Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zfetovaná?

16. 12. 2004
3
0
926
Autor
zhowadilec

 Dívala se na mne, avšak skrze mne. Mluvila se mnou, ale neposlouchala mé odpovědi. Sáhl jsem jí na kozu. Ani si toho nevšimla, jen dál mlela ty svoje nesmysly. Sáhl jsem jí tedy do rozkroku. Byla vlhká, ba přímo mokrá, ale nikoli vzrušená – byla pochcaná.

 Opřel jsem ji o zeď a začal ojíždět. Vůbec to neregistrovala. Monotónním hlasem mi vyprávěla, co měla ke snídani a jaký je Karel pašák, že si sehnal práci.

 Stáhl jsem jí kalhotky pod kolena a rozepl si poklopec, z nějž se vydral stoprocentně připravený pan Štencl. Nadzvedl jsem jí levou nohu tak, že nebyl nejmenší problém do ní vniknout.

 Ze začátku několik opatrných přírazů ve snaze nerušit její jistě zajímavý monolog, kdežto vzápětí jsem ji mrdal tak prudce, že se občas zakoktala.

 Během půl minutky jsem byl hotov. Vytáhl jsem úderníka z jejích útrob a se zájmem pozoroval, jak jí teče semeno po noze. Objasnila mi rodinné problémy svého bratra, dověděl jsem se i proč pan Karabec nemá rád psy. To, že je Fanouš nevěrný své ženě, jsem slyšel jen z povzdálí.


VelkaVrana
04. 04. 2005
Dát tip
Brutal

Ružbach
09. 01. 2005
Dát tip
majstro, další skvelý kousek hmm - coby skvely, jeden z nejpovedenejsich tip a este neco . . . wouuuw !!! :)

chicoria
18. 12. 2004
Dát tip
:-)*

Alojs
17. 12. 2004
Dát tip
Jdes si svou vlastni cestou, coz je sympaticke, ale ze je ta cesta poradne zarostla, to je uz druha vec...

Jeheheman
16. 12. 2004
Dát tip
já se tu dneska furt řežu:))) máš dobrej nick, ještě tu někde pobíhá taky Zaprděnec:)

ziby
16. 12. 2004
Dát tip
Zajímavě napsaný, ale jestli je to realita, tak je to pěkně nechutný...

absurd
16. 12. 2004
Dát tip
no ty ses teda samec...je to debilni.promin

Kandelabr
16. 12. 2004
Dát tip
hm...trochu nuda ne :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru