Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Protivník

Výběr: Print, Fouckault
20. 01. 2005
8
0
3767
Autor
Bix

je mi bez teba chladno

ako duši

odchádzajúcej od protivníka

 

zaliateho

v teplom dotýkanom

zrkadle


pampelin
24. 01. 2005
Dát tip
*

thatmatter
20. 01. 2005
Dát tip
mmmmm - mám rád slovenštinu - má Dobrý zvuk. Ale - - ztratil jsem se u "dotykaneho" zrkadla. Nevim co to je:) Jdu potkat nějakeho poriadneho chalana ci naozaj peknu babenku a vraj! Len čo to zjistím a dosadím posledný dielčik do skládačky, vrátím sa k tebe.

Zbora
20. 01. 2005
Dát tip
Jednoduše.t.

Fouckault
20. 01. 2005
Dát tip

Bix
20. 01. 2005
Dát tip
thatmatter: dotýkať sa - dotýkat se - dotýkaný - prechodníkový tvar od toho slovesa - niekto, koho sa dotýkajú - v tomto prípade zrkadla :o)

thatmatter
20. 01. 2005
Dát tip
Ha! Rozjel sem podivuhodné pátrání - potkal jsem řadu překvapených obličejů - každý s údivem reagoval jinak a vysvětlil mi to slovíčko po svém - a teď vnímám tvou báseň ze spousty úhlů (někdy je to věru haluz:-D Takže - "Protivník" má cit; přestože je možná hodně osobní, hodně o tobě, tak je zároveň otevřený - má přesah - tváří se, že skrývá malé tajemství, a tak čtenáře jemně podbízí, aby hledal.. I když to pravděpodobně nebyl tvůj záměr, tak jsem našel jeden význam, co mě úplně dostal - nečetla jsi Golema od Meyrinka? Je tam mystická postava Dvojníka - podobný pocit jsem našel Tady..:) Tak, dost žvatlání thatmattera, díky, bylo to věru dobré:) Tipík rozhodně přidávám.

Bix
20. 01. 2005
Dát tip
:o) Nečítala. Žiaľ. Táto báseň je aj o niekom druhom. Páčil sa mi dvojvýznam slova protivník ako ten - na náprotivnej strane, ktorý nemusí byť protivný...skôr protistojaci a tak neuveriteľne blízky. Ď.!

thatmatter
20. 01. 2005
Dát tip
Přesně tak:)) "na náprotivnej strane, ktorý nemusí byť protivný" To je přesně to sdělení, co tvůj text probouzí - znamená velmi mnoho věcí jak o vztazích mezi lidmi, tak o věcech v člověku.. Přeju ti i dál otevřené oči a inspiraci..;)

Bix
20. 01. 2005
Dát tip
ďakujem *** Aj Tebe

drfaust
16. 01. 2005
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru