Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Revolvery nejsou, co bývaly

Výběr: Morasten, Lyryk, Vlny, Induan
21. 01. 2005
48
54
20078
Autor
pozorovatel

Není nic horšího, než to někomu věnovat. Velice rád bych tuto povídku věnoval své budoucí ženě.

Probudil jsem se a viděl všude ten nepořádek. Špína, prach a rozházené šaty. Naštvalo mě to, ale když jsem se podíval na druhou stranu postele a uviděl Katku, jak brečí do polštáře, stala se z naštvání rozmrzelost.

"Co je ti?" řekl jsem bez zbytečných slov. Nemám rád zbytečná slova.

"Mám depku a..."

"Menzes?" přerušil jsem jí.

"Ne! Jen je prostě celej svět zlej a bezohlednej."

"To máš pravdu."

Už mě to nebavilo. Neustále jí chlácholit a ubezpečovat, že podléhá krátkodobým emocím. Mimochodem, nesnáším slovo ´prostě´ a ještě víc stěžování si.

"Tak to ale být nemá. Přeci existuje naděje," řekla s důrazem na slovo naděje jakoby šlo o magický pojem.

"Ne. Měla jsi pravdu, svět je zlej a bezohlednej. Všechno snažení je na nic a naděje umřela se soucitem."

Rozplakala se znovu do polštáře. "Jsi hnusnej! Hnusnej! Nesnáším tě!"

"To svět je hnusnej a ty tudíž taky."

Už neplakala jen do polštáře, ale přibrala i peřinu.

Když se podle potřeby dostatečně odvodnila slzami, položil jsem na noční stolek revolver. Byl to starý revolver, spíš starožitnost. "Skoncuj to. Všechno je hnusný a nic nemá smysl. Já jdu koupit rohlíky. Mám hlad a ty jsi včera zase nic nekoupila."

Odešel jsem a ona zůstala sama. Zastavil jsem se ještě v hospodě, abych jí dal víc času.

Samozřejmě se nezastřelila. Nemá tu odvahu. Spolykala prášky, ale neumřela. Jen se poblila a já to musel uklidit. Začíná mi být i protivná.

 

Ještě týden po své rádoby sebevražedné akci dělala nemocnou. Asi chtěla, abych se o ní staral. Starám se jen a jen o sebe.

Chtěl jsem jí vyhodit z bytu, ale vždycky mi do toho něco vlezlo. Jsem muž a sex potřebuju.

Jo, ale po chvíli se mi i ten sex s ní začal hnusit. Nepřirozeně při tom funěla. A taky tloustla. Ale co mě nejvíc vyvádělo z míry, byl její hlas. Nechápu, že jsem si toho už dříve nevšiml. Měla arogantní tóninu í. Kdyby aspoň mluvila málo, ale ona se vyjadřovala v rozvitých větách. Miluje monology a kdykoliv se jí připletu do projevu, je nedůtklivá a opakuje to své "Neskákej mi do řeči. Skákám snad do řeči já tobě?" Zabil bych jí, kdybych si byl jistý, že mi revolver nevybouchne v ruce.

 

V den, kdy mi neuvařila večeři, jsem jí konečně řekl "Vypadni!". Samozřejmě plakala, zatímco jsem jí balil věci. Už měla kufry na chodbě, když mi řekla "Jsem těhotná a miluji tě. Můžu zůstat?" Vybalil jsem jí kufry a uvařil večeři pro tři.

Od toho dne jsem jí měl o něco víc rád. A nebo jsem doufal, že naše dítě bude po mně. Vlastně jsem měl rád jen to nenarozené dítě v ní.

Žili jsme si docela dobře. I vařit začala a já si poprvé v životě založil spoření. Vymýšlel jsem chlapecká jména. Na dívčí jsem raději nemyslel. Po večerech jsem svému dítěti tvořil budoucnost. Bude to fotbalista a kurevník. Nikdy se neožení.

 

Po dvou měsících se mi svěřila, že dítě nemá. Prý si to vymyslela, protože mě miluje a chce se mnou strávit zbytek života. Zastřelil bych jí, kdyby mi revolver nevybouchnul v ruce.


54 názorů

Asi to mělo být humorné a svým způsobem je. Ale taky je to dost naivní a spíš bych to viděl jako skicu. Nechal jsem se napálit výběry... :) To jsi psal asi ještě někdy na střední? Nic nového už sem dávat nechceš? Celkem by mě zajímalo, jak jsi se vypracoval.


pozorovatel
26. 06. 2012
Dát tip
co bych to byl za chlapa, kdybych neměl revolver, jasně, že mám nůž já ty čaje nenávidim dlouho se mi to tu načítá, budu na chatu

Bealtaine
26. 06. 2012
Dát tip
a co červený čaje? nebo si to mám rozmyslet a taky udělat bílej? Možná podvedla, možná ne, ještě si to rozmyslím. Máš u sebe revolver?

pozorovatel
26. 06. 2012
Dát tip
bílý, levný červený se prej u nás nemá pít počkej, ty nejsi těhotná? tys mě podvedla?

Bealtaine
26. 06. 2012
Dát tip
Normální asi jo, ale vlastně jsem za celej dnešní den neřekla nic, co jsem myslela vážně. Červený?

pozorovatel
26. 06. 2012
Dát tip
jsem myslel, že jde o normální rozhovor s ženou piju víno

Bealtaine
26. 06. 2012
Dát tip
Nevím, jestli jsi to nepochopil, nebo jen děláš, žes nepochopil, ale raději nevysvětluju. Jdu si dát čaj

pozorovatel
26. 06. 2012
Dát tip
nechci ti ničit iluze, ale potrat si u koně nezařídíš ale můžeš jít do muzea

Bealtaine
26. 06. 2012
Dát tip
Jdu na potrat, muže co nechápe můj rádoby humor nechci. Jsem ti to ňák zapomněla říct.

pozorovatel
26. 06. 2012
Dát tip
já že čekáš u koně

Bealtaine
26. 06. 2012
Dát tip
Ani já, neboj

pozorovatel
26. 06. 2012
Dát tip
já na ty rande naslepo nejsem, mám facebook

Bealtaine
26. 06. 2012
Dát tip
Nejsem, ale zítra ve dvě čekám u koně.

pozorovatel
26. 06. 2012
Dát tip
jestli jsi se mnou těhotná..

Bealtaine
23. 06. 2012
Dát tip
Vezmeš si mě?

pozorovatel
29. 01. 2011
Dát tip
tak honza je můj spolužák z ročníku

pozorovatel
29. 01. 2011
Dát tip
jako s honzou látalem? a tohle je samozřejmě feministická povídka, kde se děvčat zastávám proti slaboduchým a ironickým mačům .)

pozorovatel
28. 01. 2011
Dát tip
to už jsem byl starej devatenáctiletej .)

Yvaine
19. 11. 2009
Dát tip
Líbí se mi, že nečteš Viewegha;)) jak ses tu asi před dvěma lety nebo kdy zmínil, to mi je sympatické. A když už jsme u toho, ta povídka taky.

Ono je možné napsat neukecanou, ale skvělou povídku? :-) *

pozorovatel
12. 05. 2009
Dát tip
jj, člověk to musí číst s láskou k ženám

zefram
08. 05. 2009
Dát tip
Tuhle jsem už jednou kdysi četl... tehdy i dneska bych Ti tipnul tak 40-50. Roztomile krutý. :-)

pozorovatel
19. 12. 2008
Dát tip
vojtěchu, ta je pro tebe:)

Rimmer
19. 12. 2008
Dát tip
Jsem z ní dost paf, Vendelíne. A mám ji knižně. Juhů. * + nej

Já vím, já měl na mysli spíš tu formu :)

pozorovatel
09. 10. 2008
Dát tip
z toho román nevytluču:)

No tohle!!! Naprostá dokonalost! Ta forma, ten suchý humor, ten dialog! Přesně tímhle způsobem psaný román bych si bez váhání s chutí přečetl.

pozorovatel
14. 03. 2008
Dát tip
dík, ale vysvětlovat to nebudu:)

pozorovatel
15. 01. 2008
Dát tip
viewegha nečtu:) nelíbí se mi díky

Trochu cynické, ale ne hloupé. Mě se líbí. Pravopis neřeším, chyby dělám taky (bohužel). Pocitově dobré. Komusi z předchozích prý připomíná Viewegha (či jak se ten bulvární škrabal vlastně jmenuje?), já bych neřekl - mě spíš Kunderu. Vážně. Prý kýč? No, to Kunderovi předhazují taky. Zdar.

pozorovatel
10. 06. 2007
Dát tip
jasně a zřetelně!:))

neřekla, co kecáš, tys to snad slyšel? :-D

pozorovatel
09. 06. 2007
Dát tip
tys to řekla!:))))

je to příšerná povídka, TO NEMOHU ŘÍCT ;)... paráda jak sviňa ;)... *

dee-dead
25. 03. 2007
Dát tip
Byla bych kritická, kdybych se nebála, že pod vztekem zdemoluju klávesnici, takže řeknu jen: Skvělý:) *

pozorovatel
22. 11. 2006
Dát tip
tak znám jen jeho bratra:) zatim

pozorovatel
22. 11. 2006
Dát tip
v černym kabátu a košili?

pozorovatel
22. 11. 2006
Dát tip
fil_da? tak toho asi neznám..nebo to byl filip?

pozorovatel
22. 11. 2006
Dát tip
tak to mě mrzí, že jsem nemohl zůstat dýl ale měls mi tam aspoň něco říct a pozdravit!:))

pozorovatel
22. 11. 2006
Dát tip
v tom bytě? surrealismus a nihilismus nebo tak nějak to jsem čet hrozně cos tam dělal?:))

pozorovatel
21. 11. 2006
Dát tip
a že o tom nevim:)

Winter
27. 06. 2006
Dát tip
Budeš se zlobit, když řeknu: Tohle je geniálně napsaný kýč? Ten pohled na věc je super, ale ta situace - ježišmarjá fakt život ubíhá v tak přímých kolejích? Nicméně to, že jsem se bavil už nic neodpáře - zatím nejlépe napsaná povídka na tohle téma, co jsem od tebe četl. TIP

sidonia
07. 02. 2006
Dát tip
miluju nadhled a cynismus odmyslim si, zes to psal ty a tipnu a du se mrknout na dalsi *t

pozorovatel
07. 02. 2006
Dát tip
já bych dal výběr už si mi stejně dala výběry za větší blbosti:))

sidonia
07. 02. 2006
Dát tip
tobe a vyber? to muselo byt delirko

pozorovatel
07. 02. 2006
Dát tip
několikrát

sidonia
07. 02. 2006
Dát tip
hm, nekdy sem dost mimo

pozorovatel
07. 02. 2006
Dát tip
všimnul jsem si

sidonia
07. 02. 2006
Dát tip
mno jo, ty vybery me dycky prozradi:D

pozorovatel
07. 02. 2006
Dát tip
:))

romale
03. 01. 2006
Dát tip
Super!!! ###

pozorovatel
03. 01. 2006
Dát tip
dík

ceder_john
29. 09. 2005
Dát tip
to je skvělý. hlavně uprostřed..

foxie
30. 08. 2005
Dát tip
Tak tohle je fakt dobrý. Zase trošku jiný pohled na svět a soužití lidí. Líbí se mí nejvíc z toho, co jsi napísal. Takže T*

Avery
14. 07. 2005
Dát tip
Dílko ve mě vzbudilo klasické ochranitelské pudy, chudák holka, nemůže za to, že je pošuk:) Takže mu tu explozi revolveru v ruce přeju.

Avery
14. 07. 2005
Dát tip
Jo, a je to naprosto skvělé, dávám tipa

pozorovatel
14. 07. 2005
Dát tip
jo, je to parchant:)) dík

Vitex
26. 05. 2005
Dát tip
(jestli se ti chce)přečti si povídku První láska od Samuela Becketta, je to strašně krátký a podobný (ale ne zas tak moc) tady tomu tvijímu dílku... je to paráda.

pozorovatel
26. 05. 2005
Dát tip
jasně, určitě někdy přečtu:) díky

pozorovatel
06. 04. 2005
Dát tip
avi č.1

katugiro
09. 03. 2005
Dát tip
veselost! ne že bys toho chlápka s jeho řečí představil nějak věrohodně, ale koho by to zajímalo :) *

pozorovatel
09. 03. 2005
Dát tip
:))dík

no, docela dobry...

pozorovatel
06. 03. 2005
Dát tip
čím by měla být vynimocna?

pozorovatel
06. 03. 2005
Dát tip
pointu to má, styl taky, jednoduchý zažitek to je... nevim, kam míříš

Induan
03. 03. 2005
Dát tip
No, tak tohle je další jako vystřižená. Sem tam přehnaně vyšroubované, ale celkově velmi povedené :) t.v. (manželka, když jsem nedávno chtěl večeři, odpověděla, že jsem měl večeři v sobotu, tak co po ní chci? Revolver bohužel nemám :) )

pozorovatel
03. 03. 2005
Dát tip
:)))) mně naštěstí vaří babička:))

pozorovatel
24. 02. 2005
Dát tip
loannes: s gramatikou mám velký problémy, díky proč je to v klubu, by ses měl zeptat toho, kdo to do klubu vložil...

pozorovatel
18. 02. 2005
Dát tip
:))))aspoň jim ten infarkt proplatěj..

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
psal jsem o nás dvou ;))) jí/ji seru :))) na co jsou korepetitoři?

pozorovatel
13. 02. 2005
Dát tip
ale víš:))

Dirty
11. 02. 2005
Dát tip
nevím proč je to tak dobrý "Mám hlad a ty jsi včera zase nic nekoupila.“

Makča
10. 02. 2005
Dát tip
jo, tak pěkně to kontrastuje s tím něžným věnováním a taky tou decentní obroučkou tvých brýlek * no fajn, si chlapák * čtu ne?:-)t

pozorovatel
10. 02. 2005
Dát tip
:))) jsem chlapák...jů..jsem chlapák... a když už to říká Kritička, tak to asi bude pravda! máš štěstí, že čteš dáš mi známku kvality?

Makča
10. 02. 2005
Dát tip
ukaž kvalitu, dostaneš známku, chlapáku s kuřecíma nožkama:-)))

pozorovatel
10. 02. 2005
Dát tip
nic ukazovat nebudu! nečteš mojí poesii!

Makča
10. 02. 2005
Dát tip
jo vono nám to píše i poesii:-) * brouku, budeš muset počkat na vynesení rozsudku dopříště, dneska mi to nemyslí a ty se jevíš tak rozmilej, jak seš rozhořčenej, že bych byla neobjektivní:-)))

pozorovatel
10. 02. 2005
Dát tip
jo vono nám to i nemyslí:))) já si počkám já se tý kvality dočkám

Earl_Grey
10. 02. 2005
Dát tip
Asi nejvýstižnější bude když napíšu: Fakt zajímavý. Zajímavý a dobrý! :-)

pozorovatel
10. 02. 2005
Dát tip
dík a dík i za Vojáka bez války:)) jsem potěšen:))hi

Earl_Grey
10. 02. 2005
Dát tip
No, já taky dík... :-)

fugazza
09. 02. 2005
Dát tip
Tak před chvílí jsem ti zdrbnul jinej tvůj výtvor, tak to teď musím napravit. Lehký, čtivý, ze života, má to švih, dobrý závěr a vtip -> tip

pozorovatel
09. 02. 2005
Dát tip
hodnej je ti odpuštěno :)) ne, vážně díky:))

pomíjivá
08. 02. 2005
Dát tip
čéče pozorovatel.... ty máš těžkej život :-) *

pozorovatel
08. 02. 2005
Dát tip
ty ženský mě zabijou... každej hold nemá to štěstí jako ty:))

pomíjivá
08. 02. 2005
Dát tip
já mám štěstí na ženský? nejseš pod vlivem??

pozorovatel
08. 02. 2005
Dát tip
jsem pod vlivem pořád a stále ale ty jsi nějaká nedovtípená:))

pomíjivá
08. 02. 2005
Dát tip
jsem... záměrně... páč jsi líný a neformuluješ, o artikulaci nemluvě :-)

pozorovatel
08. 02. 2005
Dát tip
v pozdních hodinách mám vždy problémy s artikulací:)) ale nelínám! To ne a stejně kecáš, houby "záměrně":)) ženský chybu nepřiznaj

pomíjivá
08. 02. 2005
Dát tip
A nepřiznám a nepřiznám. A neomluvim se Ti abys věděl. Můžeš mi hrozit čim chceš :-p

pozorovatel
08. 02. 2005
Dát tip
tovíšžejo, ty teď určitě čekáš, že vymyslim nějakou úděsnou a perverzní hrozbu... ale já ti hrozím prstem!!!

Lyryk
30. 01. 2005
Dát tip
velmi dobře napsaný .-)) ale až Viewghovsky zlomyslně...

pozorovatel
30. 01. 2005
Dát tip
:))) dík s tou zlomyslností to je dobře nebo špatně?

Lyryk
30. 01. 2005
Dát tip
no k poznání patří i zlomyslnost .-)) ale špatné by zůstalo kdyby ti zůstala a stala se metodou nazírání .-)

pozorovatel
30. 01. 2005
Dát tip
můžu říct, že mi nezůstane už jsem se totiž pokoušel napsat novou povídku v podobném duchu a nešlo to:)) je mi to divný, ale nějak si nedokážu udržet styl

doute
26. 01. 2005
Dát tip
dej mi a já ti dám....Vespa musí vědět že styk se mnou nikdo nepřežije....k čemu ti ten tip ptom bude....))))

Vespa
26. 01. 2005
Dát tip
zbavila bych se Lukáše :o))))

Morasten
25. 01. 2005
Dát tip
Dou, jen některý, prózu píšeš ohodně lepčí... předcházet?klidně, ale zbytečně.

angel1
25. 01. 2005
Dát tip
Dobře napsané, výstižné. Krátké věty umocňující obsah. Jo jo jo T

Morasten
24. 01. 2005
Dát tip
:-))to je perfektní! myslim že ti opravdu jdou ty povídky víc než básničky... přiznám se že ač se jako ta holka nechovám, takovýho chlapa bych zabila spíš, kdybych s nim chvilku žila... chjo, to sou charaktery:-)) t. a v.

Lotoska
24. 01. 2005
Dát tip
*

pozorovatel
24. 01. 2005
Dát tip
takže Přeno:neznášim pravidla čezkého pravopizu!!! no jo, ale někdy to opravim Alojs: díky:) máte pěknej klub, asi se k vám vetřu doute: tvoje povídky jsou slaďárny a říkám to, abych tě naštval Vespa: tys ale nečetla všechny mý povídky... květinka: ech, dík Morasten: chceš tím říct, že mi básničky nejdou???:)))))) No, já psal o svém budoucím manželství... koukám, že už jsi taky propadla redaktorství... si tě asi budu předcházet

Vespa
24. 01. 2005
Dát tip
Lukášku, nečetla, ale četla jsem jich dost.... a ani mi nepoděkuješ za to, že se ti snažim sehnat tipa od takový příšery jako je doute... :o))

pozorovatel
24. 01. 2005
Dát tip
on mi tip nedá, dokud mu nedám

Vespa
24. 01. 2005
Dát tip
Tak mu dej, určitě bude nadšenej :o)

Marty73
24. 01. 2005
Dát tip
upřímně zlá a dobře napsaná povídka, to se cení. Tip

Tragicus
24. 01. 2005
Dát tip
Skvele. Dobry napad, provedeni,... vsechno ... Kdybych byl redaktor, dal bych ti vyber ... :] ... takto ... : Kdyz ji rekl, aby to skoncovala, mohlo by to byt jeste vice lhostejne... Ale staci to i tak... Jsou tam nejake chyby, ale jen gramaticke [ uz to myslim i nekdo psal, ale nechce se mi to cist, je tady kotel spamu ... ] a ty se kazdy uvedomnely clovek vykasle ... Az budu vice arogantni a lhostejny prestanu psat pomoci lidskych slov, no, spise prestanu psat celkove. A mluvit. :] Vysvetlis mi jednu vec? Jak to delas, ze mas tolik kritik?

pozorovatel
24. 01. 2005
Dát tip
Zaprodal jsem se téhle internetové sebrance:)) a oni mě za to kritizují. Zkrátka čím víc blbostí napíšu, tím víc čtenářů mám. Ta moje gramatika je vážně hrozná... škoda, že s tim nechci nic dělat:))

Tragicus
24. 01. 2005
Dát tip
Aha. Uz chapu, proc mne nikdo nekritizuje - kazdou chvili na to tady zanevru, a pak se neco stane a ja se sem vratim, tak na mne vsichni kaslou. :\ :] Nic s gramatikou nedelej ...

pozorovatel
24. 01. 2005
Dát tip
jo, já ti psal kritiky pod Nevyřčeným... mě dřív taky nikdo nečetl prostě piš a piš a piš... mě to tady tak trochu přestává bavit:)) asi si dám taky pauzu

Tragicus
24. 01. 2005
Dát tip
Diky za radu. Ano, ja vim... Doslo mi to, kdyz ses podepsal pozorovatel :] ... Nechci si delat reklamu, ale nechces si precist moji posledni povidku? :] Celkem by mne zajimal tvuj nazor...

pozorovatel
24. 01. 2005
Dát tip
jsem mrtvej zrovna ale jo asi jo přečtu

Tragicus
24. 01. 2005
Dát tip
Moc diky. :]

Alojs
23. 01. 2005
Dát tip
Pro me je to skoro kult a to neprehanim. Podobne psana dila bych mohl cist do aleluja. Samo sebou, ze to putuje do mych oblibenych. Tip Chtěl jsem jí vyhodit z bytu, ale vždycky mi do toho něco vlezlo. Jsem muž a sex potřebuju. Velmi trefne :-)

doute
23. 01. 2005
Dát tip
happy end....))))

Vespa
23. 01. 2005
Dát tip
doute, jít po tvejch kritiká je někdy opravdu velmi zajímavé :o)

doute
23. 01. 2005
Dát tip
někdy....uznaj že tohle je slaďárna....to nemůžu tipovat....

Vespa
23. 01. 2005
Dát tip
No ty rozhodně ne. Ale asi si nečet žádný jeho jiný povídky, oproti nim je tohle naprostý veledílo, tip by byl na místě.

doute
23. 01. 2005
Dát tip
nepřemluvíš mě....

Vespa
23. 01. 2005
Dát tip
No dobře, blbej pokus, chtělam sem dát Lukášovi tvůj tip jako dárek...

sk8ergirl
23. 01. 2005
Dát tip
Natalí...němčina!!!! :-))

doute
23. 01. 2005
Dát tip
zadarmo ani kuře nechcípne....

Vespa
23. 01. 2005
Dát tip
Terezko, lásko, plomiň, ale mam děsnej hlad a s prázdnym žaludkem se blbě němčina učí... hlavně pak neni co zvracet. :o/ bludičko, učíš se rychle

doute
23. 01. 2005
Dát tip
já ano....ty s tim máš asi problém....jak koukám....))))

sk8ergirl
23. 01. 2005
Dát tip
miláčku, mně se neomluvej, já zejtra nic nezmrvím :-)

Vespa
23. 01. 2005
Dát tip
doute, jo, němčina je totiž kurevskej jazyk... radši mam english, ale ne že bych uměla... kotě, no ty ne, ale já jo a bude to sranda, pudu robotit :o)

doute
23. 01. 2005
Dát tip
co ty vlastně umíš....

doute
23. 01. 2005
Dát tip
jsem si poslal avízo....to neni možný....

Vespa
23. 01. 2005
Dát tip
psát umim a zpívat no jo, si šikovnej

doute
23. 01. 2005
Dát tip
umíš datlovat....trochu psát....jsi ještě mládě....))))....krákorání nesnášim....to už přede mnou neříkej....))))

Vespa
23. 01. 2005
Dát tip
jsem mládě a co... zpívání, zpívání, zpívání.... už si na nervy?

doute
23. 01. 2005
Dát tip
roubík dostaneš....nehty ti vytrhám....provokatérko....

Vespa
23. 01. 2005
Dát tip
tralala.... "Jááá sníííím o vááánocíííích bíííílýýýých...." :oP

ech..... t

ondrech
23. 01. 2005
Dát tip
to sedí....:-)***TIP

sicco
22. 01. 2005
Dát tip
smekám pane spisovatel, takhle se mi moc líbíš, enem s tou svatbou ti to s takovou asi nedopadne. A ještě jeden poznatek ze života, ten věčně škemrající a stěžující si je většinou chlap a ženská ho utěšuje. To proto chlapy se zázemím vždycky toho dokážou nejvíc. Zkrátka maj rameno, na který se vybrečí a pak můžou dát elýmu světu na prdel.

pozorovatel
22. 01. 2005
Dát tip
Empty: od takového černého humoristy jako jsi ty to potěší:)) dík Crae: vezmeš si mě? sicco: no jo, máš pravdu. V dospělosti se to obrací a stěžujou si hlavně chlapy...teda bábovky. A je pravda, že Napoleon nebo Hitler měli silné rodiné zázemí... hlavně oporu v matce.

Přeno
22. 01. 2005
Dát tip
Dobrý, zatra dobrý... * (co se týče obsahu, ale - ALE: nesNáším slovo „prostě“ a ještě víc Stěžování si Skoncuj to Možná se ti teda bude hodit tenhle odkaz: www.pravidla.cz)

Craerassy
22. 01. 2005
Dát tip
jestli spadnu z postele hlavinkou na noční stoleček, tak zaručeně:-)))

Nicollette
21. 01. 2005
Dát tip
ze začátku se mi to moc nelíbilo, první část postrádá krutost, respektivě neni z toho cítit krutost s jakou se k ní choval.... ale pak je to dobrý, jo vážně dobrý.... u hlášky s revolverem poprvé, sem se pousmála.... bych jí taky zabila, kačenu, kdyby mi tohlencto udělala :-)) tak*

drsny, kruty, bezcitny... ale dost dobry... cloveka az zamrazi, kdyz si uvedomi, jak realny by to mohlo bejt... urcite tip.

pozorovatel
21. 01. 2005
Dát tip
v záčátku jsem krutost nechtěl. Nebavila ho a on je docela kliďas. Až potom ho nasrala. Chlapy si nechávaj´ docela dlouho kálet na hlavu... a pak vybouchnou... nebo vystřelej:)) možná jsem to špatně popsal vim, že se čtenářovi krutost líbí:))

Nicollette
21. 01. 2005
Dát tip
no :)) mě se nelíbí , ale buď tak nebo tak - nic mezi .)

fungus2
21. 01. 2005
Dát tip
O)))To je husté**

Vespa
21. 01. 2005
Dát tip
Hm, tohle je dobrý... Vážně si to psal ty? Ani tomu neni co vytknout... je to prostě celkem slušně zvládnutý cvičení. Zlepšuješ se.

pozorovatel
21. 01. 2005
Dát tip
fungus: díky:)) Vespa: A to jsem to napsal před chvílí:)) (se musim vytáhnout) tohle je lehkej styl

Vespa
21. 01. 2005
Dát tip
Tak piš momentky, rozhodně ti dou líp, než nějaký pseudovypracováný ehmpovídky :o)

pozorovatel
21. 01. 2005
Dát tip
pane jo! Já myslel, že nečteš dlouhý texty:)) mělo to být i veselý

pozorovatel
21. 01. 2005
Dát tip
a zítra na pivo nepřijdu! ts

StvN
21. 01. 2005
Dát tip
Takže jsi bez ruky....cha. No, musim uznat, že tohle je povedený. Četl jsem rád. Obsah je správně sobeckej, ale tys psal povídku a ne úvahu. Takže dobrý a jen tak dál. Tohle nemaž.

pozorovatel
21. 01. 2005
Dát tip
no dobře, tak přijdu ale nepředstavím tě svým kamarádkám!

pozorovatel
21. 01. 2005
Dát tip
StvN:)))nemažu, dík za schválení

pozorovatel
21. 01. 2005
Dát tip
jan(ek): no dobře, tak představím ale zakážu jim s tebou mluvit!

sk8ergirl
21. 01. 2005
Dát tip
s přimhouřenýma očima nad tím, že nečtu dlouhý texty...jo, líbí se mi :-)

StvN
21. 01. 2005
Dát tip
Vpohodě. Konečně mám povit, že se s tebou můžu bavit jako s normálním člověkem.

pozorovatel
21. 01. 2005
Dát tip
sk8ergirl: neni divu:)) a čti dlouhý texty StvN: Správně! Básníci nejsou normální lidi. Jsou to éterické bytosti, že?:))

Empty
21. 01. 2005
Dát tip
Je opravdu dobrá! Takových na Písmáku moc není. konec je docela černej humor, ale přsně to mám u povídek velmi rád. Dobrá práce***

Craerassy
21. 01. 2005
Dát tip
ty jsi ale praštěnej:-))) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru