Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Eroticko-psychologicky drastická balada

20. 01. 2005
11
3
5314
Autor
Zbora

Myšlenku na následující epos jsem pojal dnes, těsně před probuzením. Věnuji jej Klipetovi, Kaulojovi, Sobímu Hnusci, Jookymu Lyskořovi a Cubce jako poděkování za to, že zásobují Písmáka množstvím vskutku hodnotných děl...a doufám, že se mi podařilo alespoň na dostřel přiblížit jejich kvalitě (i když samozřejmě vím, že je to takřka nemožné). Dále doufám, že náležitě oceníte rozvětvenou myšlenku, mnoho přesahů a velmi originální a neotřepaný rým, jenž jsem objevil...a nazval pracovním názvem \"rým latentní\". Bohužel se mi do básně nepodařilo vpasovat slovo \"hovno\"...což jsem původně zamýšlel...a mrzí mě to, ale věřím, že se tím úroveň díla nesníží. Děkuji předem za chválu, tipy, a výběry (přičemž za výběry děkuji obzvláště) Dále děkuji Kouzelné Květince, jelikož mi k tomuto dílu poskytla inspiraci (jistím se tak proti zařazení do Xcrement Files)

upadla mi ruka

potom druhá

když mi upadla noha

bylo pozdě honit bycha


3 názory

jen co noha nohu mine...

Prlenec
31. 03. 2009
Dát tip
Krásné, jak poetické. T*

kiki666
21. 01. 2006
Dát tip
mno he bych rekla zes to psal prd***:o) kdyz ti u toho vse upadalo:o)

Zbora
21. 01. 2006
Dát tip
:o)) ......už je to dlouho...ale myslim, že jo.

Zbora
30. 08. 2005
Dát tip
Zkus hádat.

Lumeriol
29. 08. 2005
Dát tip
A čím si to psal, když Ti upadly ruce ? ;o)

Zbora
25. 08. 2005
Dát tip
Sali: zvláštní, že Tě zaujala zrovna tahle blbost...každopádně taky díky.

petysa
25. 08. 2005
Dát tip
zajímavé, moc se mi to líbilo, hezký nápad!

petysa
25. 08. 2005
Dát tip
zajímavé, moc se mi to líbilo, hezký nápad!

Sali
25. 08. 2005
Dát tip
....mne obcas zaujme neco a ani nevim cim, proste necim....

Sali
24. 08. 2005
Dát tip
.......nevim co dodat, mozna jsem to nepochopil, kazdopadne namet k zamysleni..........diky

Noe1
24. 08. 2005
Dát tip
Eilil: už výběry udílíš !!!! a teď se hukážžžž jestli jen nekecáš :-)))

Zbora
27. 01. 2005
Dát tip
Loannes: přečetl jsi si prolog? Nepřečetl viď? Navíc tohle není báseň, ale blbost, a smyslů je tam víc než dost...ale netvrdím, že je nutně musíš najít...to záleží na Tobě :o)) Jestli chceš báseň, zkus si ode mne přečíst něco jiného :o)

Zbora
27. 01. 2005
Dát tip
Je... + ano, je to blbost v pravém slova smyslu. :o)

Jooky
22. 01. 2005
Dát tip
Bezvadna, lip bych to nenapsal TIP*

cubka
20. 01. 2005
Dát tip
labuť pohoní...

klipeto
20. 01. 2005
Dát tip
nj, s jednou nohou se blbě honí bycha ba i píchá :))))* škoda toho hovna :) děkuji za věnování

Eilil
20. 01. 2005
Dát tip
:o)))))))))))) škoda, že neudílím výběry.. :o))) ale tip ti pošlu.. :o) to se mušííí ocenit.. náležitě. :o)

Evička
20. 01. 2005
Dát tip
:-)) srandičky, srandičky ... ale to taci patří přeci k věci :-)*

Jééééééééééééééé !!!! Tohle je už čtvrté dílo tento týden mi věnované. A to si zaslouží TIP btw, nohu si myslel nohu nebo jiný úd? Kdyby jiný, máš ještě pusu ;-)

Kakuloj
20. 01. 2005
Dát tip
ááá! první vlaštovka! není tak jednoduché mít hovno v básni, člověk to musí mít promyšlené... ale púředpokládám, že skutečná esa teprve tasíš :) také se mi líbí letentní rým, něco podobného chci taky napsat, ale pracovně tomu říkám skororým *t za snahu

Zbora
20. 01. 2005
Dát tip
klipe zklamals, těšil jsem se, že mé úchvatné dílo bude zařazeno do klubu Prokletých říkankářů a vyznamenáno Tvým výběrem (toto neber doslova, neb doufám, že budeš výběrovat jen ty díla, které si to opravdu zaslouží...budu Tě proto pronásledovat na každém kroku a o každém nepatřičném úkonu informovat patřičného Lyryka :o)

Zbora
20. 01. 2005
Dát tip
Cubka: ani tip neukápne...nepoznáš kvalitu :o))) Eilil: :o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Evička: :o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) jste fajn holky! Sobí Hnusec: můžeš si myslet jakýkoli oud který Tě napadne...na pusu se těšim :o))) kakáč: ano...je to vskutku obtížné napsat něco tak.... Intelygentního...pokračování zatím nechystám....nehodlám se vyčerpávat....budu se nadále věnovat pokleslé...melancholické neutěšeněživotní poezii. :o))))

Zboro, hadeee... já nejsem zase tak inspirativní... a mám chuť i přes tu Tvoji úžasnou hlášku Tě tam šoupnout... :-)) oprav si chybu... ty samozdřejmě... :-)) si založím asik zvláštní kategorii, kde budou dílka věnovaná mi... :-))

Lyskoř
20. 01. 2005
Dát tip
Moc pškné a tip ti dám TIP! přečti si mou Kus ruky mimo chlapa! Ale bohužel v prologu není mé jméno, takže si se asi s tím věnováním sekl :-)

podezdívka
20. 01. 2005
Dát tip
Už při té druhé upadlé ruce, bylo pozdě honit bycha :-)

Zbora
20. 01. 2005
Dát tip
Kytka: věřim, že by to prošlo :o)) ..právě proto si Tě nadbíhám :o) Ale báseň Ti věnovaná není...takovou pí...... bych Ti nikdy nevěnoval, na to Tě mám moc rád...i když bych někdy škrtil :o) Lyskoř: už je ...omlouvám se že jsem zapomněl...na papírku s prokletými říkankáři jsem Tě napsaného měl!!! Podezdívka: dobrý postřeh :o))

klipeto
20. 01. 2005
Dát tip
jsem línej :) toť vše výběr Ti dám až to budeš nejmíň čekat :o)

Lyskoř
20. 01. 2005
Dát tip
Dík je to čest? :-)

Zbora
20. 01. 2005
Dát tip
Klip: bojim bojim :o) Lyskoř: čest nejvyššího řádu!!! :o))

Prdelko naolejovaná... si milej až je mi z toho... :-)) sem to dala jenom jako poznámku... bo kde se vyskytuju...jojo, děláš dobře, chytrej kluj.... :-))

Zbora
20. 01. 2005
Dát tip
Vyčůranej...okurčičko naložená :o)

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
tak třeba to je na "hovno"...:)) pobavilo

Zbora
20. 01. 2005
Dát tip
Pozorovatel: to je hrozně invenční :o))))

vyčůranej? Máš problémy s ledvinama drobečku přidušenej? :-))

Waawe
20. 01. 2005
Dát tip
to mě konkrétně nejvíc... t*** m.

Zbora
20. 01. 2005
Dát tip
Je fajn, že si v tom najde každý to svoje...vskutku, má to několik smyslů...teď jsem přišel na to, že by to mohl být i protikuřácký počin - kornatění cév a tak :o) Waawe :o)))))))) dík.

Zbora
20. 01. 2005
Dát tip
Kytka: ne, spíš nevim, kde vzít peníze na pivo, takže nemám z čeho doplnit :o)

tak pij vodu... .-)) to doplníš hravě... Ti věřím... si zkoumavej šlobrdík... :-))

Zbora
20. 01. 2005
Dát tip
Zapomněla jsi napsat mezi "d" a "t" "k"...piš pomaleji! :O)

jaké zase d t k? :-)) p í š u p o m a l e j i a s tttttrr a š n ě m ě t o z p o m a l u j e a m a te... :-))

:o) přesné :o)

Zbora
20. 01. 2005
Dát tip
áve klipeto

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru