Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"ON"

24. 10. 2000
3
0
2786
Autor
christi

Libi se mi vas server,precetla jsem si par del a nakonec prispivam i svym. Moc se omlouvam za diakritiku, ale pracuji na tom. Verim, ze to vsichni pochopi i tak.

Blond jsou vlasy me oci modre, copak v tech ocich svych asi mam, po byte bezhlave jen tak bloudim a na ty krasne dny vzpominam. Kdepak jsou, kde jen jsou, tise se sveho ja ptam, kdepak jsou, kde jen jsou, jestlipak odpoved si dam. On ztratil se mi kdesi v minulosti, zivot jde dal a ja s nim, kazdy den prichazi vsak zpet do mojich noci, a me nezbyva nic, nez zit dal s tim. Kdepak jsou, kde jen jsou, tise se sveho ja ptam, kdepak jsou, kde jen jsou, jestlipak odpoved si dam. Jedinym pohledem srdce me mi vzal, na nic se nezeptal a zmizel kamsi v dal, ja dal bloudim bytem svym a hledam odpoved, kterou stejne vim.
Rastin
13. 11. 2000
Dát tip
Christi, jo, moc se mi to libi. Nesleduju formu, ale pribeh. Mluvi mi z duse. Tva basen me oslovila ... a davam Tip.

christi
06. 11. 2000
Dát tip
Saxanko ono to ale bylo skutecne sladke,jenze zivot neni porad jen cukricek,ale to nevadi, vzpominky zapsane v basnickach mi stale sladi nekdy horky zivot.

Astalavista
04. 11. 2000
Dát tip
Je to osobní a romantický. Taky to na mě někdy přijde. Poslední dvojverší je opravdu dobré. Tip

Saxanka
04. 11. 2000
Dát tip
Já ti nevím,asi z toho na mne kape příliš moc cukru,ale na druhou stranu..proč ne:-))

Prokletí
02. 11. 2000
Dát tip
Nejmilejší mi christi, tady něco kritik ode mě: ještě přes tím: je hezké, že chválíš Písmáčka, díky Oldovi, jeho tvůrci, tu trávím 99% procent veškerýho času na inetu ... jsme rádo, že přispíváš ... *"ON": hezká b.(=básnička, báseň apod.) .. snad jen něco rýpnutí do formy: nelíí se mi, že ses neudržela schématu abab verše a v poslední jsi sestoupila k mnohem jednoduššeji (a tím škodlivě) znícímu aabb ... navíc tu máš některé nesrovnalosti v délkách verše ... ale z pohledu myšlenkového moc milé, i když bolavé dílko m.

Stínovlas
30. 10. 2000
Dát tip
viz Carodej

Carodej
28. 10. 2000
Dát tip
Ano ano, moc mi to připomíná písničkové texty....... smutné..od srdce........

Sajdeman
26. 10. 2000
Dát tip
Umim si to predstavit jako text pro pisnicku .....

christi
26. 10. 2000
Dát tip
Sajdeman:Uz se na te hudbe pracuje,mam kamarada co sklada hudbu.Diky.

christi
25. 10. 2000
Dát tip
Diky moc Berusko,psala jsem to kdyz jsem byla plna citu,nicmene jsme s nim stale dobri kamaradi.

Merle
25. 10. 2000
Dát tip
no, nebudu rušit vaše holčičí řeči :-)))

christi
25. 10. 2000
Dát tip
Merle:Nerusis...

V_4_C
25. 10. 2000
Dát tip
pěkný, a von jí čet?

christi
25. 10. 2000
Dát tip
V4C:Ano cetl,cte vsechno...

Beruška
24. 10. 2000
Dát tip
Jejej, to je krasny, plny citu. Chapu tvoje pocity a vim, ze nic jinyho, nez cas ti nepomuze....nekdy jsou kluci pekny telata.(Tip)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru