Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ako ťa mám rada

12. 01. 2005
6
1
5833
Autor
zvedavec

 

ak lásku hodnotím

tým, že mi robíš radosť,

 

a nie ja tebe...

 


1 názor

bohus
20. 01. 2005
Dát tip
...dve asociácie: 1. ľudia sú strašne sebeckí -každý chce hovoriť iba o sebe, a nie o mne...(madonna) parafráza... 2. viac šťastia je v dávaní ako v príjmaní (kristus) záver: miniúvaha ako podnet na diskusiu? - tip za...

Andulka
13. 01. 2005
Dát tip
tvoje silna stranka je, ze se umis vzdycky vyjadrit velmi presne......ale tady mam pocit, ti to trosku kulha... ano mas pravdu.....ale jen z casti.....Laska je....kdyz on se me snazi delat stastnou.....a je stastny ze ma ...a ja se ho snazim delat stastnyho, protoze se mi libi, kdyz je ze me celej stastnej......:-) A ja mam dneska patent na rozumum....protoze jsem v soucasny dobe zalaskovana...:-)

papouch
13. 01. 2005
Dát tip
já jsem proti !!

zvedavec
13. 01. 2005
Dát tip
proti čomu konkrétne? a prečo? :)

Shellinka
13. 01. 2005
Dát tip
Sakra... já jsem to asi nepochopila. :o( Myšlenkou téhle úvahy je to, že láska je to, když někdo dělá radost mně a ne já jemu? Že to, že já někomu dělám radost, není láska, ale potřeba? Bože... jsem z toho nějak mimo... :o)

zvedavec
13. 01. 2005
Dát tip
Shelinka: Myšlenkou téhle úvahy je to, že láska je to, když někdo dělá radost mně a ne já jemu? Zvedavec: nie, myšlienkou - i keď nie dokázanou pravdou, len mojím názorom je to, že ak ma teší robiť radosť druhému, tak je to viac, ako keď striehnem na to, nakoľko mi robí radosť ten druhý, :( ale mám dojem, že je to len moja utkvelá predstava, zväčša s tým nesúhlasíte

Shellinka
13. 01. 2005
Dát tip
Tak to je jasný... S tímhle souhlasím, akorát jsem to nepochopila z toho vyjádření. :o) Noe má naprostou pravdu v tom, že tím uspokojujem vlastní potřebu - kterou je v tomhle případě to, aby onen milovaný byl šťastný...

Noe1
13. 01. 2005
Dát tip
zvedavec: nech si svůj názor ... nectěl jsem ti ho brát/vyvracet ... jen to vidím trošku jinak ... možná z jiného úhlu ... asi moc čtu etologické a sociobiologické články :-)

Noe1
13. 01. 2005
Dát tip
She: je fajn potkat někoho, kdo vidí věci podobě. Pravdu ale nemám, mám názor, pohled na věc --- já se pravdy bojím ...(to sem ale nepatří, můžu třeba vysvětlin jindy a jinde)

Shellinka
13. 01. 2005
Dát tip
:o) Pravda, to jsem použila příliš silná slova. ;)

slonovina2
12. 01. 2005
Dát tip
Čo? nějak to nechápu......ási stárnu

zvedavec
11. 01. 2005
Dát tip
synáček, aj moja odpoveď je rovnaká :) Liso: akosi neviem uveriť slovám, že niekto miluje, ak ŽIADA zmenu, ak podmieňuje svoju lásku. Dobrovoľne urobenú zmenu môže prijať, môže ho potešiť, ale nie žiadať, aby ... vadia mi väzenia urobené v mene lásky vďaka Vám všetkým

Noe1
11. 01. 2005
Dát tip
úvaha to moc není, originální myšlenka taky ne .... ani souhlasit s tím nemohu .... tím, že jemu děláš radost naplňuješ svoji potřebu, ne jeho ;-)

zvedavec
11. 01. 2005
Dát tip
Noe: dobre, tak nie úvaha...neviem tieto veci určovať naplňujem svoju potrebu, mení to niečo na veci, že ak neplňujem ani len túto svoju potrebu, ak takúto potrebu nemám, tak ma ten druhý veľmi nezaujíma?

Noe1
11. 01. 2005
Dát tip
Nevím, jestli si rozumíme. Myslel jsem tím, že bychom nikdy nedělali nic pro druhé, kdybychom my sami si tím neřešili nějakou svoji pořebu. I ti největší altruisté dělají dobré skutky, protože jim dělá dobře dělat dobré skutky. Ale taky to může být úplně jinak. Tohle není pravda ale můj názor podpořený studiem a zkušeností.

zvedavec
11. 01. 2005
Dát tip
no, ja súhlasím. Nejaký motív mám, ak určitým spôsobom konám, nemôžem byť ľahostajná. ale znamená to, že láska neexistuje? alebo čo?

Noe1
11. 01. 2005
Dát tip
Určitě existuje něco (opět jen můj názor - nikoliv pravda), čemu láska říkáme - cit, vztah, chemie v nás. Ale možná každý trošku něčemu jinému. Ono podle mne není vůbec špatně, že když děláme dobře tomu druhému, že je ta základní motivace v uspokojování vlastní potřeby :-)

synáček
10. 01. 2005
Dát tip
Pokud by to byla otázka, tak odpověď zní: "málo"... jestli tomu tedy dobře rozumím... T**

Liso
10. 01. 2005
Dát tip
Priznavam sa, ze tentokrat nerozumiem... ba dokonca nemam ani vlastnu zmysluplnu interpretaciu :-/

vesuvanka
10. 01. 2005
Dát tip
TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru