Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozhovor s Jiřím Trávníčkem především o české poezii.

20. 12. 2004
2
0
2713
Autor
drfaust

Zde najdete zmiňovaný rozhovor

Pro časopis Totem vedli drfaust a egil rozhovor s předním českým bohemistou a členem redakce časopisu Host. Předpokládám, že i zde se najde mnoho zájemců o přečtení tohoto rozhovoru, proto sem vkládám upoutávku.

 

Děkuji za pochopení.

 

 

drfaust


Rowenna
22. 12. 2004
Dát tip
Jé, Šiktanc, moje láska od adolescentních let. Pak mi ho tedy vyhodili z knihoven, ale já měla pečlivě opsané verše. :-)))

Rowenna
21. 12. 2004
Dát tip
Mě na tom zaujalo hrozně moc věcí. Tyhle věci se mi líbí, přidat, přidat. :-)))))))

drfaust
21. 12. 2004
Dát tip
Těšte se na další.... předběžně asi Miloš Urban... anebo uvidíme... původně jsem chtěl děšlat rozhovor s Karlem Šiktancem...

dadik
20. 12. 2004
Dát tip
přečetla jsem...zajímavý...

...si to ráda přečtu, teď už ale musím jít

Dobrá práce. Asi zajímavý človíček...

Početla jsem si. Myslím, že ten odkaz je fajn, určitě je to krok kupředu. Rozhovory, které můžou nasměrovat ... Docela dost mě zaujala část s městem a její využití v poezii - teda asi zobrazení. Nevím, podle mě tu bude vždycky skupina lidí, která město neuvidí, ale nějakým způsobem ho zmapují. To už je subjektivní tlachání.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru