Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tsunami

18. 01. 2005
1
0
3471
Autor
bohus

nevysvetľujte si ti zle, nevysmievam sa z katastrofy; jestvujú však ľudia, ktorí nevedia čo zo sebou, nevedia kam i kadze, nevážia si život a nevenujú pozornosť výstrahám...

TSUNAMI

Vlna za vlnou, že sa láme
že sa ženie?
Kamikadze to má na saláme,
nevravte mi, že nie.



klipeto
19. 01. 2005
Dát tip
Dero: ne to ne je latinsky :op

Nicollette
19. 01. 2005
Dát tip
Dero - pamatuješ velmi dobře :-)

Lesia
19. 01. 2005
Dát tip
...na salame holt pochopia iba svarne slovenky a slovaci:)

misty
19. 01. 2005
Dát tip
nevravim, ze nie....postreh sa ceni:)

bohus
18. 01. 2005
Dát tip
to je v akej reči?

Nicollette
18. 01. 2005
Dát tip
latina

Nicollette: to je latinsky? sem se uplne lekl ;)

Nicollette
18. 01. 2005
Dát tip
:-) omlouvam se :-) nechtěla sem tě polekat btw má tvuj nick něco společnýho s Chodovarem - pivem? To se pije u nás, v TC :)

Nicollette: vpohode ;) ja se jen tak neceho neleknu... a s Chodovarem teda nic spolecnyho nemam. to mel byt pokus o typicke madarske jmeno (me se totiz madarstina hrozne libi), akorat tak nejak tusim, ze kdyby to nejakej madar slysel, tak se umlati smichy ;)

Nicollette
18. 01. 2005
Dát tip
milý nick .-) a to pivo nestojí za nic, kdyby něco :)

sk8ergirl
18. 01. 2005
Dát tip
mno...emnice

Nicollette: dik, a s tim Chodovarem sem se tady v Ol. jeste nepotkal, takze nemuzu posoudit, ale dik za varovani ;)

Tragicus
18. 01. 2005
Dát tip
tsunami - surf or die ... Asi se mi to nepodarilo pochopit, doufam ... Hlavne "na salame" ... Zivota si nevazim ... A je hloupost si jej vazit ... Cekal jsem trochu vice vtipu.

Terezko, seš úchvatná.... díky.. :-)) klub -emnice..... a důvody zveřejním zítra, jestli si na to vzpomenu, páč je tadyk nemám... .:-)

hlava děravá.. avi

Dero
18. 01. 2005
Dát tip
Nico: Vlna vlnu hnala a vlnou byla hnána? (pokud dobře pamatuji, nymfo ... :o))

To je drsný humor. Ale dobrý postřeh. TIP

Nicollette
18. 01. 2005
Dát tip
unda undum urgebat et unda urgebatur viz. první verš

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru