Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čekají

30. 12. 2004
0
0
2972
Autor
MAJKL65

                Čekají mě jen samé dobré věci, barevné týdny zatavené do skleněné kuličky, kterou jsou našel pod křeslem celou od prachu, ptáci nad mojí hlavou hledající směr a let rozčechraní svobodným větrem až na svoji ptačí kůži, latinské věty z úst kněze nad mým mrtvým tělem, můj popel ve vánku klesající na zemi i vodu jako křídla vážek v tisíci dotecích najednou všude a nikde protože mé spálené srdce patří všem, kteří mě milovali i nenáviděli.Čekají mě roky čekání na stezce mezi světy, než ozvěna posledního tepu se odrazí od stěn a bude poletovat jako míček než se zastaví a mé víly z hlavy ho postříbří svým smíchem na šaškovskou rolničku, čeká na mě ten chlapík ze zrcadla co mě proklíná i chválí s upřeným pohledem jakoby mě chtěl uhranout žhnoucíma očima výčitek při holení když se ptá co jsi vlastně zač ? A já nemám odpověď.   
Jape
30. 12. 2004
Dát tip
Já taky nemám odpověď :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru