Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jo?

13. 12. 2004
0
0
2770
Autor
Maser

Každý v životě přemýšlel o sebevraždě. Kdo tvrdí že ne, přemýšlí o ní dosud.

Démoni drásající děsivou silou mé nitro,

v bitvě, v níž nelze zvítězit, bdím.

Již nikdy neuvidím nic - tebe, západ slunce ni jeho jitro.

Loučím se s tebou, s tvou podobenkou v dlani,

tvou tvář už neuzřím.

Prohrál jsem.

Sbohem.


sk8ergirl
14. 12. 2004
Dát tip
Jestli o tom každej přemýšlel nevím, ale vím, že by to šlo zpracovat líp...

Flammea
13. 12. 2004
Dát tip
Ten prolog je jako z Pupenda (aspoň myslím, že to bylo Pupendo, možná se mi to plete:)), ovšem tam to bylo nějak takhle: Každej masturboval, a kdo tvrdí, že ne ,dělá to dodnes:)))

Maser
13. 12. 2004
Dát tip
Tak to si to pamatuješ dobře. Ale první kdo to řekl byl S. Freud

apokal(y)psa

Zbora
13. 12. 2004
Dát tip
Tak vážné téma by, myslím, nemělo rozesmívat svým zpracováním. Klub

Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu. Zboro Zboro, za tebou aby jeden furt chodil....

Zbora
13. 12. 2004
Dát tip
Pišto, nejsem technicky zdatný jedinec, jediné co zvládám je vyměnit přenosku na ramínku gramofonu a otočit kazetu v kazeťáku. Jak se tedy, prosím tě vkládá ten odkaz? A to by jsi mi mohl rovnou i vysvětlit, jak se vkládají obrázky viď?

:-)))

Zbora, dej mi mejla, a pošlu ti ten zápis. Když to napíšu sem, zase se to zobrazí jako zde. ...

Maser
13. 12. 2004
Dát tip
to Zbora: nic není vážné protože je všechno relativní

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru