Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

0ni

31. 10. 2000
2
0
2744
Autor
jorel

nemám rád stupidní věty jako např: co tím chtěl básník říct? tímto zdravím ubohá stvoření, která najivně čekají na pravdivou odpověď

Ulicí kráčí, hesla beze smyslu, 
ulicí kráčí, nevidouc barevných aut, 
jdou stále dál a chvílemi brečí - - 
to ta cibule a Onanyho kout. 
Jdou, nohy se stále míjí 
jako kyvadlo, jež nikdy nestaví, 
jdou, necítí zápach, 
jsou - ale nežijí. 
Ulicí kráčí nevrhajíc stíny, 
jakoby slunce přestalo hřát, 
ulicí kráčí a lidé s pocitem viny, 
utíkají, neb nechtěj´ se rvát. 
Odešli - už není ticho, 
auta jezdí o 106, 
jenom ti dva, co nestihly utéct, 
popadají na rohu ztracený dech.


jorel
06. 11. 2000
Dát tip
tak nějak cítím, že bych vše měl napravit - OPRAVA ANEB PROLOGUE: nemám rád stupidní věty jako např: co tím chtěl básník říci? tímto zdravím ubohá stvoření, která naivně čekají na pravdivou odpověď A NASLEDNE DIELO: Ulicí kráčí, hesla beze smyslu, ulicí kráčí nevidíce barev aut, jdou stále dál a chvílemi pláčí - - to ta cibule a Onanyho kout. Jdou, nohy se stále míjejí jako kyvadlo, jež nikdy nestaví, jdou, necítí hniloby zápach, jsou - ale nežijí. Ulicí kráčejí nevrhajíc stíny, jakoby slunce přestalo hřát, ulicí kráčejí a lidé s pocitem viny utíkají, neb nechtěj´ se rvát. Odešli - už neni ticho, auta jezdí o sto šest, jenom ti dva, co nestihli utéct, popadaj´ na rohu ztracený dech.

Yeziiinka
05. 11. 2000
Dát tip
Prolog: 'naIvní'! :))))))))))))) Jinak dílko je to moc zajímavé.

Tynic
31. 10. 2000
Dát tip
GRAMATIKA !!! ( no věřím že to je překlep :o) apropó, co tím chtěl básník říct ??? ;o)

Sajdeman
31. 10. 2000
Dát tip
hezka hra ......

jorel
31. 10. 2000
Dát tip
tynic: gramatika pokulhava... smysl zustava- chtel jsem dat odpoved na nesmyslnou otazku: co tim chtel basnik rict

Albireo
31. 10. 2000
Dát tip
Jorele, těch gramatických chyb je tam víc: kráčejí nevidíce (nevrhajíce) nohy se míjejí dva, co nestihli Kromě toho mix starobylých jazykových konstrukcí (přechodníky) a hovorových tvarů (nechtěj', popadaj') vyznívá dost rušivě. V básni bych také nikdy (snad kromě letopočtu) nepsal číslovku číslicemi, a už vůbec ne v ustáleném rčení. Ty chyby bohužel jsou dost na překážku vnímání myšlenkově dost zajímavého díla.

jorel
31. 10. 2000
Dát tip
Albire0: mash reht, dnes bych stejne myšlenky zapsal jinak, ale ONI byla autenticka reakce na stupidní otázku učitelky ČJ - asi tak před 8 lety, když jsem byl ještě školou povinej. rozhodně díky, češtinu si musí člověk hlídat.

Bambulka
31. 10. 2000
Dát tip
mě se to líbí... a hodně! takže i ten TIP je Tvůj:o) ... a tak MY vzali jsme tyto ONI za ruku a kráčeli spolu...:-) BTW: školou poviNNej!:o)))

jorel
31. 10. 2000
Dát tip
88alkulka: ax y00000000000000000´:o((((( diky za tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru