Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Upřímná diskuse klubu PSÍ

12. 12. 2004
1
0
10741

A teď na rovinu, milí členové klubu, kdo z vás je -log, -terapeut, -iatr, a kdo –pat?


Pisces
13. 12. 2005
Dát tip
já mám psa, ale chtěla bych psy :) /dva/ a taky sem -log, ale častějc -pat tip ;)

Che_(ops)
11. 10. 2005
Dát tip
Kdo z vas chodi na psy do brna?

Loutka
11. 10. 2005
Dát tip
já sem psy z opačného konce republiky

Loutka
20. 08. 2005
Dát tip
nejsem iatr nýbrž jeho...patient?

Loutka: Se ptáš?

Loutka
20. 08. 2005
Dát tip
já sám nevim asi se ptam sám sebe... jak vidíš nějakého játra potřebuju :-)

Loutka
20. 08. 2005
Dát tip
jo ale jeden dotaz by byl... ta nová kategorie..to je pro lidi co si často mejou ruce?

Jerry_Shit
18. 08. 2005
Dát tip
Já jsem polykantrop! wwwrrrrrrr......

Silvita
26. 03. 2005
Dát tip
hezké Velikonce!

Pilar
26. 03. 2005
Dát tip
hraju si na -loga, ale ve skutečnosti jsem určitě 100% -pat a klidně si tam dosadím cokoli a stále to budu já.

Silvita
24. 03. 2005
Dát tip
Není ten obrázek: Eduard Munch?

Silvita: Jo, je. „Výkřik“, nejslavnější Munchova věc

avi

Silvita
13. 03. 2005
Dát tip
nejsem nic ... ani -log, -iatr- eut, , ani –pat? písmolog písmiatr písmoteut písmopat. Jinak žádné úchylky, nebo tak něco podobného. Myslím, že ze mě budete mít radost 8-))

gabio
21. 02. 2005
Dát tip
jsem asi psychocokoliv a navíc blíženec, takže dvě osoby v jedný... jsem magor:)



Tristram
31. 01. 2005
Dát tip
-log, no, někdy se jím stanu, -terapeut, taky si jím občas stanu -iatr, taky, taky jím občas jsem, -pat, jsem jím stále, muhehe

Candy
30. 01. 2005
Dát tip
...já jsem ekoLOG,ale to asi není náplní vašeho klubu, co? Jinak ale ten "dušíLOG" bych byla moc ráda, ale cety života prostě někdy tak nějak nenásilně odbočí jiným směrem, ale nakonec jsem zjistila, jak tyhle 2 obory jsou si hrozně blízký - jeden se stará o lidské duše a druhý taky o duši, ale přírody, a jedno bez druhého být nemůže - z přírody čerpáme energii, barvy, chuť do života při pohledu na zeleň kolem sebe,...vděčíme jí za život...ale to už jsem se až moc...rozepsala...Jen jsem chtěla říct, že mě zaujal váš klub...

Kačírek
30. 01. 2005
Dát tip
Candy, myslim, že máš pravdu, já jsem asi taky obojí a má to moc společnýho, má to společnou hlavně tebe. :o)

Candy
30. 01. 2005
Dát tip
Kačírek: to máš pravdu, když si člověk uvědomí to spříznění s okolním světem...

Candy: Všechno souvisí se vším a s psychologií obzvlášť

eustacia
23. 01. 2005
Dát tip
kome -to teda nejseš- já to můžu dosvědčit :)

eustacia
23. 01. 2005
Dát tip
avi

eustacia
23. 01. 2005
Dát tip
avi

komedie
21. 01. 2005
Dát tip
magor...ale to tam neni .)))

Kačírek
16. 01. 2005
Dát tip
-log: snad jednou, -terapeut: snad taky, -iatr: snad ne, -pat: kdo neni? :o)

Vlasy
12. 01. 2005
Dát tip
Já sem uplně normální. Akorát se mi v hlavě producíruje pár psychopatů. Naštěstí je tam dost psychologů, aby je mohli léčit. Naneštěstí se jim to nějak nevedee :-P

Eilil
11. 01. 2005
Dát tip
Jséééééém zpááááááátkyyy.. chochouuuu :o) mě se Písmák nezbavííííííí... jsem ulpívavá jako smola.. :o)

eustacia
08. 01. 2005
Dát tip
Jéje... to bych se tě bála potkat...hlavně večer v nějaký osamělý uličce (i když zrovna ty já rády :-))

JÁ JSEM PSYCHOPAT, normálně bych všechny lidi rozsekala na cucky....:-)

klipsa: Nó, psychogog & psychočník, to zní dobře!

Eilil, jaktože už neexistuješ?

Pablo_honey
17. 12. 2004
Dát tip
ahoj, jsem sociopat se sklony ke schizofrenii. asi proto tady publikuju pod dvouma naprosto odlisnyma nickama.haha.ale vzdycky muze byt jeste hur:o)

Dotek
17. 12. 2004
Dát tip
Jsem dialog prstů Jsem terapeutický nástroj Když inspirován, krájím konečky prstů do polévky :-)

Scatt
13. 12. 2004
Dát tip
pat. ale pššššššššššššt. nebo proste jen psycho:)

Bacil
13. 12. 2004
Dát tip
Já myslím, že rozdíl je jen ve vlastnictví klíče, ne? :-))

Toxman
13. 12. 2004
Dát tip
Bacil: No buuéééé Tys to celé prozradil ;)

DivaBara
13. 12. 2004
Dát tip
Moj profil: ...log-10 hodín denne, ...ut - budúci, ...iatr-nikdy, ...pat - čím dál víc...:-)

eustacia
13. 12. 2004
Dát tip
já jsem zatím jenom psychopat :o) časem uvidím co dál :)

Eilil
12. 12. 2004
Dát tip
to bych asi měla uvést v procentuelním zastoupení.. :o)

Eilil
12. 12. 2004
Dát tip
hihi.. podle toho kolikrát jsem našla svůj příspěvek.. :o) bych řekla, že jsem mnohonásobně rozštěpená osobnost.. schyzofrenik jak se patří.. :o))) až na malý detajl.. jednotlivé osobnosti se vzácně shodují na tom co zdělují... hmhmhm.. to je velice ojedinělý případ.. nadělám bordel ve statistikách.. kde se tvrdí, že jednotlivé osobnosti schyzofrenika.. nemaj co do činění jedna s druhou.. :o))))))

Eilil
12. 12. 2004
Dát tip
jůůů ale líbí se mi jak si jedna s druhou rozumíme.. :o) viď Eilil.. jistě Eilil.. Máte pravdu Eililky.. :o)))

Notreal
12. 12. 2004
Dát tip
budu ten -pat opčas bývám i -mat :-)

Eilil
12. 12. 2004
Dát tip
hihi :o) psychomat.. to zní jako automat na psycho.. :o) nebo na psychycké produkty.. Nemáte dost fantazie? Chybí Vám inteligence? Máte problémy s představivostí?!! Je jedna z Vašich odpovědí ANO!! Nezoufejte!! Stačí si objednat.. produkty ojedinělého a patentovaného Psychomatu! Dodáme v libovolném množství cokoli, čeho se Vám nedostává!!! Vaše IQ stoupne do závratných výšin!!! S novou fantazií dosáhnete nevýdaných obzorů!! Představivost Vám bude závidět leckdo a světový malíři se začnou obracet v hrobě závistí!! Neváhejte a objednávejte si produkty našeho báječného psychomatu na t.č. 666 666 666!! :o)

Eilil
12. 12. 2004
Dát tip
huh.. -máte problémy s gramatikou?? :o)))) ....Anóóóóó :o) -nic Vám nepomůže.. .... :o(

klipeto
12. 12. 2004
Dát tip
ja budu doufam -gog a -čník

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru