Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Očiernenie

Výběr: Print
27. 01. 2005
7
0
3401
Autor
Bix

máš oči

ako slnečnice

 

s vypadávajúcimi

čiernymi slovami

 

uhlíkmi si zamažem tvár

na znak sústrasti


Naso
14. 09. 2005
Dát tip
nádhera! obrazotvorná Bix! t.

pampelin
07. 02. 2005
Dát tip

dismorphia
29. 01. 2005
Dát tip
*

Bix
28. 01. 2005
Dát tip
Nikdy si nevidel odkvitajúce slnečnice? A nikdy si nezašpinil ruky cudzou bolesťou :o) Na to treba skôr múdrosť ako inteligenciu :o) Ďakujem

... hlavne neviem pouzivat smajlov... ...priznam sa ze ani nie...egoisticke...co???.... ...inteligencia...mudrost...to ide zvacsa ruka v ruke...ale tym nechcem zatazovat... ...v kazdom pripade...nie je zaco...

papouch
27. 01. 2005
Dát tip

Uchiles
27. 01. 2005
Dát tip
páč sa mi to páči tip

drfaust
27. 01. 2005
Dát tip
*

...bud sa zjednodusujes alebo zas nerozumiem alebo som inteligentnejsi... ...v kazdom pripade sa mi to paci...

Bix
24. 01. 2005
Dát tip
Ingmarko: Akurat w tym wierszu sa tylko oczy i smutek, ktory sie w nich kryje...i ja wstepuje do tych oczu...

Ingmara
23. 01. 2005
Dát tip
Bix, wiesz, un nas to jest jeden z obrazow Ukrainy i Ukraincow - czarny, zolty - i slonecznice. To po lotewsku brzmialoby rownie fajnie:0. Przepraszam, ze traktuje wszytko po swojemu, ale probuje sie wczytac w podroz do Lwowa. Tam jest tak duzo Ciebie, tak duzo przemilczonego. I nawet polityka tam stoi (nei w tym wierszu,a le w calosci) milczaca a obecna - albo mi sie to tylko tak wydaje? Dzieki za mozliwosc czytac te wiersze. bede jeszcze chodzila do nich, bo nie wszystko rozumiem, ale wiem, ze - bede tych wierszy uslyszala. Sprobuje moze potlumaczyc tak - dla siebie, czytajac:0)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru