Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Má lásko...

01. 01. 2005
5
1
4747
Autor
zdjr1976

Odešla jsi.

Beze slova, jen tak, žádný důvod, žádné vysvětlení. Zkrátka jsi se rozplynula jako mlha v poledním slunci, jako tající sníh s příchodem jara.

Koukám jako bych spadnul z Marsu, kolem mě je prázdno. Místo vedle mě, co bylo dříve Tebou obsazené je teď volné. V noci se budím ze snů a hledám Tě. Postel vedle mě je stále opuštěná a pod peřinou chlad. Chlad tam, kde dříve plál oheň. Stále tomu nevěřím. My a naše plány. My a naše sny. Kde teď jsou, kdo je vzal? Přes den prohlížím fotky, alba co jsme spolu skládali, vzpomínám na dny, kdy jsme se společně radovali a prožívali naši lásku. Před očima mám naše první nesmělé dotyky, polibky, naši první společnou noc, náš svatební den. Vypadala jsi jako princezna a když jsem si Tě tehdy večer odnesl domů, prožívali jsme ty nejkrásnější dny našeho života.

Znovu jsem byl na našem místě a viděl Tě, jak tam stojíš, usmíváš se a raduješ ze všedních věcí a maličkostí. Právě zde jsi mi oznámila, že budeme rodina. Máma a táta. Tehdy poprvé jsi mě viděla plakat. Rozplakal jsem se štěstím a zářil jako malé dítě, když dostane novu hračku.

Naší dceři je dnes 5 let. Jenny vyrostla. Když ji vidím, jak si hraje, roste mi před očima. Je tak krásná, jako maminka. Je Ti hrozně moc podobná. Až bude jednou dospělá, bude jako Ty. Stále se  po Tobě ptá a já jí neumím vysvětlit, že máma musela jít. Co mám říct naší malé holčičce. Že už ji nikdy nepolíbíš na dobrou noc, že si hraješ v nebi s anděly?

Vím jen, že jsi ... tam někde a díváš se na nás. Vidíš naši malou holčičku a dáváš na nás pozor. Uvnitř našich srdcí budeš stále s námi. A jednou... Jednou budeme pokračovat tam, kde jsme přestali ...


1 názor

dee-dead
23. 02. 2007
Dát tip
To já byla kdysi tou holčičkou:( Smutné a krásné... ***

Trini
22. 08. 2005
Dát tip
tak ta je moc silná ..... já brečela už po druhém odstavci.....tolik mi toho připoměla.................... -t-

poliana
16. 07. 2005
Dát tip
No, je-li to podle skutečnosti, tak máš můj nesmírný obdiv za to, že stojíš, žiješ a vůbec funguješ...Tip

Darkness
01. 07. 2005
Dát tip
Az mam slzy v ocich...co rici, snad jenom TIP a slunicko na dusicku

zdjr1976
05. 02. 2005
Dát tip
Dík... bylo to psáno aby to chytlo za srdce.... :o)

Roland21
02. 02. 2005
Dát tip
Dobře povídka to není, ale kruci koho z vás to nechytlo za srdce????? Mě teda rozhodně jo!

Lyryk
05. 01. 2005
Dát tip
žánrovou čistotu tu nelze uhlídat, taky se o to nikdo nepokouší, jedině když někdo zneužije kategorii ke zviditelnění na hlavní stránce..

Paranoicus
05. 01. 2005
Dát tip
Lyryk: To uznávám.

0/5 nechci se vyjadřovat....kdo zažil chápe

Paranoicus
04. 01. 2005
Dát tip
Je mi líto, ale tohle není povídka. Mohla by to být část nějaké skutečné povídky, pokud by autor chtěl - například - vysvětlit, proč hlavní aktéři jednají tak, jak jednají.

Je zajímavé, že místní strážcové žánrové čistoty nepřispěchali, aby udělali pořádek.

Je mi líto.

jeremiasz
03. 01. 2005
Dát tip
mam z toho solidni depku. danke.

nadik_k
01. 01. 2005
Dát tip
To nejhorší, co nás může v životě potkat...když odejde někdo, kdo pro nás znamenal všechno... Hezké!

katy
01. 01. 2005
Dát tip
No, snad ti pomohlo, že ses z toho vypsal

I_v_a_n_k_a
01. 01. 2005
Dát tip
smutné, plakat se mi chce, ale nemohu - neznám to...ještě

fungus2
01. 01. 2005
Dát tip
Smutně hezké. ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru