Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tvoje zádrhele I. - Vázanej sex

06. 01. 2005
2
0
3918
Autor
klipeto

Přivazuješ mne k posteli, protože nemáš ráda vázanej sex.
Jeheheman
07. 01. 2005
Dát tip
co je to vlastně ten sex?;o)

klipeto
07. 01. 2005
Dát tip
Mně říkali, že to je, když lítaj čápy a vrány. ;o)

Jeheheman
07. 01. 2005
Dát tip
Svině! A mně o tom nic neřekli!:o))

klipeto
07. 01. 2005
Dát tip
Prej není o co stát. Ten sex bude asi nudnej... ptáci mně nějak neberou. Mám zajímavější věci na zkoumání... zajímalo by mne, co dělali naši včera večer, když jsem šel čůrat. Asi cvičili nějaký divadlo nebo co. Nechci se jich ptát... třeba mi připravujou nějaký překvapení, tak abych to nezkazil. :)))

Jeheheman
07. 01. 2005
Dát tip
To byla asi duální joga, to je teď dost moderní.. Dalo by se to přirovnat k paralelnímu slalomu:-))

Hele, to je fakt zádrhel. Nelogickej. Nemělo by tam být "přestože" ?

klipeto
06. 01. 2005
Dát tip
ne, má tam bejt protože ;-)

Fakt? Tak proč to tam nedáš?

klipeto
06. 01. 2005
Dát tip
dyť tam je protože ;-) Pišto, ty asi trávíš hodně času sám doma s vlkem, viď? ;-)

klipeto
06. 01. 2005
Dát tip
//aha avízo

Kde je tam protože ?

klipeto
06. 01. 2005
Dát tip
Přivazuješ mne k posteli, protože nemáš ráda vázanej sex. asi Ti, Pišto, nerozumím.

:)) Trošičku jsem si dělal pr...srandu :))) Říkal jsem si, jestli vyměkneš, a vysvětlíš mi TO... :)))

klipeto
06. 01. 2005
Dát tip
jo jo, jen jestli se teď nesnažíš něco zamaskovat ;-) ale docela si mne zmátl ;-)

:)) ...si fakt myslíš, že jsem si nevšiml slova vprostřed věty? :))))))) Vcelku jsem se bavil při představě, jak strašně přemejšlíš, JAK JE TO MOŽNÝ, ŽE TO TEN PIŠTA NEVIDÍ..... :)))

:-)))

dismorphia
06. 01. 2005
Dát tip
:))) hezká debata

Kakuloj
06. 01. 2005
Dát tip
:)) sodoma*t

Makča
06. 01. 2005
Dát tip
přivazuješ mě k posteli, protože bys nezvlád nevázanej sex:-)

Makča
06. 01. 2005
Dát tip
s souhlasim s Pištou, že tam žádný protože není, taky ho tam nevidim...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru