Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O šroubečkově cestě za štěstím

07. 12. 2004
12
0
5600
Autor
ondrech

Ve vlaku se ale dějí věci...:-)

O šroubečkově cestě za štěstím

 

Tu byl jeden šroubeček. Nacházel se ve vlaku a spojoval desky, které se nacházely mezi jednotlivými kupečky.

A tak si žil. Pozoroval lidi, jak nastoupili, usadili se a začali něco dělat. Nebo si jen povídali. Šroubečkovi se tak dostávalo jedinečného duchovního poznání. Šroubeček však šťastný nebyl. Žil si tu sám. Pravda, byli tu i jiní, ale ti neuměli myslet. Byly to jenom kusy kovu! A ta nuda ho štvala.

Věděl, jak se jí zbavit. Tušil, že někde jinde je ráj, kde se něco děje. Ale těžko by se tam dostal. Kdyby se sám vyšrouboval(což on dokáže), jenom by spadl na zem a v roztodivných půlobloucích by se motal po zemi.

Jednou se obzvláště nudil, když v tom do kupé vešla jedna extravagantní slečna s velkým poprsím a blond vlasy. Se svým objemným kufrem zabrala další tři místa. Pánům v kupé zvlhly koutky. Šroubek se začal potit, ale pak si uvědomil, že by mohl přestat, protože by přirezl a už by se nedokázal odšroubovat.

„Tak co. Odsud se stejně nedostanu, tak co. Jenom tu reznu. Kašlu na to.“

Odšrouboval se a zapadl té dámě za výstřih, když si odkládala kabát. Slečna vydechla:“Ach!“

Šroubeček ovšem nečekal, že takhle ´zapadne´ a začal se vrtět. Pochopitelně to dámu začalo svědit a jala se vyslíkání nehledě na ostatní pány. Ti taky nevěděli, co dělat, jestli pozorovat okolní krásu, nebo si jí jako slušní lidé nevšímat. Rozhodli se pro první možnost. Slečna se postupně dopracovávala k podprsence, ale zastavila, protože si nešlo nevšimnout šesti párů očí bedlivě sledující její počínání. Odebrala se tedy na WC, pronásledována hlubokým povzdechem.

Na záchodě se jí podařilo vyndat onu součástku pevně zaklíněnou v předním úchytu své podprsenky a šroubek jí spadl do mísy.

„Tu máš, hajzlíku!“ a šlápla na pedál, čímž našeho šroubečka vypustila z útrob vlaku.

Čirou náhodou vypadl hned vedle jedné matky. Těžko řect, kde se tam vzala, ale byla tam. Šroubek se k ní s vypětím všech sil dostal. Zasunul svoji špičku do ní, a ještě se zamyslel. Celé ty dlouhé roky čekal na tuhle chvíli. Prožil toho mnoho, i to poslední dobrodružství přežil tak tak. A teĎ to mělo skončit.

Pomalu se do matky zašroubovával, ale nějak mu to nešlo. Ať se snažil sebevíc, prostě se nějak do ní nemohl dostat. Chudák, ten šroubeček nebyl šroubek - byl to VRUT!!!


k.i.s.s..
09. 06. 2006
Dát tip
moc pěkný!:-)

Paclík
18. 12. 2004
Dát tip
vtipný a takový prostě jasný není co dodat je to fakt dobrý

ondrech
18. 12. 2004
Dát tip
díky ti...:-)

No Pečík.... wow, překvapil's! :-))) Ale je vidět že myslíš jenom na to jedno..... :-))) (nebo já myslím jenom na to jedno a pod každým druhým slovem jsem si představila něco perverzního!:-)) No, to spíš..... :-))) ) Ale je to good. A je to tady - jubilejní druhý tip! :-)))

ondrech
12. 12. 2004
Dát tip
hustý. díky!!!

Barman
10. 12. 2004
Dát tip
Paráda, tak tohle čtu rád.*

ondrech
10. 12. 2004
Dát tip
D9ky díky...:-DDDD

to bylo super :) na co ty nemyslis v tom vlaku peciku :) tak blondynka s bujnym poprsim :)))) bylo to skvely t**

Empty
10. 12. 2004
Dát tip
:-D Mazec, takhle se mi líbíš:-)*t

Kytiii
10. 12. 2004
Dát tip
hi hi hi... šrouby do hlavy... to mi ještě scházelo... dneska je ale divnej den... *

ondrech
10. 12. 2004
Dát tip
terka - díky mooc...:-DDD empty - to jsem velmi rád!!!:-))) Kytiii - opravdu divný...:-))))

Alojs
08. 12. 2004
Dát tip
Klasicke Ondrechovo vypráveni, ale tentokrate i hodne originalni myslenka :-) Tip

fungus2
08. 12. 2004
Dát tip
O)))Pobavilo!!***

ondrech
08. 12. 2004
Dát tip
ACh, těším se, až napíšu povídku...díky...:-))))

Perlino
08. 12. 2004
Dát tip
tak teď si mě dostal.Je fakt, že je to stále tvůj rukopis, jak tu bylo řečeno, ale tenhle nápad je fakt super. jen by mě zajímalo, jak si na to přišel:)) tip

ondrech
08. 12. 2004
Dát tip
to máš tak. jel jsem vlakem a chtěl jsem napsat povídku. A předemnou byl ve zdi šroubeček...:-)

Ritter
07. 12. 2004
Dát tip
Cannisho snad našroubovat ?

vesuvanka
07. 12. 2004
Dát tip
Dobré, pobavila jsem se.... TIP

ondrech
07. 12. 2004
Dát tip
díkec!!! jsem rád, že jsem pobavil... chybu hnedka napravím...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru