Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hlad

18. 12. 2004
13
0
8348

zasekni dráp
ten nehet
co sis už dva roky nestříhala
a zatni zuby
do jeho krční tepny

hoduj do zemdlení
naplň si břicho
střeva
i jícen

a pak

posbírej ty kousky
sebe
ze země
očísluj
seřaď
a ulož do mrazáku
na čas příští
Milly
17. 02. 2005
Dát tip
zajímavá a uložení- možná někdy pochopím........

KayTee
05. 01. 2005
Dát tip
uf*

Lotoska
21. 12. 2004
Dát tip
*

komedie
19. 12. 2004
Dát tip
je...já neumim vysvětlovat,sakra......prostě myslim,že tadyta má trochu jiný styl než je u tvých obvyklé...

já myslim, že ne :-))))) nebo jo???? :-))))) to máš přece fuk :-)

Fidunka
19. 12. 2004
Dát tip
čekanka trochu sadistka, co?:-) Ale ten celkovej význam se mi zamlouvá:-)****

já nejsem sadistka, Akorát to tak někdy cejtim :-)

tuleň
18. 12. 2004
Dát tip
zaujalo mě to, i když musím říct, že se nám ten Písmák tak trochu zvrhává.

tak to vážně nevim, co je na tomhle zvrhlýho. Holt jestli jsi na cinkilinkikonvalinki, tak to ode mě nečekej :-)))))

Tohle mi připomělo mojí Hostinu... A fakt se mi to líbí, tyhle věci já rád... *t

tim pádem jsem tvuj člověk a měl bys mě číst :-)

Montrealer
18. 12. 2004
Dát tip
čéčé: cinkilinkikonvalinki to teda vopravdu nésou, máš recht, ty upýrko ! *t* na teho krystýna nepravdu se budu muset podivát...

NO dočkáš se neboj :-)

tuleň
18. 12. 2004
Dát tip
zvrhlý je tohle: posbírej ty kousky sebe ze země očísluj seřaď a ulož do mrazáku na čas příští nicméně proč ne? :^)

Montrealer
18. 12. 2004
Dát tip
v týdle branži sou pro mě srozumitelnější spíš kratší věci, takže HLAD. Navíc jsem zrovna po obědě. Guláš ok., jen ty knedliky nemusely bejt tolik od krve. Už věřim, že si svobodná a bez závazků.

Montrealer
18. 12. 2004
Dát tip
tuleň: já mám moc malej mrazák ! u mě by to nešlo. a ta hrůza, kdyby se ty čísla nějak promíchaly, to by pak člověk nesložil dohromady. pardon, patolog možná jóóóó.

Montrealer: Mi cinkilinki přijdou ujetý a neupřimný, protože v životě to o nich neni, kdo asi tak chodí celej život po louce a trhá kvítí? Prdlajz, lidi prdí s smrdí a kopou se do zadků a na kvítí si odskočí akorát o dovolený :-) Pravda: pravda..... .-))))) tuleň: to je ZVRHLÝ????? Dyk to je přece METAFORA, proboha! :-))))) Když někdo napíše, že má srdce na kousky, to neni zvrhlý? :-)))))

Montrealer
18. 12. 2004
Dát tip
Když někdo napíše, že má srdce na kousky, to neni zvrhlý? :-))))) čéčé: čéká na dárce, aby mu MUDři mohli transplantovat jiný (v celku)

Aleya
18. 12. 2004
Dát tip
správně, žádný hálek, ale dekadence rulezz:). *t

Mon: A to neni zvrhlý????? Aleya: Viď :-)))

Montreal: Ty jsi vážně típek!

ysalamiri
18. 12. 2004
Dát tip
no mě to teda nijak zvlášť nezaujalo...

tak si z toho nic nedělej :-)

taky si nic nebudu dělat ... z toho :)

ty už vůbec nemusíš :-)))))

Nicollette
18. 12. 2004
Dát tip
já bych je rozsápala všechny, hajzly...

ježiš, zase neblázni, co bysme si bez nich, hajzlů, počaly :-)))))

Nicollette
18. 12. 2004
Dát tip
to je mi uplně fuk

copak se ti přihodilo, že jsi tak nabroušená?

Nicollette
18. 12. 2004
Dát tip
coby, Vánoce se blíží.... promiň, čekanko..... (nejsi na tom srazu..?)

jsem v práci, jdu až pozdějc a co maj chlapi s Vánocema? Neomlouvej se a vysyp to, ať je ti líp! Můžeš do zpráv

Nicollette
18. 12. 2004
Dát tip
nemůžu si z tebe dělat zpovědnici.... tipa sem už dala holalí holalá...

ale didi, já jsem taková stará, hodná vrba :-)))))

poustmen
18. 12. 2004
Dát tip
kapku na blinkání. hihi. tipiček

Nicollette
18. 12. 2004
Dát tip
ježiš :-)))kdo je tu :-)

poustmen
18. 12. 2004
Dát tip
Stáník Jeník Vašinů. hihi... vylil bublifuk! hihi.... jdu ho vytrestat pokynem k dalším hrám.

poustmen
18. 12. 2004
Dát tip
koupil jsem Sluníčko, zatim to naštěstí nevyluští, ty písmenka. hihi.... aspoň v něčem je za mnou pozadu. hihi

náhodou tuhle přečetl A, takže tě hodně brzo dožene :-)))))

Nicollette
18. 12. 2004
Dát tip
ten tě předčí a nedělej furt to hihi

řikala jsem mu, že ještě jedno hihi a zlomim mu trubičku!

Nicollette
18. 12. 2004
Dát tip
on sám je trubička :-)

řekněme trumpetka :-) trubička je divný :-)

poustmen
18. 12. 2004
Dát tip
já se dolámu sám. díky za obětavou dopomoc. hihi

mám připravený dlahy :-)))

Montrealer
18. 12. 2004
Dát tip
ztratil jsem nit hovoru, jsa, jsouc, jsouce předtím telefonovat. wovon ist die Rede ? mám pocit, že o dětech. já jsem taky zamlada zlobil. asi hodně. jednou mě tatínek popadl za nohy a mlátil mi hlavou o zem. přežil jsem to... srážka na kole s tramvají o 45 let později měla horší následky.

komedie
18. 12. 2004
Dát tip
je trošku jiná...příde mi méně čekankovská :)

mon: tu jsi nepřežil? komedie: co je čekankovský?

Montrealer
18. 12. 2004
Dát tip
č.č. tak trochu přežil. odvezla mě sanitka do nemocnice na neurologii s otřesem mozku. ostatní zranění nebyla smrtelná. pustili mě za 2 dny s instrukcemi, jak se chovat po otřesu mozku. já se choval podle instrukcí a za týden jsem se tam vrátil. nenašli nic. jenže já jsem začal jakoby psychicky odumírat... to už jsem měl invalidák na deprese. začalo se to zhoršovat. začal jsem se tak bát lidí, že jsem přestal vycházet z bytu. nákupy a obědy mi začal obstarávat Obvodní ústav sociálních služeb. dělá to dosud, jen se trochu jinak jmenuje a pořád je tam všechno dražší. antihumanitní odbor obvodního úřadu přispívá stále méně... někdo mi sem teď posílá nějakou zprávu... podezírám...

no jo, stanou se v životě i nehezký věci, ale i tak je život fajn, ne? :-)

Montrealer
18. 12. 2004
Dát tip
č.u. (č.č bylo chybně) já se chci doprobrat k problému, jak a proč jsem začal psát. v tomhle neblahém stavu jsem dostal darem archaický počítač. natolik jsem ještě nezblbnul, abych ho neuměl obsluhovat... ještě před havárkou na kole jsem už trochu koketoval s některými děvčaty a s Windows 3.11 čte to vůbec někdo ? nemám to zkrátit ? stejně si musím skočit pro nějaké zásoby, co mi včera přinesla pečovatelka, a něco polknout... hodovat do zemdlení... naplnit čreva a jícen...

no, napapej se a zkrať to :-))))) Vzhledem k tomu, že tě nepřijímám do zaměstnání, ani s tebou nechci bydlet, jsou mi tyhle informace fakt k ničemu :-)))))

...az som sa zlakol... ...paci...

já som sa tiež zlakla, máš strašidelné meno :-)))))

Montrealer
18. 12. 2004
Dát tip
začal jsem dělat to, k čemu jsem měl nejmenší talent (pokud vůbec k něčemu po tý havárce) - psát. Do šuplíku (jinak též na diskety a na hard disk) - ale bez jakéhokoliv kontaktu s jinými psavci. zkoušel jsem napodobovat, co jsem v mládí četl... detektivky, kovbojky a červenou knihovnu. V roce 1999 jsem si koupil nový počítač, už s windows 98 (tenhleten béžovej). Internet jsem ale odmítl jakožto zbytečnost. Tenkrát se ještě muselo providerům platit. Názor jsem změnil asi za rok. To už se platilo jen Telecomovi. Ale ještě skoro 2 roky trvalo, než jsem se dozvěděl o prvním literárním serveru. TOTEM. Jenže moje díla byla moc dlouhá a diametrálně se lišila od toho, co se na Totáči publikovalo. Musel jsem se učit psát znovu. Nemám pocit, že bych se to naučil... kecat jó, psát né.

...to je iba umelecke...

Montrealer
18. 12. 2004
Dát tip
Na Písmáka mě v kritice někdo upozornil. Zpočátku měl nepříjemnější ovládání než Totem, ale aspoň jsem se na něm zaregistroval. Oba servery se v průběhu doby vylepšovaly (každý jinak) a dlouho jsem Písmáka zanedbával. Já měl vlastně období, kdy jsem zanedbával všechno... měl jsem deprese. Pak se to zase zlepšilo, aby se to opět mohlo zhoršit, což trvá dosud. Nemyslím, že bych byl nějakej extra pisálek. Na obou serverech se orientuji na blblůstky... chci se zasmát a občas se i mé blbině někdo křečovitě zasměje. č.u. ... ještě stále mě nechceš přijmout do zaměstnání ?

Zajímalo by mě, proč máš potřebu nám tohle sdělovat :-))))

Ašur: Stejně je strašidelný :-))))) Mon: no, anio nějak ne, bojim se, že by ses pro zpovědi nedostal k práci :-)))))

Obdivuhodný příběh

Montrealer
18. 12. 2004
Dát tip
č.u. dala jsi mi příležitost. Já nemám potřebu sdělovat to VÁM, ale komukoliv rozumnému. Pak přejedu myší obrazovku a svoje sdělení si uložím do ptákowin... Aššurballit: tohle už jsem někde viděl. Panovník, vladař, král, šejk, tuan, ajatolláh ? Kdo jsi a odkud přicházíš. Tryská u vás ze země nafta ?

poustmen
18. 12. 2004
Dát tip
nožičku mám vovázanou, pojedl jsem u Číňanů, popil u Keltů, všude príma ženy, Jana mi chce Číňanky znechutit, že prej maj žlutý prťa.... hihi

poustmen
18. 12. 2004
Dát tip
ale ten katolickej vigvam, když svítí do noci, to stejně nemá chybu... hihihi.... byla tam bouračka, a tak jsem vejral, jak je policajti hezky umravňujou, pošuky.... hihihihi....

Nicollette
18. 12. 2004
Dát tip
ten jak si tam chtěl fotit? ten je gut :-))) hele, mlč už :-))

makros
18. 12. 2004
Dát tip
tip...:o)

Empty
18. 12. 2004
Dát tip
Ty jo, to je psycho, ale pěkný! :-D *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru