by se
spočinout
na vlnách
vypasených vzpomínek
ty ale
hlavu přecpanou
stovkami
cobykdybysů
zabydleli se
vystavěli
pevná obydlí
na území
nikoho




5 názorů

no, asi aj hej:D

Markel
23. 02. 2007
Dát tip
Usmáty_autor: ani ne, víš, co je to lenost? :-))

nechceš to zmeniť?

Markel
23. 02. 2007
Dát tip
Usmáty_autor: to bylo nedopatřením, zpočátku jsem to měla u všech básní, nevěděla jsem, že se název zobrazí sám, když ho zadám :-))

celkom pekná, ale nemusel byť ten názov ešte aj pod názvom...

O.S.to6
30. 12. 2004
Dát tip
slušelobyse ***!

Markel
30. 12. 2004
Dát tip
O.S.to6: Děkuji za návštěvu a ***! Měj se krásně předsilvestrovsky! :-)))

O.S.to6
30. 12. 2004
Dát tip
Markel, já děkuji za hezké chvíle nad Tvými básněmi. Také přeji hezkého Silvestra i celý příští rok!

Markel
09. 12. 2004
Dát tip
Andulka: Děkuji za kritiku a rozbor mého dílka, já to vidím docela jednoznačně, jinak bych to nanapsala ani teď, když jsem to po sobě už aspoň 4 x přečetla. Ti cobykdybysové se zabydleli a vystavěli si pevná obydlí, protože já svojí váhavostí a liknavostí jim to dovolila, nejsem na to svoje neustálé váhání nikterak pyšná, lepší to už asi nebude. Vytvářím v sobě prostor neobydlený a stěhují se mi tam nedobré myšlenky, nedobré v tom smyslu, že je jich mnoho, protiřečí si vzájemně a já si nemohu vybrat, ale to znáš. To jen na vysvětlenou.

Andulka
09. 12. 2004
Dát tip
me tam porad neco chybi.....vis...jako kdyz si mi nedosolila polivku....co se zabydleli.....nebo ktere se zabydleli.....vis, to jedno sluvku mi tam chybi....gramaticky....zkus si to precist, jestli to uvidis myma ocima...:-) jinak je to fajn,takovy prijemny prumer.....obsahove....nevim co ti k tomu rict....jelikoz jsem Vodnar jako poleno.....a jsem sem porad...cobykdyby....vis, jako pri sachach se snazis promyslet dalsi tah...videt jestli si ho muzes vychutnat....a kdyz jo, tak tim pujdes...kdyz ne...udelas jiny...:-)

supizmus
07. 12. 2004
Dát tip
no, mohlo by to být i lehce jednoznačnější a více štiplavé. jinak jednoznačně souhlasím

Markel
07. 12. 2004
Dát tip
Supizmus: Děkuji za navštívení mých dílek!

Markel
06. 12. 2004
Dát tip
Děkuji za navštívení, potěšující slůvka a T, Moooc!

Pokusák
06. 12. 2004
Dát tip
*T

Markel
06. 12. 2004
Dát tip
Pokusák: Já tiše říkám díky.

vesuvanka
04. 12. 2004
Dát tip
na vlnách vypasených vzpomínek ty ale hlavu přecpanou stovkami cobykdybysů zabydleli se vystavěli pevná obydlí na území nikoho To je moc hezky řečené... TIP a V

ysalamiri
04. 12. 2004
Dát tip
super *

Dvojlomná
04. 12. 2004
Dát tip
* já tomu říkám " kdyby uložená v souvrství "

kassiope
04. 12. 2004
Dát tip
Nemohu si pomoci, ale ač chápu, postrádám nějakou hloubku, něco silnějšího, co by mě vtáhlo.....taky ty cobykdybysové....možná bych zkusila něco jiného....:o)

Markel
04. 12. 2004
Dát tip
Díky všem!

pěkné, snad jen: to spojení vypasené vzpomínky se mi moc nelíbí, za zbytek t.

Markel
04. 12. 2004
Dát tip
Augustin Šípek: Díky za navštívení a kritiku a T.

Nicollette
04. 12. 2004
Dát tip
dobrej přístup..... konečně někdo mezi tim davem uplakánků...*

Markel
04. 12. 2004
Dát tip
dream: díky za chápavou odezvu Nicollete: potěšilo, díky

Craerassy
04. 12. 2004
Dát tip
tak tak....souhlas..:-) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru