Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Květy co jsem nedal

07. 01. 2005
2
1
4623
Autor
MAJKL65

Vrženy jsou kostky

hráč doufá v šestky

hostinský umyl zašlou sklenici

     …kupte si pane kytici

ale ty růže mi páchnou

radši bych

vzal ti mučenky a hořec

třezalku vpletl ti ve vlasy

a protěž, ještě ti dlužím

dát

1 názor

Ten otazník bych zrušil

Paclík
09. 01. 2005
Dát tip
nápad dobrej ale přijde mi to trošku kostbatý

eewee
07. 01. 2005
Dát tip
Jako mě se to dost líbí.....

Acheron
07. 01. 2005
Dát tip
Tak to je dobře, ne?

Shellinka
07. 01. 2005
Dát tip
mně se to docela líbí - nápad tam je.

MAJKL65
07. 01. 2005
Dát tip
Autor nepřemýšlel o tom jakou formu zvolit, protože by to bylo skládání a ne psaní poezie. Autor tomu ponechává spíš volný průběh - ve smyslu formy a kostky/šestky je příklad eufonie, když už tedy pitvat :-)

eewee
07. 01. 2005
Dát tip
To je výborný!!

_Rebelka11
07. 01. 2005
Dát tip
"Častokrát, často chceme totéž a přesto nejsme v přání shodni, ty máš rád nad propastí protěž a já zase modrý hořec pod ní." mně se docela líbí

Acheron
07. 01. 2005
Dát tip
To byl komentář a ne pitva. Protože mi dosud nepřipadáte jako hotový autor, měl jsem za to, že si raději přečtete určitý názor než "dost líbí/nelíbí". Eufonii využívají spíš ti, kterým činí problémy najít úderné rýmy. Je to takový rým/nerým, prostě z nouze ctnost. A ještě drobnost - ne všechno, co se neskládá, ale emočně vytryskne, je automaticky poezie.

MAJKL65
07. 01. 2005
Dát tip
Nejhorší by bylo si něco obhajovat. Já jsem prostě takový, že píšu emočně aniž bych to rouboval na nějakou formu a automaticky to poezie pochopitelně být nemusí - ale já prostě poezii neskládám, texty k muzice to ano, ale tady jsem free as a bird :-) A ještě horší bylo by o sobě myslet si, že jsem hotový autor, taková diagnóza je umělecká smrt. A absolutně nejhorší je si vůbec o sobě něco myslet...

Acheron
07. 01. 2005
Dát tip
Typický příklad nevyužitého nápadu. V prvé půli autor jako by nevěděl, jestli má zvolit sevřenou rýmovou formu, ve druhé části se lépe cítí ve volném verši. Kostky/šestky navíc není rým, jen pokus o jakousi souznělost. Nicméně dávám tip, protože cítím v autorovi, že by se mohl vypsat do překvapivé kvality. Nápady i obrazotvornost má, ve formě plave.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru