Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Robinson a Noe

11. 12. 2004
4
0
2575
Autor
klipeto

Robinson nevěděl, že ztroskotal na arše a že Noe bydlí v podpalubí.

Proto mu On poslal pátka, aby se nikdy s Noem nesetkal.

Noemu ze stejného důvodu zase poslal chuť a tak Noe zasel nové pokolení lidí.

Churavý Robinson uviděl první duhu a šel si radši lehnout, protože si myslel, že blouzní.

Když archa konečně dosáhla pevniny, Robinson odplul s lodí, která na ostrově doplňovala pitnou vodu.


Noe1
18. 03. 2005
Dát tip
no už kvůli tomu názvu :-))))) *t

Kakuloj
10. 12. 2004
Dát tip
když archa dosáhla pevniny, Robinson odplul s lodí, která na ostrově doplňovala pitnou vodu. :) a patek nakonec svemu osudu neutekl, byl vypit *t

cubka
09. 12. 2004
Dát tip
analyza na irc, tdd = cubka, klip = klipeto 01:39:05 <@tdd> co to je 01:39:06 <@tdd> :)) 01:39:10 <@klip> :)))) 01:39:12 <@tdd> to bude na pokracovani? 01:39:13 <@tdd> :))) 01:39:16 <@klip> ne 01:39:19 <@klip> to je vsechno 01:39:19 <@klip> :) 01:39:21 <@klip> nikdo to nechape 01:39:25 <@klip> a ja taky ne vice k tomu dodavat nemusim :) tip!

klipeto
09. 12. 2004
Dát tip
Dílo nema pointu, to je pravda. Jen se mi líbilo připodobnění Robinsonova ostrovu k Noemově arše. Před spaním se mi ta podoba dostala na mysl a pár obrazů jsem zachytil a pak jsem usnul... ráno mne napadlo ještě pár dalších obrazů a tak jsem je takto zapsal. Archa-ostrov protíná oba příběhy, i když oba příběhy jsou samostatné. Robinson bydlel nad Noem, ale protože měl pátka, tak neměl čas bloumat po ostrově a tak nenašel vchod do podpalubí a Noe byl zaměstnán svou ženou. Celkově by to mělo být chápáno jako obraz, nebo několik obrazů. Není to příběh, kde by jste se na konci dozvěděli, že Noe byl kanibal. Oba příběhy znáte a nic nového tu není.

klipeto
09. 12. 2004
Dát tip
kdyz se to shrne, tak jak napsal cubka :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru