Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PECH

19. 01. 2005
5
0
941
Autor
zhowadilec

Bylo mu osm. Jeho pyj měřil osm centimetrů. 8. srpna v osm hodin osm minut mu matka zkrátila vlasy na osm milimetrů. Osmkrát jí poděkoval, oblekl si ponožky, dvoje slipy, trenýrky, obul si boty, nasadil kšiltovku a šel ven. Své oblíbené tričko s číslem osm na zádech nechal doma. Venku však bylo o osm stupňů méně, než se domníval a tak se pro něj vrátil.
   Vřítil se do domu č.p.8, vyjel výtahem do osmého patra, seběhl osmkrát osm schodů, osmkrát zazvonil. Matka mu podala tričko a se slovy:"Nejpozději v osm večer doma!" mu vlepila osm preventivních facek. Seběhl osmkrát osm schodů, ve sklepě našel na zemi osm korun a zadním východem vyběhl z domu č.p.8. Co se však nestalo: Srazila ho tramvaj s číslem 12. Byl na místě mrtev.
mephisto
02. 03. 2005
Dát tip
:-)))))))))))))...ale čekal sem veselejší závěr (třeba, že umíral osm minut:-)))

zhowadilec
24. 01. 2005
Dát tip
Vtip o pětce neznám, jinak bych to sem neposlal.

Batty
19. 01. 2005
Dát tip
:-) znáš ten vtip o 5ce?

Dero
19. 01. 2005
Dát tip
No jo, další obměna.

Ružbach
19. 01. 2005
Dát tip
ano, je to dost podobne tomu (dost) znamemu vtipu, ale v tomto podani to je omnoho lepsia verzia

Lyskoř
19. 01. 2005
Dát tip
so ggoodd*

Přeno
19. 01. 2005
Dát tip
Ten známý vtip já neznám, takže sem se pousmál. *

Motyl85
19. 01. 2005
Dát tip
kazdopadne takyto humor sa i paci t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru