Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obraty

Výběr: Print
05. 01. 2005
11
0
6192
"jsi přímá, ostrá jako skalpel"

vždycky mi byl rovník zapovězen
jen čára na mapě
která půlí
ne slunce
ne období dešťů
obratník kozoroha značí cestu po hřebenech
obratník raka značí cestu zpět

vždycky mi byl rovník zapovězen
jen po hřebenech se škrábat
a obracet se na všechna strany
teď se potřebuji dostat
přes obratník štíra

už pro ty oči panny

za horizont nedohlédnu

Milly
12. 11. 2005
Dát tip
jojo, ty kritiky...... :-))) (báseň už asi nepochopím................... :-(((() (jo, já jsem prase (divoký))

Bezinka
27. 01. 2005
Dát tip
*t

Ď

Fidunka
07. 01. 2005
Dát tip
panečku...!****

Craerassy
06. 01. 2005
Dát tip
jaký zaraž to? zapomněla jsi ještě na mláďátko okouzlující a roztoužený.-)))

ano, jsem okouzlující a roztoužený :-))))) ale mláďátko? :-))) jistě, mláďátko opičí :-))))) máš banán? :-)))))

Craerassy
06. 01. 2005
Dát tip
ne, ale mám mandarinku a jablíčko...to je sice trošku jetý zubem času, ale je tvoje...ať nežeru.-)))

ježiš, ty seš ale hodnej člověk :-))) taddy je to vůbec samej hodnej člověk :-))))) akorát občas ti nějakej ten hodnej člověk pěkně zavaří :-))))) s písmákama si nezačínat v reálu, nechat je na klávesnici :-)))))

Craerassy
06. 01. 2005
Dát tip
neboj, čekanko...nechám je placatit se na klávesnici...tak hodný holky jako jsme my dvě si stejně nezasloužej, že jo:-))))

no, nezasloužej, já si to řikám furt a stejně se v tom plácám a plácám :-))))) mně klávesnice nevyhovuje, jednou jsem musela střelit klávesnici i s telefonem, abych se dostala ze zajetí chlípných vášní :-)))))

Craerassy
06. 01. 2005
Dát tip
měla jsi raději střelit toho chlapa:-))))

CHE :-))))) to bych ale na jízdenku neměla :-)))))

Craerassy
06. 01. 2005
Dát tip
ježíši, až tak drahý bylo to stěhování?:-)))

stěhování ne, tašku jsem odvlíkla na rameni, akorát žádný auta nejeli z tý Třeboně, potřebovala jsem na vlak a na cigára, trpajzlik řek, že mi nedá na vlak :-)))))

Craerassy
06. 01. 2005
Dát tip
trpajzlik?.-))) no ještě, že jsi zdrhla:-)))

jo a byl vzteklej :-))))) nejsem blbá, ne! :-))))) zdrhám ráda a dobře, nic mě nezastaví :-))))) ani prázdná peněženka :-)))))

Craerassy
06. 01. 2005
Dát tip
ty jsi to popletla...ta prázdná peněženka měla být jeho:-))))

ta taky byla jeho :-)))))) moje taky :-))))) měli jsme dohromady dvě prázdný peněženky :-)))) ale jo, popletla jsem to, měl jiný, než prachy, ale byl to trpajzlik vzteklej :-)))))

kassiope
06. 01. 2005
Dát tip
No, já jsem sice ryba a o té ani zmínka, ale báseň nemohu hodnotit jinak než že se mi zdá přitažlivá a tak nějak cestovatelsky uspokojuje mou nynejší touhu...:o) t*

chceš do Afriky? .-)))))

kassiope
06. 01. 2005
Dát tip
Hmm, tak to jsem se asi trefila přímo vedle.....toužím po Skandinávii a třebas i Islandu....jednou :o)) Tam by se snad nějaký ten rybí obratník hodil :o))

rybí obratník se hodí kamkoliv, já to mám složitější, kde je asi tak pannenskej?

KayTee
06. 01. 2005
Dát tip
*

kassiope
06. 01. 2005
Dát tip
Jó tak ten si budeš muset asi najít sama....v tomhle já ti už nepomůžu :o)))

Rowenna
06. 01. 2005
Dát tip
**

guy
06. 01. 2005
Dát tip
***

Milly
06. 01. 2005
Dát tip
teď je to na mě moc složitý, ale ty kritiky:-))))))))))))))))

Hester
05. 01. 2005
Dát tip
obratník štíra *

Print
05. 01. 2005
Dát tip
už pro ty oči panny za horizont nedohlédnu Ale no tak!:-)*

ale no tak co :-))))) hele, já jsem básník, sakra, přestaňte si všichni myslet, že umírám, když napíšu, že se za mnou zavřely vody :-)))))

Elyn
05. 01. 2005
Dát tip
štír....

Craerassy
05. 01. 2005
Dát tip
Elyn...děkuju....štír....krásný to je...:-) tip

Craerassy
05. 01. 2005
Dát tip
avi

co máte se štírama, já se jich bojim?!

Craerassy
05. 01. 2005
Dát tip
já jsem znamení štíra...tak tak, no..:-)

jednou mi jeden změnil život :-) osud :-))))) jmenoval se Olda :-) tak nějak si někdy vzpomenu :-)))))

Craerassy
05. 01. 2005
Dát tip
to já a štír, to byla vždycky Itálie:-)))

jo, my nebyli itálie, my byli já kráva a on trpělivej vůl :-)))))

Craerassy
05. 01. 2005
Dát tip
kruci, co ten čískej horoskop všechno neobsáhne za zvěřenu:-)))

to neni z čínskýho :-))))) v čínským jsem kůň :-))))) a to prej dokonce divokej, řikal poustmen :-)))))

Craerassy
05. 01. 2005
Dát tip
já vím přeci:-)))...tedy ne to, že jsi kůň, ale že tam není tur..nebo jo?:-)))...ale je tam koza...já:-)))

tur asi ne, koza jo a vopice, k tý jsem se dneska prochlastala :-))))) a muj muž je vopice a jeho dcera, mám to kolem sebe samou vopici :-)))))

Craerassy
05. 01. 2005
Dát tip
ty jsi kůň:-)))))

já vim, divokej, prej jednou za šedesát let se rodí divocí koně :-))))) ale kdy se rodšj divoký vopice, to už neřikal :-)))))

Craerassy
05. 01. 2005
Dát tip
tak tobě už je šedesát?:-)))...dělám si legrandu, já vím, že jsi kůzle mladinký:-))

ano, me e e e e eeeeeeeeeee, mladinký kůzlátko, nepolíbený, panenka nevinná, školou povinná, kristepane, zaraž to :-)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru