Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vezmi mě do úst

17. 12. 2004
13
11
9947

stisknu tě mezi zuby křupneš

Já nevim, jestli bych byl věrnej, chtěl bych, ale jsem děsně sexuchtivej, měl jsem to ráno a už bych moh' zas...
Jak ráno? S kym mi zahybáš?
To je jedna kamarádka, já ji vozím za manželem a cestou jí to vždycky udělám, protože ona řiká, že jí to s manželem nebaví, jen se mnou, že jen se mnou něco cítí a taky jí chutná moje semeno. Řikala, že žádný jiný jí nechutná, jenom moje.
No jo, furt, máš skvělý semeno, copak jsem někdy řekla, že nemáš?
Jo, protos mi ho tuhle vyplivla na břicho!
Já za to nemůžu, já se dycky leknu, když mi to stříkne na mandle. A to už jsem to nebezpečí eliminovala tim, že jsem tě položila na záda a doufala jsem, že gravitace zapůsobí. Zapůsobila, ale stejně jsem se lekla.
Ale jinak ti to chutná?
Já nevim, na chuť se nemůžu soustředit, jak mám vědět, jestli mi to chutná, když to vyplivnu!
A kdybys věděla, že ti to chutná, tak bys to nevyplivla?
Vždycky to vyplivnu, je to hnusný, slizký a teplý a teplý já piju jenom kafe.
Tak já ti to příště stříknu do kafe.
Já to nechci do kafe.
Slyšel jsem, že je dobrý, když si holka vezme hašlerku. Prej jí to pak chutná. A potom už i bez hašlerky.
Já se vyprdnu na hašlerky i na tebe a budu radši spát s někym, kdo po mně tohle nebude chtít.
Tohle bude chtít každej.
Ale prd, jsou i takový, který se bez toho obejdou.
Ty mi chceš bejt nevěrná?
Chci.

11 názorů

MAJKL65
29. 06. 2007
Dát tip
ale jo dobrý - ve všem

asi jak kdy :-))) někdy jsem moc zaujatá sebou, abych něco poznávala :-)))

Zvrhlík
16. 06. 2007
Dát tip
Ale furt si mi neřekla jak to vyplivováváš. Já být ženou, tak ke konci z "bezpečnostních důvodů" volím ruce. Přijde mi, že je lepší se vyvarovat "konce" než to pak dolovat z krku. Otázka zní jestli dokážeš tak snadno poznat, že už se to blíží. Asi ne.

Zvrhlík
16. 06. 2007
Dát tip
Ale furt si mi neřekla jak to vyplivováváš. Já být ženou, tak ke konci z "bezpečnostních důvodů" volím ruce. Přijde mi, že je lepší se vyvarovat "konce" než to pak dolovat z krku. Otázka zní jestli dokážeš tak snadno poznat, že už se to blíží. Asi ne.

ale mě to baví! baví mě to, líbí se mi to, akorát ten závěr nepotřebuju ke štěstí :-))) a obdivovat mě fakt nemusíš, nedělám nic, co by se mi nelíbilo a co by nepřinášelo potěšení MNĚ! a jsem dokonce přesvědčená, že, konkrétně v sexu, by to bylo nezdravý, v sexu by každej měl dělat jen to, co ho baví :-)

Zvrhlík
16. 06. 2007
Dát tip
Rád se nechám poučit. Díky mé sexuální orientaci jsem podobné problémy jako ty řešit fakt nemusel. Já budu tedy p. : Proč to teda cucáš, když ti to nechutná? Nebo to děláš jen z čistě altruistických důvodů? :) Pokud ano, tak máš můj obdiv.

tak buď pertinentní :-))))) vo co, že nevíš, jak se to dělá! :-)))

Zvrhlík
16. 06. 2007
Dát tip
No nechtěl jsem bejt impertinentní.Tak proto radši ta závorka.

já mám praxi i v tom plivání, bacha :-)))))

já mám praxi i v tom plivání, bacha :-)))))

Zvrhlík
16. 06. 2007
Dát tip
Ale vokecávala si to dobře. Asi už máš praxi (v tom vokecávání) :) T

Honey
02. 05. 2005
Dát tip
prolog je dobrej, to ostatni je jen takowa placačka trochu... pišeš lip

no jo, to je jen přepsanej rozhovor, pro rebeku a ta to ani neviděla :-)))))

Kryton
10. 01. 2005
Dát tip
jezisi... kam jsem se to dostal? tohle resej holky na pismaku? do prcic... jak jsem rekl, cekanko :o) jen to nejhorsi :o)

ale ne, já jsem hodná holka, fakt

Kryton
10. 01. 2005
Dát tip
sex drogy rokenrooooooooooolll.... :o) to ti tak verim :o)

Fidunka
07. 01. 2005
Dát tip
:-))))

KayTee
05. 01. 2005
Dát tip
mno, tak doufám, že to rebecca nebude chtít dát do časopisu ;o)) checheche

Delahaye
22. 12. 2004
Dát tip
:-)) takový sou nejlepčí.

Del: To nevim, některý si stěžujou :-)))))

A nevadí ti, že neberu vážně nic a nikoho? :-)))))

Elin
21. 12. 2004
Dát tip
MOC fajn TIP

Delahaye
20. 12. 2004
Dát tip
čekanka : :-)))) je moc fajn potkat zase někoho, kdo se nebere až tak moc vážně. Dík.

tohle je jasnej exhibicionismus :-))))) navíc je to přepis rozhovoru a jako rozhovor mi to přišlo tak úchylný, že jsem se rozhodla to zvěčnit :-))))

Craerassy
19. 12. 2004
Dát tip
hašlerky mi pokaždé vytahá z tašky kámoščin jezevčík a sežere je do poslední...stačila by i žvejda? to by se dalo propojit s tím překřupnutím:-))))

řikal hašlerka

Craerassy
19. 12. 2004
Dát tip
tak já koupím nové hašlerky a čokl dostane novej košík:-)))

(G)eorge
18. 12. 2004
Dát tip
ach jéééé, to je prostě podivný,... totiž že se dají takovýdle věci zveřejnit a nikdo v nich ten sex ani nezahlídne... hloubej hloub :) (G)* (jo a upřesnění kategorie sedne zlip)

co je zlip?

(G)eorge
18. 12. 2004
Dát tip
4tý gradační tvar, sleduj: dobře-líp-nejlíp-zlíp brý ne? to je slang olomouckejch písmoňů...

jo tááááák :-))))) no to je teda skvělý :-))))) máš ještě nejaký čtvrtý? :-)))

tvá sexuální tematika je asi nevyčerpatelná

JÁ DOUFÁM :-)))))

Delahaye
18. 12. 2004
Dát tip
Tak za prvé - nekřupne to ! Jen vystříkne takové množství krve, že to ani mandle nezastaví ! A za druhé - krom osvěty s hašlerkama (budu drze šířit) se mi to jeví jako čirý exhibicionismus.... :-))) Ale proč by ne ? Každej ho kousek má (a většina nezdravě tutlá) ... .-) avi

to mě tak napadlo zachytit pro Rebeccu13 k tý její dávný diskusi o těchhle věcech :-)

Flammea
17. 12. 2004
Dát tip
Polykat či nepolykat...:)*

já polykám ráda. čokoládu, bůček se zelím, svíčkovou. Nejsem proti :-)

Flammea
17. 12. 2004
Dát tip
Tak to jsme dvě:)

jo dvě :-))))) jsou nás milióny :-)))))

Flammea
17. 12. 2004
Dát tip
To zas nééé!Já to sice nechápu,ale dost lidí pečenej bůček nejí?!

dapler
17. 12. 2004
Dát tip
Joo, kdyby bylo všechno jen o polykání... t

no jo, vlastně, třeba v Africe maj hlad, viď :-)

dapler: a o čem to teda ještě je?

dapler
17. 12. 2004
Dát tip
No polykání o ničem. Když je tam to co má být, není nic co by chybělo. Je to o lásce..ne?

většinou ne :-)))))

Samicka007
17. 12. 2004
Dát tip
Docela me to pobavilo, kdyby to psal chlap, myslela bych si, ze se snazi s tema haslerkama udelat celosvetovou - tedy alespon "celopismakovou" osvetu a nekolika stovkam muzskeho pohlavi vanocne "prilepsi" :-) T*

Notreal
17. 12. 2004
Dát tip
tyhle diskuze doma nevedu :-)) místo semene jen krev ...*

dapler
17. 12. 2004
Dát tip
Většinou ne?? TVá zkušenost???

Samička: Já dělám osvětu i chlapům, mám je ráda, ať se maj dobře :-) Notreal: Jo, to se mi stalo jednou, místo semene krev, to byl jinej rozhovor. Já:"Řikala jsem ti, že to do pusy nechci!" On:"Dyk já nic!" Já:"Jak to, nic? Dyk to mám všude!" On:"CO???TY vole! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

dapler: za jiný nemluvim :-)

Notreal
17. 12. 2004
Dát tip
cekanko jsi 7 element

Co to je???

Notreal
17. 12. 2004
Dát tip
ty sama

a čim se to vyznačuje?

Notreal
17. 12. 2004
Dát tip
zřejmě kouzlo osobnosti :-)) PS: jsem rád, že jsi zpátky - dlouho jsi tady nebyla

byla, ale jen málo, blbej přístup na net, víš :-)

pornografie to neni :-)

proč škoda? :-))))) A jak definuješ pornografii? :-)))))

...?--

jéžiš, dušičko, ty to nečti :-)))))

Montrealer
17. 12. 2004
Dát tip
............ čekanka ukecaná Já se dycky leknu, když mi to stříkne na mandle... lékař vám radí: podrobte se tonsilektomii (operativně~operační chirurgické vyjmutí mandlí). paxe vám to stávat nebude... jó, jó, jó,... čekanka ukecaná

to máš jedno, to bych se pak lekala, když by mi to stříklo na čípek :-)))))

JiKo
17. 12. 2004
Dát tip
děkuji nechci

no jo, to je jen takovej žert :-))))) nebuď tak outlocitnej .-)))))

Nicollette
17. 12. 2004
Dát tip
kristepane :)) s tebou je sranda :-)

no, vidíš a ty mi nechceš dát tatínkovo číslo :-))))) zasmál by se a byl by hodnej na Nikolku :-)))))

Nicollette
17. 12. 2004
Dát tip
to jo, by mě rozmáz po stěně :-)))) otec je stará škola, voják, před chvílí zahlásil - na kavalec, noční klid no stojí mi to za to....

jéžiši a máte doma nástěnku?????

Nicollette
17. 12. 2004
Dát tip
ne, von to má všechno v hlavě... vidíš to..... někdo má a někdo nemá brou

BROUKY :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru