Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"Poblouzneni"

25. 10. 2000
0
0
1491
Autor
christi

Majednou psani zacalo me opet bavit, ja vsak vim, ze city me nevinne nechteji te zradit.

Tak bloudim tu po netu s myslenkou v hlave, vsak verse me napadaj co ty ted ctes prave, co delat mam,kdyz ty jsi tam, kde ja prave nejsem a nesmim ted byt, co zitra bude snad,pomuze mi najit klad, jen ti jenz mi naslouchaji verne, muzou me chapat pochopitelne, a ty jenz snad chapati nemohou, provedu modrou oblohou, ta hvezdicek plna jest, to lasce na pocest, ti snad pochopi ze... maluji na hvezdnou oblohu, toho jez miluji podobu, jen mysli svou nevernou, uz nemohu, nemohu... Tu konec muj uz blizko vidim, myslenkam utecu,kvety sklidim a vina zapomneni napiju se snad, pak prijde svoboda,co chci mit tak. To vino trpke je, jak zloba v tvoji dusi, vsak ten kdo dospeje,vi ze odpustit mi musi, tak cekam v zapomneni zemi a vim ze odpusteni uz pro me neni. Ja mozna snilek jsem,vsak ty stal ses basnikem, co verse moje sklada a do me hlavy vklada, to co zivot kdysi vzal a najednou zas zpatky dal, mozna ze slova ma ti septaji,ze zivot uz neni o raji.
christi
06. 11. 2000
Dát tip
Jiste tak ted uz to chapu,diky ti oko kriticke proklete...

Prokletí
06. 11. 2000
Dát tip
oko Boží? nevidělobyh to tak ... 8c) m.

christi
04. 11. 2000
Dát tip
Prokleti mam to snad chapat, ze stavas se mym fanouskem? Nebo bys rad nahledl do duse me? Dekuji ti za prizen.

Prokletí
04. 11. 2000
Dát tip
nee, christi, teď pořádám kompletní hony na díla jednotlivejch autorů ... bylas na řadě m.

Prokletí
02. 11. 2000
Dát tip
dobrý nahuštěný a má to sílu ... potěšilas mě ... jen ta Láska si zaslouží "L"

Miroslawek
31. 10. 2000
Dát tip
Sakra ... hezký ... tak já až mi zase bude špatně z chlastu napíšu Pozvracení ;o)))

Beruška
31. 10. 2000
Dát tip
Miroslawku ses fakt nechutnej...

christi
31. 10. 2000
Dát tip
Jee Berusko, ze by ses rozcilovala,inteligentni clovek napise inteligentni kritiku,pubertak napise tohle...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru