Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

příručka pro správné trávení mejdanů

02. 01. 2005
3
2
6619
Autor
exorcista

nenahraditelný pomocník pro párty a mejdany...bez této příručky už nikdy více ;)

Příručka pro správné trávení mejdanů, zábav a ostatních mumrajů.

 

 

 

Pravidlo 1.

I naprosto střízlivý člověk může uklouznout po špuntu od šampaňského.

Pravidlo 2.

Když se vám hudba zdá příliš hlasitá není to vinou diskžokeje. Vždy se nacházíte moc blízko u reprobeden.

Pravidlo 3.

Máte pocit, že na vás všichni kašlou? Omyl, pouze pijete s nesprávnými lidmi.

Pravidlo 4.

Připadáte si na párty jako idiot? Jděte na taneční parket, mezi tolika lidmi se to ztratí.

Pravidlo 5.

Líbí se vám někdo? Tak pozor na něj! Právě on vám může svým odmítnutím znechutit zbytek mejdanu.

Pravidlo 6.

Zdá se vám někdo naprosto nemožný? Klídek, má o vás ten samý dojem.

Pravidlo 7.

Pokud umíte tančit, neříkejte to ostatním. Cítili by se uraženi.

Pravidlo 8.

Zdá se vám, že už máte dost? Řekněte si "Co se zdá, to je sen" a pijte dál.

Pravidlo 9.

Odmítne-li vám barman nalít, pozvěte ho, téměř vždy to pomáhá.

Pravidlo 10.

Mějte přehled o střízlivých lidech. Ať víte na koho si dát pozor.

Pravidlo 11.

Nikdy se nesnažte zastavit prchajícího člověka s vyboulenými tvářemi a rukama na ústech.

Pravidlo 12.

Střízlivý kamarád je horší než vichřice!

Pravidlo 13.

Ženy stojí strašně peněz - nezvi je.

Pravidlo 14.

Kachnova strategie: Opít barmana.

Pravidlo 15.

Máte špatnou náladu? Pijte. Dostali jste košem? Pijte. Nemáte žízeň? Promluvte si s barmanem a pak pijte.

Pravidlo 16.

Při rozhovoru se nejprve ujistěte, že ten s kým mluvíte neví nic o tématu hovoru.

Pravidlo 17.

Pamatujte - každá sranda má svůj konec!

Pravidlo 18.

Před každou rundou se poraďte se svojí peněženkou.

Pravidlo 19.

Nikdy nechlastejte sami.

Pravidlo 20.

Pravda je rodu ženského a proto se jí nedá věřit.

Konečné pravidlo:

mějte na mysli, že pouze střízlivý člověk se může opít do skutečně naprosté němoty!


2 názory

Sebastiana
19. 10. 2009
Dát tip
*

Znám zaručeně spolehlivé míste, kde uskutečnit opravdovej mejdan: vlastní byt. Pokud jste schopný přečíst děkovný dopis, určený organizátorovi mejdanu, nebyl to opravdový mejdan. P. J. O´Rourke: Jak se dnes chovat ve společnosti)

exorcista
18. 10. 2005
Dát tip
opravdu moudrý člověk nikdy neřekne nikdy :))

Milly
17. 10. 2005
Dát tip
....nikdy nevíš, který ochutnáš.

Nerez
07. 01. 2005
Dát tip
to se stává i v lepších rodinách. Neboj, nebylo to zas tak hrozný

exorcista
07. 01. 2005
Dát tip
to říkáš jen proto, abych nebyl smutný ;) ale co, stalo se stalo... che che che... :)

Nerez
06. 01. 2005
Dát tip
Vlastní zkušenost?

exorcista
06. 01. 2005
Dát tip
vznikla po návštěvě disco v tymákově, když jsem byl s medvědem a kachnou na boudě...dvacítku vymyslel medvěd s kachnou...jo, dalo by se říct vlastní zkušenost...koukáš, co? že slušňák básník má i stinné stránky :) ačkoli na sroubku, jak jsem se sťal jsem musel klesat jak rtuť za polární točnou...ještě teď se stydím za ty kecy...groarch ;)

Unge
05. 01. 2005
Dát tip
Pravidlo 16. Při rozhovoru se nejprve ujistěte, že ten s kým mluvíte neví nic o tématu hovoru. Tohle pravidlo by se snad dalo využít i mimo mejdany... například při jednání se šéfem v zaměstnání. Jinak nic extra. Kde je ten parašutista... já to nečet...

:oD

Kornellie
04. 01. 2005
Dát tip
ty si asi fakt šovinista(p13 a 20:), to s tim parašutistou je vtipnější

Kornellie
04. 01. 2005
Dát tip
ty si asi fakt šovinista(p13 a 20:), to s tim parašutistou je vtipnější

Kornellie
04. 01. 2005
Dát tip
sory, že se opakuju, ach ta technika:)

exorcista
04. 01. 2005
Dát tip
no no no...teda, šovinysta jsem asi tak, jako jsou holky feministky...vzhledem k tomu, že netvrdím, že muži stojí méně než ženy, neprohlásil jsem doslova, že ženy stojí víc než muži :) pravda je taková...a ruku na srdce, milá Kornelie, že málo která dívka/dáma/žena si, je li pozvána od chlapce/pána/chlapa, neřekne, když už to platí, tak se rozšoupnu...čímž, samosebou netvrdím, že muži to nedělají, jen nejsou tak často zváni ženami... ;)

exorcista
03. 01. 2005
Dát tip
vánoce mi připadnou jako nepřítel číslo jedna...musím se z nich léčit přítomností v zaměstnání a to už je co říct, když užívám tak silné antidepresivum...

MKbaby
02. 01. 2005
Dát tip
Až na interpunkci dobrý :)))) Dovolím si tipa *

nezasmálka
02. 01. 2005
Dát tip
povidlo 16 moc dobré jinak nuda

sk8ergirl
02. 01. 2005
Dát tip
tohle mi přijde taký nemastný, neslaný...

Unge
27. 12. 2004
Dát tip
Tohle jediný mi nepřipadá blbý... *t*

exorcista
27. 12. 2004
Dát tip
život je jak pixla bombonů...

Unge
27. 12. 2004
Dát tip
taky se po ní léčíš cholagolem jako po pixle zvané Vánoce ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru