Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Víkend - konec roku 04

10. 01. 2005
3
0
2208
Autor
REDH0T

Sedím si na svém obláčku, spokojený sám se sebou, blazeovaný množstvím prožitků a vjemů... 

 

Vy si mě nevšímáte, už nejste mé publikum, ztratili jste pokoru, cudnost a strach. Smějete se mi. Podle mých informací jsou na světě dokonce i oblasti, kde se více než 80 procent lidí domnívá, že neexistuji. Neslýchané!!! Zlobím se, MOC SE ZLOBIM....!!! VODU A VLNY NA VAS!!!

 

Můj hněv pouze zdánlivě nedopadá na Vaše hlavy. Přemýšlejte o sobě...

 

P.S. občas se umím nádherně rozčílit a vy se bojíte... Mám Vás takové rád :o) Vím přesně, co si myslíte : ano, jsem pošetilý, starý muž...


alina
12. 02. 2005
Dát tip
jako takové - zvláštní v kontextu së vším předešlým - ještě zvláštnější!!!

FatalError
11. 02. 2005
Dát tip
Hele, starouši, ale pár věcí si pěkně posral...války, hladomory, povodně, sněhový kalamity.... sadisto.

Elyn
16. 01. 2005
Dát tip
ale, pošetilý starče.. vodou šetři.. i tady..

kji_ku
10. 01. 2005
Dát tip
vážně míněné blbůstky ... zajímavé, takové zvláštní

Silvita
10. 01. 2005
Dát tip
tohle mám rada:)

slonovina2
10. 01. 2005
Dát tip
žhavení lebky zvané budík......přistál za to

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru