Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"Moje rano"

04. 11. 2000
1
0
2589
Autor
christi

Venovano tem co se mnou musi zit! Prosim poradte mi se slovem skyta (skita), nejsem si jista ktere z nich je napsano spravne,ale nerikejte mi prosim at ho nahradim jinym slovem

Vetsinou mam po ranu, hrozne divnou naladu, proto prvni hodinu, nechci videt rodinu. Kavovar hned zapojuji, to je to co potrebuji, pak uz koupelna me vita, ta vsechna tajemstvi ma skyta.
PetrViP
17. 11. 2000
Dát tip
no - to je už o něčem jiným. je to milý:-)

Rastin
13. 11. 2000
Dát tip
Christi, je to přesný. Taky jsem to tak cítil. Teď už na(ne)štěstí vstávám osamocen. Rozhodně to není o ničem, jak tvrdí Nasso. Jo, a připojuji se k Merlemu názoru, že slovíčko "všechna" by mohlo být vyškrtnuto. Znění by bylo dle našeho názoru lepší. Každopádně se ti to povedlo.

Mámalibor
08. 11. 2000
Dát tip
tajemství má skryta ta skita to je ale sketa to ti píše stará teta..."!"...

christi
08. 11. 2000
Dát tip
Mamalibor:Hihihi)))Ty jsi me rozesmala hned po ranu.

christi
06. 11. 2000
Dát tip
Dekuji vam vsem moc...

Merle
06. 11. 2000
Dát tip
hele, skýtat je spíš komu-čemu (jako poskytovat) skýtat koho-co by asi taky šlo, ale je to dost nezvyklá vazba... nepředělával bych to podle altavisty, ale stačilo by vyhodit slovo "všechna"... (dle mě)

Saxanka
05. 11. 2000
Dát tip
nic pro malé čarodejnice:-)

Astalavista
04. 11. 2000
Dát tip
Máš to dobře. To s tim skita jsi nemyslela vážně, nebo jo?

christi
04. 11. 2000
Dát tip
No diky za radu, ja si myslela ze to tak ma byt jen jsem si nebyla jista,nikdy se ti to nestalo?

Cody
04. 11. 2000
Dát tip
je to hezký chisti - přesně moje ráno

Nasso
04. 11. 2000
Dát tip
Nechci bej zlej, špatný to není to ne, ale je to takový já nevim, mě to připadá takový o ničem

Astalavista
04. 11. 2000
Dát tip
Ale stalo, trochu jinak. Jinak je vlastně úplně jedno jestli i nebo y, hlavně že to neztratí smysl. On už si to každej přebere. Když bude chtít. Ale abych připojil taky nějakou konstruktivní kritiku. První sloka dobrá, lehká, nekrkolomná. Nejak ale nemůžu strávit poslední dva verše - pak už koupelna mě vítá, ta všechna tajemnství má skýtá. Mohlo by to třeba končit - pak tajemstvími zakrytá, koupelna mě přivítá. To je ale jenom můj názor, asi přesně víš, proč jsi to napsala takhle. Zatim.

Olšanský
04. 11. 2000
Dát tip
Ráno jako vyšité. S tím posledním rýmem bych poslechl Astalavistu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru