Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hardcore haluz Harryho Hackera

03. 01. 2005
5
0
6933
Autor
Danny

Hajzlovský Hegemon hraje hru: hadí havěť Hegemona hypnotizuje hemisféry hromadě hlušců. Hordy herců hypnotizovaných hysterií hrají hry Hegemona. Hamouni, holedbači, haněči , Hypernova.

Heterosexuál Harry Hacker hledá hezkou holku. Holky - hypnotizovány Hegemonem - hvízdají: "Hypersexuál! Haňte ho!" Hanění: hlavní herda Harryho Hackera.

Harry Hacker hledá Helia. Helios hovoří: "Harry: hřej, hlaď, hraj humorné hry." Harry hlásí: "Hegemon? Hovno! Holky, hoši, hrajte hry Helia! Har har har!" Hromady holek Harryho Hackera hasí horkost Hegemona. Helios hladí: "Harry Hacker = Herkules hadra! Hegemon hezky hebne, Harry Hacker hackuje hyperprostor. Hosana!"
ChechTIP

Morasten
05. 01. 2005
Dát tip
Hybaj Hybride! hukot! t.

Gabriel
05. 01. 2005
Dát tip
UAAA ..Nařezzz .Sem vždycky chtěl napsat povidku ba jedno pismeno ....takovy triumfy traktatologie tipuju tuplovaně "-)

Noe1
04. 01. 2005
Dát tip
Ha ... had ... hválihodné, hlubnu si.

ysalamiri
03. 01. 2005
Dát tip
reklama na oskara...

Morrigan
03. 01. 2005
Dát tip
Absurditu sveta, obsazenou v tomhle dílku vyjadruju vetsinou jen slovy HOVNO HOVNO HOVNO. Zato tohle je o dost napaditejsi....

Print
03. 01. 2005
Dát tip
:-)

zelva
03. 01. 2005
Dát tip
...tip

Nicollette
03. 01. 2005
Dát tip
ty jo,a le má to děj .-)))

Waawe
03. 01. 2005
Dát tip
hoka hey howgh :-)

Prokletí
03. 01. 2005
Dát tip
Hleďme, hanebnost hrající harfou hrubého humoru!!!! Hvály, ehm Chvályhodné ;o) m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru