Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kostky jsou vrženy

05. 01. 2005
0
0
3155
Autor
premisil

Rozhodl jsem se být v novém roce v básních více slušný, ale sere mě, že jsem tím pádem musel napsat - naštval několik... místo expresívnějšího - nasral několik... Dík za pochopení.

Polykal vodku i s kostkami ledu

když trápil se pro ženy

naštval několik svých žaludečních vředů

kostky jsou vrženy


premisil
06. 01. 2005
Dát tip
kk dík za lektorskou činnost.. pravopis byl vždy má silná stránka na učitelovi slabé nervy..

premisil... :-)) no, něco praští do hlavy hned, někdy někdo někoho musí praštit... i mi se to stává... hold žádnej učenej z nebe nespad, že? :-)) a nejni zač... :-))

premisil
06. 01. 2005
Dát tip
No jo, mně všichni mí přátelé říkají, že nejkrásněji umím psát gramatické chyby, možná bych se tím mohl i živit..

:-)) no, to bys nemohl, znám vícero případů a Ty si v tomto velmi slabej vodvar... :-)) třeba takovej Kromjeříš...vono to už je dost do fonetiky... :-)) ale sou tací, kterým to vůbec nepřijde... :-)) bo překlepy, jsou vážně skvělé....a vznikají z toho pak i docela trapné situace... hech... :-))

Silvita
05. 01. 2005
Dát tip
Alea Iacta Est ......

s..si tam oprav, myslím hech.... ještěže ne něco jiného... :-))

Dotek
05. 01. 2005
Dát tip
Vissel_: Nepřeháníš to trošku?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru